207 posts, 11 pages, 35,847 views
Vteich, 16.3.2008 21:17:
---
niomic, 16.3.2008 20:10:
Propsit sinulle myös siitä, että jaksoit katsella tuota ihan helvetin rasittavaa 45+ mammaa ja sen kännistä heilumista. Itsellä ei olisi hermo kestänyt. Hienosti kaatui selälleen varmaan viidesti jo pelkän AP:n setin aikana ja tuskin päättyi ilta kovin hyvin muistikuvin, kun lopulta lähti hoipertelemaan paikalta pois.
Mai, 17.3.2008 19:58:
Hui, joo se nainen. Erehdyttiin miehen kaa menemään sen viereen ja muutaman sekunnin päästä se siinä alko mun vieres jotain kiehnää ja hymyillen vinkkas silmää...ÄÄÄ..pakenin aika äkkiä paikalta*igor*
niomic, 17.3.2008 20:12:
---
Mai, 17.3.2008 19:58:
Hui, joo se nainen. Erehdyttiin miehen kaa menemään sen viereen ja muutaman sekunnin päästä se siinä alko mun vieres jotain kiehnää ja hymyillen vinkkas silmää...ÄÄÄ..pakenin aika äkkiä paikalta*igor*
---
Haha, aika nopeesti kyl liukenitte paikalta :D
pasik, 17.3.2008 21:26:
Onnistuin saamaan Mahadeva 12":n nimmarin.. loistavan illan yksi kohokohdista :)
MissKoo, 17.3.2008 08:23:
Sitä täytyy vielä jälleen kerran ihmetellä, miksi ihmeessä psykeä kuuntelee pääsääntöisesti hipit? Mikä siinä on? Mä itse en ole pätkääkään hippityyppi ja tavallaan olisi hirmu kivaa, että enemmän 'omantyylisiä' ihmisiä kuuntelisi psykeä. Mua ei oikein sytytä epähygieeniset rastat tai muutenkaan mikään hippityyli, mutta musa sitäkin enemmän
Hermosura, 18.3.2008 07:06:
---
Sitä täytyy vielä jälleen kerran ihmetellä, miksi ihmeessä psykeä kuuntelee pääsääntöisesti hipit? Mikä siinä on? Mä itse en ole pätkääkään hippityyppi ja tavallaan olisi hirmu kivaa, että enemmän 'omantyylisiä' ihmisiä kuuntelisi psykeä. Mua ei oikein sytytä epähygieeniset rastat tai muutenkaan mikään hippityyli, mutta musa sitäkin enemmän
---
Ei vittu!
L
O
L.
http://www.youtube.com/watch?v=mVQT65IZQsY
http://www.youtube.com/watch?v=YSd44CxTclk
http://www.youtube.com/watch?v=P6RwpM16kGo
Onneks mun duunikoneessa ei toimi youtube, niin ei tartte näitäkään linkkejä kattoa..
Psyke raikas ja tanssi maistui Kivaa oli! Ei ollut liikaa väkeä ja musa oli loistoa
Psyke
Hö! just ku olin sanomassa. Sitäpaitsi onhan sekin jo raiskattu kiksumukapsykellä jonka myötä sinne tuleeREivaaja, 18.3.2008 07:38:
Koska sun kaltaset ihmiset ei oo viel kerinny raiskaa psykee.
Älä mene enää hippibileisiin. ..Kuuntele hippimuzaa kotona. Onko pakko jaotella? On hipitkin ennakkoluuloisia muita kohtaan siinä missä muutkin joten ei teissä paljoa eroa oo. Mä saan nihkeitä katseita melkein aina *katsootaakseen*, mutta evvk. En mä oo niit menossakaan kattoo ja niin kauan ku mua ei sieltä ajeta minähän sinne ängen*grr* jä ängen vaikka ajettaisikiin*grr* täytyy sit vaan hommaa peruukki ja sytyttää se palaa röökipaikalla protestix!! Vittu mikä teitä vaivaa!!! Saanhan olla ruma?
Edit: Ennenku joku postaa ''puhuit pussii'' niin kyllä, näin tein. hups, miten näin pääs käymää?
ezzy, 17.3.2008 17:47:
---
dj upi, 17.3.2008 17:05:
---
boubbin, 17.3.2008 16:47:
---
Avangion, 17.3.2008 16:27:
Studio 51:lle kiitokset siitä että paikka toimii paremmin nykyään kuin mitä se oli sedulana.
---
sama, mut sedunhan se taasen on.
---
Mis vaiheessa se taas on Sedulaks muuttunu? Eihän se ilman Sedua ehtiny olemaan kuin vuoden tjsp?
---
pari viikkoa sitten ku se joutu protestilistalle ja sedu osti osakekannan takas riitojen vuoksi
T0mbstone, 17.3.2008 18:00:
Lasinsiruista...
Siellähän oli pari työntekijää siivoamassa niitä moppien kanssa pois.
En ole missään aikaisemmin bongannu kyseisellä tavalla työllistettyjä ihmisiä...
MaSari, 18.3.2008 12:35:
Mut siis, eikö ihmiset käytä dödöä?! :D Niin hirvee löyhkä oli joskus tanssilattialla et meinas pyörtyä vai johtuiko se niistä tavattoman monista villapaita- ja huppari-ihmisistä, jotka tanssi myös?! xD
boubbin, 18.3.2008 16:33:
kauheesti kun kaikki ihmettelevät niin lukekaas ja viisastukaa(s):
http://fi.wikipedia.org/wiki/Studio_51
Laittaa vähän tiikerisalvaa vai mikä se nyt olikaan nenän alle niin pääsee helpommalla.MaSari, 18.3.2008 12:35:
Mut siis, eikö ihmiset käytä dödöä?! :D Niin hirvee löyhkä oli joskus tanssilattialla et meinas pyörtyä vai johtuiko se niistä tavattoman monista villapaita- ja huppari-ihmisistä, jotka tanssi myös?! xD