4.4.2008 - METAVERSE - DJ Orkidea Album Release Tour, Lahti

73 posts, 4 pages, 15,035 views

gerry

#41 • • gerry
Jeee! Meikäläisen toiset bileet tänävuonna ja toimii! Porukkaa oli mukavasti ja oli kiva huomata että porukka oli ennenkaikkea mukana eikä bousaamassa!

Divan asiakaskunta nyt jakaa mielipiteitä mutta niitten kans kyl tulee toimeen ku on niin mahtavat kemut:)!

En mä keksi oikein lisättävä, mukavaa oli ja paljon tuttuja jaja.... nii.... semmoist:)

--
by B.C.S

gerry

#42 • • Edited gerry

Caro², 5.4.2008 12:33:
---
Haitok, 5.4.2008 08:23:
baari
alkoholi
tume ja kiksurampe
noi oli muistikuvat

---

Lisätään muistikuvia piirun verran: venyttelit miun poskia 10minuuttia *iloinen*

Caro bongattu kameransa kanssa;) Jopa moi tuli sanottua....:D

--
by B.C.S

Rampe

#44 • • Edited Rampe
Loistomusaa!
Tähän lisättynä paikallinen matkaopas Haitok *nauru*

Vähän on vielä väsyolo, kun yöllä ajettiin takaisin Mikkeliin .. *haukottel*
hemuz

#45 • • hemuz kätevä emäntä
Jumalauta mitkä pileet. Pohkeet kramppailee *piis* *sydän*
Kolera

#46 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
AI HÄH!?

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

nti_S

#47 • • nti_S
Kiitos Tab, Super8 ja etenkin illan sankari Orkidea! Loistavaa settiä tuli koko illan näiltä herroilta, jalka nousi kummasti :) Kiitokset Tapsalle lopun Rush- ja Unity -hehkutuksista*sydän* Kiitokset myös ystävilleni, jotka teitte illastani aivan mahtavan. Oikein "old school -porukalla" olimme liikenteessä ;)

Pyyhkeitä illasta saa ainoastaan..en edes tiedä kuka. KOSKAAN ja MISSÄÄN, Suomessa tai ulkomailla, en ole ollut yhtä sekavan yleisön keskellä bileissä. En tiedä tiesikö edes osa mihin oli tullut - lippujen halvan hinnan huomioonottaen - mutta se käytös, mitä Divassa eilen nähtiin, oli ala-arvoista. Se pilven hajun määrä, täydet tuopit kädessä tanssivat ihmiset ja jatkuva tuuppiminen oli jotain mautonta. Ei edes loppuunmyydyllä Tieston keikalla ole ollut koskaan noin vastenmielistä olla tanssilattialla. Toivon todella, että tämä ei ollut keskiverto-otos Lahden klubikansasta, vaan jotain paljon sen alle. Muuten taisi olla viimeinen ekskursio kyseiseen paikkaan. Muuten Diva toimi venuena aivan loístavasti eiliselle keikalle!

Eilen kuitenkin itselleni oli musiikki pääasia - ei dokaaminen.
n-anna

#48 • • n-anna
Pakko kompata ylempää, eipä oo aiemmin munkaan mielestä ollut bileissä (varsinkaan lahden bileissä) noin sekasin osa porukasta. Eipä siinä muuten mitään, mut just toi holtiton käyttäytyminen siel tanssilattialla, miks helvetissä sinne pitää tulla heilumaan jos vie tyyliin 2m tilaa joka suuntaan ja hakkaa muita siinä samalla? Eikä tajua edes sitä. ARG!
Lasinsiruista multakin tulee iso miinus,mut sille ei voi mitään, tiedän tiedän.. Tosi harmi vaan,koska ne on vittumaisia kengänpohjassa.
Mut kaikkinensa oli tosi mukavaa, mä olin melkein selvinpäin siellä, mut se ei vaikuttanut mun menoon mitenkään, musiikki oli hyvää ja oli ihanaa nähdä (vanhoja)tuttuja ja uusiakin tuttavuuksia tein,terkkuja sille kivalle tytölle kenen kanssa juttelin vessassa jonossa:)
unoha

#49 • • unoha Lti-/UG Collective
Ihan kivat pippalot, propsit järkkäriposselle ja seuranpitäjille...

--
Never Quit !

tiiplis

#50 • • tiiplis also available in sober

Koera, 5.4.2008 14:54:
AI HÄH!?

*tissistäpuristel*

*lmao*

--
italia litania nainati lailati

Kolera

#51 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

tiiplis, 5.4.2008 19:59:
---
AI HÄH!?

---

*tissistäpuristel*

*lmao*

en kai mä? =((((( ei muuten mut olishan tommonen pitäny muistaa =P

--

tiiplis

#52 • • tiiplis also available in sober

Koera, 5.4.2008 20:03:
---
---
AI HÄH!?

---

*tissistäpuristel*

*lmao*

---

Ei ku mä *tirsk*

BTW, tilasin vodkamartinin, johon baaritytsy laittoi sitruunamehua sekaan *ding* olin sen verran ällistynyt ja jono takanani pitkä eli en ruvennut reklamoimaan. Ihan joka hemmetin drinksua ei tartte osata mut jos ei tiedä niin sit kysyy. Seuraavaksi tilasin kossuvissyn, siinä ei luulisi olevan sen kumempaa tietämistä, eikä ollutkaan kunhan ensin sai baarimikon kuulemaan/ymmärtämään tilauksen. "Ai iso vissy?" Paitsi että kossuvissy sit maistui homejuustolta. *nauru*

--

Kolera

#53 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

tiiplis, 5.4.2008 20:19:
---
Koera, 5.4.2008 20:03:
---
---
AI HÄH!?

---

*tissistäpuristel*

*lmao*

---

---

Ei ku mä *tirsk*

BTW, tilasin vodkamartinin, johon baaritytsy laittoi sitruunamehua sekaan *ding* olin sen verran ällistynyt ja jono takanani pitkä eli en ruvennut reklamoimaan. Ihan joka hemmetin drinksua ei tartte osata mut jos ei tiedä niin sit kysyy. Seuraavaksi tilasin kossuvissyn, siinä ei luulisi olevan sen kumempaa tietämistä, eikä ollutkaan kunhan ensin sai baarimikon kuulemaan/ymmärtämään tilauksen. "Ai iso vissy?" Paitsi että kossuvissy sit maistui homejuustolta. *nauru*

ollu vähän hapokkaammat vissyt tai kossut kehissä =P

--

tiiplis

#54 • • tiiplis also available in sober

Koera, 5.4.2008 20:24:
---

"Koskenkorvan uusi aluevaltaus: homejuustovodka"

Joskus teininä juotiin kaverin porukoiden viinakaapista pöllittyä kossua joka sekin maistui homejuustolta, pohdittiin voiko viina mennä pahaksi...

--

Kolera

#55 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

tiiplis, 5.4.2008 20:33:
---
Koera, 5.4.2008 20:24:
---

---

"Koskenkorvan uusi aluevaltaus: homejuustovodka"

Joskus teininä juotiin kaverin porukoiden viinakaapista pöllittyä kossua joka sekin maistui homejuustolta, pohdittiin voiko viina mennä pahaksi...

niino ihan viinahan ei periaattees voi mennä pahaksi. en sit tiiä mitkä bakteerit kasvaa yli 40% sisällössä mut

--

Wavescale

#56 • • Wavescale

n-anna, 5.4.2008 19:51:
Pakko kompata ylempää, eipä oo aiemmin munkaan mielestä ollut bileissä (varsinkaan lahden bileissä) noin sekasin osa porukasta. Eipä siinä muuten mitään, mut just toi holtiton käyttäytyminen siel tanssilattialla, miks helvetissä sinne pitää tulla heilumaan jos vie tyyliin 2m tilaa joka suuntaan ja hakkaa muita siinä samalla? Eikä tajua edes sitä. ARG!

Jep. Kivaa oli, koska pysyin poissa tanssilattialta. Teki kyllä muutenkin mieli vain tällä kertaa istua ja nauttia musiikista.
tiiplis

#57 • • tiiplis also available in sober

Koera, 5.4.2008 21:32:
---

niino ihan viinahan ei periaattees voi mennä pahaksi. en sit tiiä mitkä bakteerit kasvaa yli 40% sisällössä mut

No sepä niin just *täh*

--

Rels

#58 • • Rels setämies
oli kyllä helvetin hauska ilta! itse en huomannut epäkohtia koska olin hiukan humalassa.
tosi hyvin oli porukkaa, katsotaan miten ens pe sitten jaksaa.. :)

Orkidean setin aikana tuli kyllä jamiteltua, oli hyvää saundia! Lopussa olin jo niin hapoilla että ei jaksanu Infekton mäjäytystä.. :P

*piis*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

Juhgu

#59 • • Juhgu Virnistelijä

---
*tissistäpuristel*
---

No ainakin mun nännejä tulit vääntelemään :| mutta ehkä sen voi nyt ymmärtää, kun olin pukeutunut homoseilori-raitapaitaan.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

hallusinogenetic

#60 • • hallusinogenetic
Infekto taas kolahti ku metrin halko... harmi vaan ku sen setti jäip liian lyhyeks.