76 posts, 4 pages, 39,504 views
C-Girl, 11.12.2007 08:56:
mua jäi vähän häiritsemään se Tiestolta "pöllitty" liike, joka mm. promokuvissa.. Kädet ylös sivuille ja etusormet pystyyn. Toivottavasti joku tajuaa...
sts, 11.12.2007 12:05:
---
C-Hill, 10.12.2007 22:56:
- PA ei tainnu ihan piisata?
---
Wat? :D
Siel oli niin paljo D&B audiotechniciä (pelkkiä B2-subei oli 6kpl) että isompaaki pelotti. Ja tiestolla monitorina L'acousticsin dV-DOSC:eja 8kpl ja 2kpl dV-SUB:ei
Hotblood, 11.12.2007 11:27:
-Martina Aitolehti tanssimassa baaritiskillä "näkeehän kaikki että MINÄ olen täällä" -asenteella
C-Girl, 11.12.2007 18:55:
En tarkoittanut aiheuttaa tästä mitään riitaa tms, vaan tarkoitin sitä etten ole kenenkään muun dj:n ennen nähnyt tuota toteuttavan, mutta otan sanani takaisin, tehkää mitä haluatte.
Fyraett, 11.12.2007 19:51:
---
arvaappa vaa ketä dj taisto matkii?
C-Girl, 11.12.2007 08:56:
mua jäi vähän häiritsemään se Tiestolta "pöllitty" liike, joka mm. promokuvissa.. Kädet ylös sivuille ja etusormet pystyyn. Toivottavasti joku tajuaa...
Fyraett, 11.12.2007 19:51:
---
C-Girl, 11.12.2007 18:55:
En tarkoittanut aiheuttaa tästä mitään riitaa tms, vaan tarkoitin sitä etten ole kenenkään muun dj:n ennen nähnyt tuota toteuttavan, mutta otan sanani takaisin, tehkää mitä haluatte.
---
arvaappa vaa ketä dj taisto matkii?
C-Girl, 11.12.2007 21:46:
Anteeks et oon aloittelija. Ens kerralla ennen kuin kirjoitan mitään, opiskelen kyseistä aihetta 20 vuotta. Ei pitäis sanoa mitään näissä kokeneissa piireissä. On se ennenkin huomattu, että täällä jos suunsa avaa tietämättä kyseisestä aiheesta kaikkea, saa aina "turpiinsa".
Peace out....
*vituttaa olla näin tyhmä idioootti*
Lupaan etten koskaan enää kirjoita musa-aiheisiin topikkeihin mitään!
Anteeks et oon aloittelija. Ens kerralla ennen kuin kirjoitan mitään, opiskelen kyseistä aihetta 20 vuotta. Ei pitäis sanoa mitään näissä kokeneissa piireissä. On se ennenkin huomattu, että täällä jos suunsa avaa tietämättä kyseisestä aiheesta kaikkea, saa aina "turpiinsa".
Peace out....
Andy_, 11.12.2007 23:01:
Miinuksina voisi mainita aivan järkyttävän määrän lasinsirpaleita lattioilla ja kovan tungoksen tanssilattialla. Eikä tuo tungoskaan nyt haitannut, siellä takaosassa soittolavan vieressä oli loistavasti tilaa tanssia melkein koko illan. Ainoa isompi puute mikä itseäni häiritsi suuresti oli todella huono ilmastointi. Piti välillä käydä ovensuussa haukkaamassa happea kun ei meinannut saada hengitettyäkään kunnolla. Joko ilmastointi oli alimitoitettu tai liian pienellä teholla. Omituista että ensin Sedu tekee paikkaan miljoonaluokan sisustuksen ja sitten käy säästelemään ilmastoinnista.
Peace out....
Peace out....