Kokonaisuutena hieno keikka... Eritellään kuitenkin asioita hiukan
Tieston setti hyvä vaikka hiukan tasapaksu. Koko hittikimaraa ei olis tarvinnut soittaa ja hyväkin niin mutta loppuun olis voinut vetää jonku noista kauniilla naisvokaaleilla varustetuista "illan viimeiseksi hitaaksi" nyt loppu vähän lopahti kun vika biisi loppui 0327 eli aikaa olisi vielä ollut yhdelle kyllä ihan kohtalaisesti
+Mukava aloitella iltaa pienemmällä porukalla Priven puolella, kiitos Alex
+Screenit yms rakennelmat olivat hienoja ja tunnelma erityisesti dj ympärillä lavalla ison maailman tuntua vahvasti
+ Käpä ja Alex lämmittivät porukan hienosti, Käpä ehkä olisi toki voinut aloittaa samantien porukan piiskaamisen tanssilattialla, nyt meni reilu tunti ennenkuin alko polvet nousta useimmilla
+Studio pääasin varsin toimiva, pahin pullonkaula liikkumisesa oli valopöydän edestä taaksepäin änkeminen
+"Esitanssijoilla" olisi voinut enemmän virtaa ja asennetta
+järjestyksenvalvontahenkilökunnan asiallinen ja ripeä puuttuminen ongelmatilanteisiin ja kuitenkin tilaisuuden luonne ymmärrettiin (esim. paidatta tanssiminen sallittiin)
+äänentaso sopiva, ei liian kovalla mielestäni, korvat eivät soineet aamusta, silti ääntä riittävästi
+siivoojat jotka kiersivät ja korjasivat esim. aulatiloista hajonneet lasit yms, tehtävä olis ollut tanssilattialla mahdoton
+Klubi parempi kuin Kaapeli, tunnelma intiimimpi
Narikan ruuhka lopussa ei varmaan vältettävissä mitenkään, kyllä pojat tyhjensi naulakkoa niin nopsaan kuin kerkisivät
-kovin vähän tuttuja ja ns. vanhaa bileporukkaa, mahdollisesti sunnuntai tähän syynä
-ei kuitenkaan totaalituristeja hirveästi, tähänkin syynä lieni sunnuntai ja lipun hinta, itse maksan mielellään lipusta hiukan enemmän kun se karkoittaa pahimmat turistit
-missä ihmisten bilepukeutuminen?
-jengi tanssilattialla kireän oloista, ei paljon hymyjä näkynyt
-liian pieni röökikoppi
-ilmastointi ei riittänyt
-ylläoleviin liittyen se ettei pihalle päässyt röökille / vilvoittemaan
-hiukan liikaa porukkaa, tilana vetäisi ton jos porukka jakautuis tasaisesti mut nyt kun kaikki oli tanssilattialla ja sen ympärillä niin esim. vedenhakureissut olivat hankalia ja tuntui ikävältä häiritä muita hyvillä fiiliksillä tanssivia juhlijoita tunkemalla
-vedenhakureissujen venyminen tungoksessa pitkiksi katkaisi tanssimisen pahasti
-ajoittain joillain tiskillä hiukan hidas palvelu (Priven alatiskillä vierähti puolituntia jossain vaiheessa)
-tanssilattialla röökiä vetävät
-tanssilattialla liian kännissä örveltävät/tönivät/heruttajat
-liikaa juomia ja rikkonaista lasia tanssilattialla
-istumapaikkoja liian vähän
-vessat välillä karmeassa kunnossa ja hiukan ruuhkaiset ajoittain
-Martina Aitolehti tanssimassa baaritiskillä "näkeehän kaikki että MINÄ olen täällä" -asenteella
Kaikenkaikkiaan kuitenkin onnistunut ilta eikä vähiten aivan ihanan ihmisen tapaamisen johdosta
Mikä onni että olin sen verran Villen kanssa hintahtavan oloinen että neiti uskalsi tulla juttelemaan "söpölle homopariskunnalle" :)