[reiv:] - Farley 'Jackmaster'' Funk 26.1.2008 @ Studio 51 26.1.2008 @ Helsinki

36 posts, 2 pages, 6,144 views

tunnuksen_saa_poista

Posts: 24

#21 • • tunnuksen_saa_poista
Hmm... Gospel-housea... Mutta kivaa oli. :) Terveisiä äidille ja muille tutuille! ;)
dj upi

Posts: 1,835

#22 • • dj upi
Itse herra Jeesuksen settiä lukuunottamatta oli kyllä parasta musaa pitkään aikaan! Kivan näköiseksikin oli Studio saatu. Ei mitää dekoilupelleilyjä vaan puhdasta screeniä ja vitsi ne telkkarit oli mageet :D Bonarit siitä suitsukkeesta :D
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#23 • • Aziz Combat Fighter
Itse pääsankarilla laukkas kyllä niin maan perkeleesti koko ajan :P
W_Gekko

Posts: 146

#24 • • W_Gekko
sankaria en nähny kun vilaukselta mutta kyllä muuten nannaa, Mr. A:lta taas laatutavaraa ja loppu "illan" pelasti Milla <3

--
O.o

Kriss G

Posts: 1,492

#25 • • Kriss G Wir brauchen bass
Mr. A, Farley ja Jokke oli kyllä rautasessa vedossa. Helvetin hyvät bileet. [reiv:] delivers.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Mark

Posts: 7,311

#26 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
+ studio oli törkeesti parempi ku ennen *pihkassa*
+ Casper & Geselle, aaajes!
+ hyvä meininki

- Farley, äijä oli ihan syvältä oikeesti :D

Mut kivat kemut, thks reiv :)

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Peppermint

Posts: 325

#27 • • Peppermint
Mää tykkäsin *sydän*
FF soitti mukavaa tanssittavaa housea, tekniikasta viis.
Jokelta ältsin kovaa acidia, mahtavaa! Pikkuhiljaa alkaa taas tunto palata tanssimisen turruttamiin varpaisiin.

--
Oldschool, baby

GurPizza

Posts: 93

#28 • • GurPizza
Ei kyllä ihan [reiv:]:en parasta tasoa, mutta Mr. A veti hyvin ja Milla Lehto pelasti kaiken *sydän* Ihana nainen *plur* Ihan järkyttävän hyvää settiä tuli...
katrihana

Posts: 127

#29 • • katrihana
Kivaa oli niin pitkälti ku muistan *ding* Parhaat fiilistelyt irtos Casperin soitannasta ja ihanista ihmisistä*aplodit* Illan päätähti meni vähän ohi.. Turha kyllä harmitella näin jälkikäteen. *piis**sydän*

--
Jos olen riippumaton kaikesta, täydellisesti vapaa, olen yksin maailmassa.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#30 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Haha, meni ihan samalla lailla kuin pari vuotta sitten, eli tuli viihdyttyä siinä loungen puolella, kun jokke soitti niin hyvää settiä <3 Samoin Mr.a ja Nessi. Illan päästara meni sen sijaan täysin ohi...

oli hauskaa *piis*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Axl Knight

Posts: 544

#31 • • Axl Knight Oldscool Dj
kyll mä antaisin vähän enempi respectii farleylle kuin mitä näistä posteista taas annetaan ymmärtää..vaikkakaan en helsingin keikalla olllut..turussa ainakin setissään ammattitaito/kokemus paistoi läpi koko setin ajan..se on eri jos tulee katsomaan vain "pretty" faces mestoille....kovaa tekstiä joltain lausua että äijä oli syvältä???
-Casper-

Posts: 1,363

#32 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ
kiitokset kaikille pikku puolella joranneille, hubaa riitti taas*jiihaa* isolla puolella itelle naposteli parhaiten Janin styget*joo*
Jinx

Posts: 2,615

#33 • • Jinx Superfeminine
Oli kyllä hienot bileet! *sydän**super**tanssittel*

--
Pyllykkä

AdonisHercules

Posts: 596

#35 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri

Mark, 28.1.2008 09:18:
+ studio oli törkeesti parempi ku ennen *pihkassa*
+ Casper & Geselle, aaajes!
+ hyvä meininki

- Farley, äijä oli ihan syvältä oikeesti :D

Mut kivat kemut, thks reiv :)

-M


Komppaan Mark:ia, iso puoli ei oikein sytyttänyt mua, mutta pienellä riittikin sitten menoa ja saundi oli mitä mainioin *tanssittel*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

_Katja_

Posts: 145

#36 • • _Katja_ klubikurre
kivaa oli *plur* vaikka ei aluksi pitänyt bileisiin edes lähteä... onneksi tuli lähdettyä kumminkin *hihu* suuri kiitos ihanille tutuille ihmisille ja uusille tuttavuuksille *sydän* Milla Lehto soitti todella hyvän setin *plur* *aplodit*

--
Pieni hymy ei maksa mitään*hymy*.