Club -tf- presents kuulovaurio!? 8.2.2008 @ Kotka

84 posts, 5 pages, 15,132 views

-Alex-

Posts: 706

#61 • • -Alex- Dj
Aivan mielettömän upeet bileet *aplodit* Loistavat setit kaikilta ja paikka näytti todella hienolta. Olin siis kyseisessä mestassa ekaa kertaa Marinero-aikojen jälkeen. Tätä halutaan lisää *hymy*
anis

Posts: 2,451

#63 • • anis
: ) Kiitos Kotka!!

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Te@

Posts: 15

#67 • • Te@
Aivan sairaan hauska ilta,hyvin oli jengiä paikalla ja kaikkii kivoja tuttuja näkyili taasen.Musa oli mahtavaa!!!!Onnex meitsil korvatulupat messissä,saattas viittoilla meneen muuten....
Paikka oli upia kyllä ja valot ihan ältsin mageet.Toivottavasti pojat jaksaa järkätä meille taas jotain yhtä mukavata.Aini ja jatkoista *plur**aplodit*
Individual

Posts: 10,942

#68 • • Individual HYPNO!

Radiac, 10.2.2008 14:41:
---
Individual, 10.2.2008 13:50:
---
Ironraver1, 10.2.2008 13:31:
---
Individual, 10.2.2008 11:37:
Minkäslaista settiä se Proteus heitti?

---


Progea *lmao*

---


heh

---


Metallicaa.. ainii.. mut tää oliki jatkoilla :D


Olipas hemmetin onnistunut ilta..kaikki toimi kyl ihan mahtavasti..


Kiitoskiiitoskiiitos :)


Ehkä sit taas joskus..



Niin, mä nyt vaan olisin halunnut tietää, että oliko setti enemmän Suomi freeform-painotteinen, vai tuliko sitä vanhempaa hard nrg:tä, mihin itse aikoinaan tykästyin, mutta olkoot.
Individual

Posts: 10,942

#69 • • Edited Individual HYPNO!

-Alex-, 10.2.2008 06:00:
Aivan mielettömän upeet bileet *aplodit* Loistavat setit kaikilta ja paikka näytti todella hienolta. Olin siis kyseisessä mestassa ekaa kertaa Marinero-aikojen jälkeen. Tätä halutaan lisää *hymy*



Joo, Meriniemessä on ollut ihan siistejä kemuja viime aikoina.
Yediah

Posts: 1,090

#70 • • Yediah FINRG, Spacehouse
radiacille kova vinkki, rupea ennustajaks... "niko, oon ihan varma et tuut heittää elämäs kovimman keikan"
pinza

Posts: 85

#71 • • pinza
Napakka meininki! Ei kyllä mitään valittamista, muuta ku että volyymihan oli taas maanjäristys-luokkaa = ei paljo iloa baaritilassa juttelemisesta. Mutta sehän jo näkyi bileiden nimestäki. :)

Niijoo ja Bar Stellan saniteettitiloissa on aina yhtä hieno käydä paskalla kun on polvet suussa.

Ei muuta tällä kertaa, iso basso kaikille.
m1kk3

Posts: 5,560

#72 • • m1kk3 no-life

pinza, 10.2.2008 18:57:
Niijoo ja Bar Stellan saniteettitiloissa on aina yhtä hieno käydä paskalla kun on polvet suussa.


oliks se toinen pönttö viel epäkunnossa ? *nauru*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

René Patrick

Posts: 826

#74 • • René Patrick

Holle, 10.2.2008 19:01:
---
mikke, 10.2.2008 18:59:
---
pinza, 10.2.2008 18:57:
Niijoo ja Bar Stellan saniteettitiloissa on aina yhtä hieno käydä paskalla kun on polvet suussa.

---

oliks se toinen pönttö viel epäkunnossa ? *nauru*

---
Sinne oikeest täytyy pakittaa istumaan. Eikä se toinen vessa oo toiminu ikusuuksiin.


Mä en voi uskoa, että mahut sinne istumaan ja saat viel oven kiinni..jopa mulla tuottaa vaikeuksia se ja mä en ole järin iso kaveri *nauru*
pinza

Posts: 85

#75 • • pinza
Hehe ei paljo tarvi varmasti yli 180cm olla pituutta et tulee PROBLEMOS MAJOR. Luulis et sitä ois vähä voinu kattoa miten vessapaneelin rakentaa :D
P@ce

Posts: 86

#77 • • P@ce -tf-
Mitäs tähän nyt sanois...hmm...KIITOS!!!

Luv u all!!!*plur**pahis*
Dementation

Posts: 2,892

#78 • • Dementation wednesday?

Yediah, 10.2.2008 19:35:




siinä viiideoooo



Oli kyllä kivan näköistä, olis ollut kiva päästä piipahtamaan, mutta työt vei miestä.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

SESSIONS2

Posts: 532

#79 • • SESSIONS2 [ fotogeeninen sielukommuuni ]
Photos online @ SESSIONS2

Couple of words from the photographer:

Harder, Faster, Proteus!

It has been a real eye & ear candy for clubbers @ Kotka. A punch of quality club nights in a short row. This time clubnight was specially ment for the lovers of Hard club music. Psy-stuff, hard-nrg and the last but not the least, Mr. Proteus - he is always a DJ to be seen dancing behind decks. Clubbers seemed to be thrilled about what Club -tf- and the deejays delivered.

Here you have it! I'm in a bit hurry to pack up my gear and "fly" to the next event - but see you soon!

- Karo


006.jpg
Dementation

Posts: 2,892

#80 • • Dementation wednesday?
Ihan on ollut messevän näköiset kemut. Noi kuulosuojaimet on hienot.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}