Seuralaista Laserpointiin

29 posts, 2 pages, 9,199 views

Aki Antila

Posts: 220

#1 • • Edited Aki Antila
Moi

Olen näkövammainen trance-kuuntelija, jolla on myös kuulovika, psykoosi ja sydänvika. Hakisin seuralaista Laserpoint-bileisiin ensi vuonna. Kiinnostaako?

Vanha aihe oli poistunut, joten päätin lisätä uuden.
Lauruska

Posts: 821

#3 • • Lauruska nihkee

Aki Antila, 18.12.2007 16:56:
Moi

Olen näkövammainen trance-kuuntelija, jolla on myös kuulovika, psykoosi ja
sydänvika. Hakisin seuralaista Laserpoint-bileisiin ensi vuonna. Kiinnostaako?

Vanha aihe oli poistunut, joten päätin lisätä uuden.



Onko näkökykysi ja kuulosi millaisella tasolla? Pärjäätkö yksin hetkeäkään, vai mitä oikein tarkoitat viestilläsi.
Aki Antila

Posts: 220

#4 • • Edited Aki Antila
Selitän seuraavassa vammoistani:

Psykoosi:

Psykoosi on aivosairaus. Minulla se on sellainen, että kuulen ääniä, jotka
sanovat minua maailman johtajaksi tai Yhdysvaltain presidentiksi.

Kuulovika:

En kuule bassoa ollenkaan (vaikka kuuntelen trancea, en kuule bassoa ollenkaan, mutta jostain
kumman syystä osaan jonkun verran biittimikksata)
Ja pientä puhetta en kuule

Näkövika:

En näe vasemalla silmällä yhtään, ja oikeala silmällä näen suunnilleen kolmeen metriin, mutta joskus saatan nähdä kauemmaksikin, esim. bileissä. Pärjään yksin seisoen samalla paikalla, jos haluat käydä vessassa, voin jäädä odottamaan samaan paikkaan.

Sydänvika:

Minun sydän on leikattu 2 kertaa En saa kävellä 3 kilometriä putkeen, vaan silloin täytyy levähtää.
Kolera

Posts: 4,256

#5 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
olisi perin ankiaa jos luulisit olevasi Bush =(

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Aki Antila

Posts: 220

#6 • • Aki Antila

Kolera, 19.12.2007 09:44:
olisi perin ankiaa jos luulisit olevasi Bush =(



En luule olevani bush tai maailman johtaja, kuulen vain ääniä.
Alussa toki uskoin, koska se oli niin todellista.
Lauruska

Posts: 821

#7 • • Lauruska nihkee



En luule olevani bush tai maailman johtaja, kuulen vain ääniä.
Alussa toki uskoin, koska se oli niin todellista.



Eikö sinulla tosiaan ole yhtään ystävää, serkkua, sisarusta, tuttua tai palkattua henkilökohtaista avustajaa joka kanssasi tulisi bileisiin? Kuulostaa perin kummalliselta että etsit täältä henkilöä, joka käytännössä toimisi henkilökohtaisena avustajanasi koko illan. Ja tietysti ilman mitään korvausta?
Aki Antila

Posts: 220

#8 • • Aki Antila

Lauruska, 19.12.2007 10:17:
---


En luule olevani bush tai maailman johtaja, kuulen vain ääniä.
Alussa toki uskoin, koska se oli niin todellista.

---


Eikö sinulla tosiaan ole yhtään ystävää, serkkua, sisarusta, tuttua tai palkattua henkilökohtaista avustajaa joka kanssasi tulisi bileisiin? Kuulostaa perin kummalliselta että etsit täältä henkilöä, joka käytännössä toimisi henkilökohtaisena avustajanasi koko illan. Ja tietysti ilman mitään korvausta?



Ei ole ketään kuka lähtisi, siksipä keksin lähettää tänne viestiä.
Korvauksena voin maksaa bilelipun, ja voin ehkä antaa vaikka
20 euroa päälle, niin voit vaikka ostaa jonkun levyn sillä rahalla, mutta voin antaa enemmänkin,
mutta en liikaa. Sitten voin maksaa ravintolareissun, jos käytäisiin ennen bileitä jossain ravintolass.
Aki Antila

Posts: 220

#9 • • Aki Antila
Odottelen vastaustanne. Jos jotain kiinnostaa ryhtyä seuralaiseksi Laserpointiin, ottakaa yhteyttä
sähköpostiini: [email protected] tai lähettäkää viestiä profiiliini.
Esa

Posts: 947

#10 • • Esa
Tapahtumaan on vielä niin pitkä aika (melkein 4 kk) että harva tietänee suunnitelmistaan/aikatauluistaan varmuudella vielä... eli ethän Aki vielä huolestu :-)
cHRISSe

Posts: 463

#11 • • cHRISSe TURKU_BASEMENT
trolli?

--
ô_ô

pirpeli

Posts: 5,533

#12 • • pirpeli
Aikamoista. Noilla diagnooseilla pitäisi "seuralaisen" olla hoitoalan ammattilainen, jolla kokemusta mielenterveystyöstä sekä erilaisista vammaisuuden muodoista. Mun mielestä siis. Tai ainakin se ois huomattavasti turvallisempaa, tälle Akille ainakin.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

pupuankka

Posts: 869

#13 • • pupuankka poly-wtf?!

pirpeli, 28.12.2007 21:12:
Aikamoista. Noilla diagnooseilla pitäisi "seuralaisen" olla hoitoalan ammattilainen, jolla kokemusta mielenterveystyöstä sekä erilaisista vammaisuuden muodoista. Mun mielestä siis. Tai ainakin se ois huomattavasti turvallisempaa, tälle Akille ainakin.



Höh, ai että ei saisi käydä bileissä jos tykkää. *uuh* Aika rajoitetuksi käy elämän piiri! Ei tämä maailma ole vain "normaaleille" tarkoitettu. Rohkeutta Akille, toivottavasti löydät luotettavan avustajan. *hihu*
m1kk3

Posts: 5,560

#14 • • m1kk3 no-life

cHRISSe, 28.12.2007 21:08:
trolli?


*justjoo*

pupuankka, 28.12.2007 21:27:
---
pirpeli, 28.12.2007 21:12:
Aikamoista. Noilla diagnooseilla pitäisi "seuralaisen" olla hoitoalan ammattilainen, jolla kokemusta mielenterveystyöstä sekä erilaisista vammaisuuden muodoista. Mun mielestä siis. Tai ainakin se ois huomattavasti turvallisempaa, tälle Akille ainakin.

---

Höh, ai että ei saisi käydä bileissä jos tykkää. *uuh* Aika rajoitetuksi käy elämän piiri! Ei tämä maailma ole vain "normaaleille" tarkoitettu. Rohkeutta Akille, toivottavasti löydät luotettavan avustajan. *hihu*


Sulta tais mennä Pirpelin pointti aika viuhuen ohi *ding*

Toivottavasti Aki löydät jonkun avustajaksi :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

oooo

Posts: 1,249

#15 • • Edited oooo

cHRISSe, 28.12.2007 21:08:
trolli?



Miksi olisi? Siksi, että on sairauksia ja haluaa seuraa bileisiin?

Ja niin, toivotaan, että seuraa löytyy *hymy*
cHRISSe

Posts: 463

#16 • • Edited cHRISSe TURKU_BASEMENT

satumetsä, 28.12.2007 21:36:
---
cHRISSe, 28.12.2007 21:08:
trolli?

---


Miksi olisi? Siksi, että on sairauksia ja haluaa seuraa bileisiin?



Ehkä tavistallaajan hakeminen seuraks kemuihi kun itsellä on tuollaisia vajavaisuuksia kuulostaa vaan niin trollilta. Ja pirpelin kommenttiin viitaten kuka tahansa seuraheikki vois tehdä karhunpalveluksen jos ammattitaitoa ei ole. Kuitenkin thumbs up.

--
ô_ô

pirpeli

Posts: 5,533

#17 • • pirpeli

pupuankka, 28.12.2007 21:27:
Höh, ai että ei saisi käydä bileissä jos tykkää. *uuh* Aika rajoitetuksi käy elämän piiri! Ei tämä maailma ole vain "normaaleille" tarkoitettu. Rohkeutta Akille, toivottavasti löydät luotettavan avustajan. *hihu*



No tosiaan meni aika vihuen ohi mun pointti. Mutta eipä siinä mitään. Itse jos olisin Akin tilanteessa, en ottaisi mitä tahansa Klubitus-haahuilijaa avustajakseni.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

pupuankka

Posts: 869

#18 • • pupuankka poly-wtf?!
Olisihan se varmaan hienoa että aina olisi koulutettua apua saapuvilla, mutta kun todellisuus ei varmaankaan ole näin ruusuista. Ainakin tutuilla on vaikeuksia löytää henkilökohtaisia avustajia ja jos pitäisi odotella että aina on täyden koulutuksen saanut henkilö rinnalla niin harvoinpa mihinkään pääsisi.

Mutta edelleenkin tsemppiä aloittajalle! *hymy*
pirpeli

Posts: 5,533

#19 • • pirpeli

pupuankka, 28.12.2007 23:11:
Olisihan se varmaan hienoa että aina olisi koulutettua apua saapuvilla, mutta kun todellisuus ei varmaankaan ole näin ruusuista. Ainakin tutuilla on vaikeuksia löytää henkilökohtaisia avustajia ja jos pitäisi odotella että aina on täyden koulutuksen saanut henkilö rinnalla niin harvoinpa mihinkään pääsisi.

Mutta edelleenkin tsemppiä aloittajalle! *hymy*



Totta totta :) Mä toivon kanssa Akille tsemppiä, että pääsee bileilemään. Ja ehkäpä täältäkin oudolta foorumilta löytyy esim. alan opiskelijoita tai työtä tekeviä, jotka voisivat lähteä. Tai sitten ihan tavan Pentti tai Pirkko Kaduntallaaja, jolla kuitenkin realismi hallussa, ja maalaisjärki. Ja huumorintaju. Ja kaikki sellanen, mitä muutenkin tarvitaan :) Ihan kaikkien kanssa.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#20 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
itse olen toiminut mm. näkövammaisen henkilön avustajana
täysin ilman mitään koulutusta (ja ihan laillisesti) ja ei siihen
kyllä mitään koulutusta välttämättä tarvita... kärsivällisyyttä
ja tarkkaavaisuutta vain.

*piis*

--
dasinoaisnvs