Stealthunit.net toimii

118 posts, 6 pages, 79,306 views

tumpsi

Posts: 2,553

#1 • • tumpsi rekisteröitymätön
mihin voin valittaa?
Quu

Posts: 334

#4 • • Quu Mole RAM!
Vittu, joulun aikaan Stealthi katollaan joka varmaan tarkottaa että se on joskus loppiaisena taas toiminnassa kun noi it-jäbät varjelee lomiaan jossain metsästysmökin takan ääressä piippu suussa ja pörrötohvelit jalassa.

Ja mulla on asiaa mitä mun pitäisi kirjottaa Stealthille. SAATANAN TUNARIT mulla on oikeasti maailmalle asiaa
laite

Posts: 2,994

#6 • • laite MastahWankah

Quu, 25.12.2007 17:25:
Vittu, joulun aikaan Stealthi katollaan joka varmaan tarkottaa että se on joskus loppiaisena taas toiminnassa kun noi it-jäbät varjelee lomiaan jossain metsästysmökin takan ääressä piippu suussa ja pörrötohvelit jalassa.

Ja mulla on asiaa mitä mun pitäisi kirjottaa Stealthille. SAATANAN TUNARIT mulla on oikeasti maailmalle asiaa


Mul kyllä toimii ihan normaalisti toi. OOTTEKO RUNKUT VARMOJA ETTÄ TEIDÄN INTTER NETTI EI OLE RIKKI???

p.s. nyt turun spede joulu juhlaan!
Quu

Posts: 334

#7 • • Quu Mole RAM!

laite, 25.12.2007 17:35:
---

Mul kyllä toimii ihan normaalisti toi. OOTTEKO RUNKUT VARMOJA ETTÄ TEIDÄN INTTER NETTI EI OLE RIKKI???

p.s. nyt turun spede joulu juhlaan!



Yritäppä postata, lällätilää :(
tumpsi

Posts: 2,553

#8 • • tumpsi rekisteröitymätön

Quu, 25.12.2007 17:47:
---
laite, 25.12.2007 17:35:
---

Mul kyllä toimii ihan normaalisti toi. OOTTEKO RUNKUT VARMOJA ETTÄ TEIDÄN INTTER NETTI EI OLE RIKKI???

p.s. nyt turun spede joulu juhlaan!

---


Yritäppä postata, lällätilää :(


jep, ja ainoostaan .com toimii eikä sieläkään voi postata.
onneks se hartnolli tulee suomeen kaks vuotta sit!
-P

Posts: 4,972

#9 • • -P
steltti riggi :(, onneksi lifesaver toimii.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Quu

Posts: 334

#13 • • Quu Mole RAM!
huoh :(
CM

Posts: 1,507

#14 • • CM
En oo kyl koskaan ymmärtäny koko foorumia :D Enkä koskaan nauranu yhdellekään jutulle siellä, en oo lukenu sitä ehkä tarpeeks sekasin
RiD

Posts: 2,817

#15 • • RiD Nukemi
Jos tuntuu siltä, etteivät aikuiset kuuntele tai ota asiaa vakavasti, älä luovuta. Voit aina soittaa Kiusattujen Tuki ry:n auttavaan puhelimeen 0800-9-7474. Puhelu on sinulle ilmainen, joten sinun ei tarvitse pelätä suuria puhelinkuluja.

--
*super* *possu*

Foxmagon

Posts: 1,329

#16 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
:D

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

tumpsi

Posts: 2,553

#17 • • tumpsi rekisteröitymätön
HOUSTON, WE HAS IT!
bansq

Posts: 931

#19 • • bansq leftfield winger.
BUMP

--
plip goes on.

tumpsi

Posts: 2,553

#20 • • tumpsi rekisteröitymätön
ässäboksi speaks the truth

[11:25] tumpsi: joutu iskee tumut jos ei pelaa illal >:(
[11:25] tumpsi: joulu meni jo pilalle, menee näemmä tipaton tammikuuki
[11:25] tumpsi: stealth always on my mind :(