En nyt itsekään mitään huippumatskua väännä, mutta vähän voisi miettiä mitä linjoille tuuppii. Tietysti artistielämän alkuvaiheessa kaikki tuntuu hienolta, muttei se oikeuta itsekritiikin täydellistä unohtamista. Varsinkin kun vielä puhutaan sen luokan klassikosta, että tällaisista perseraiskauksista pitäisi saada vuosi ehdotonta.
Ensiksi pitää kärsiä tuollaisesta hirvittävästä ilmaisesta latauspalvelusta tajutakseen, että biisi on täyttä kuraa, niin en kyllä keksi yhtään positiivista sanottavaa.
Onpas todella hämmentävä vaihejuttu tossa pierun ja röyhtäyksen välimuodolta kuulostavassa soundissa. Ääni tuntuu tulevan välillä reilut 45 astetta vasemman kajarin vasemmalta puolelta! :D
Kuulosti niin oudolta et oli pakko kuunnella koko biisi. Tuo ois ihan hauska lyhyenä kikkana jossain välissä, koko biisin ajan soivana toimii lähinnä delirianttina.
oikeesti...MÄ EN LÖYDA TOTA IMAILUNAPPIA TUOLTA MISTÄÄ! MITÄ MÄ TEEN!!1111 *NAURU*
Löysinhän mä sen sieltä =P
Kattelin tota pasketta varmaa 3minsaa ettien et mistä vitusta mä saan ton imuun =P