RUOSKA 28.12.2007 @ Helsinki

70 posts, 4 pages, 8,568 views

Adonis Hercules

Posts: 1,183

#41 • • Edited Adonis Hercules Hart + Zell

Duukkis, 29.12.2007 14:50:
Meno oli kova ja musiikki kautta linjan hyvää. Ihmeen hyvin noinkin pienessä paikassa viihtyy, mutta olis voinut vähän enemmän olla porukkaa tanssilattialla. *hih* Ennen olin kaiketi kuullut esiintyjistä vain Sasha F:ää ja Wailya, joten tuli vähän lisää suosikkeja taas. Aika hyvä tyyli muuten Johnny Bashilla saada lisää kuuntelijoita *nauru* mutta ehken tohdi kertoa... Hyvää settiä kuitenkin tuli myös häneltä!

Terveisin hyppykeppi



Watte dan?!?

edit: ainakin punaviiniörkyt iski jossain vaiheessa... :) Mut toki vasta setin jälkeen


...ja suurkiitos kehuista!!
Potaatti

Posts: 16

#43 • • Potaatti

JohnnyBash, 29.12.2007 15:47:
---
Potaatti, 29.12.2007 12:04:
ah, kovat jumpat oli! hardstyle mafia veti hienon setin, jalat ihan tomua illan lopuks. Waily myös hienosti sulki illan. Ihan hiessä koko illan alusta loppuun.

Paikkakin iha naapurissa ni snagarin kautta kävellen kotio.
Joku herra kyllä kovasti koitti pilata illan, pitkälti vaan omansa, mutta kuitenkin. terveisiä herralle joka pyysi tulta baarin edessä...ei näköjää kannata ees tulta enää tarjota.

---


Nih .. ja jollain/joillain oli vaikeuksia käyttäytyä wc:n puolella :) Kun jo alkuillasta oli paikan möyhennys laitettu alulle... Aina ei ymmärrä.



Joo se wc näytti aika tuhotulta, joku innostu potkimaan ovia ja peilejäki siellä.

--
Jiujitsu:
Its only gay if you make eye contact.

AcidR

Posts: 521

#44 • • Edited AcidR Serine (Distortion)
Paras oli kuitenkin se pönttö (roskis?) jossa oli varmaan kaikkia mahollisia eritteitä mitä ihmisruumiista voi suinkin irrota. *plur*

Millos seuraavat ruoskinnat? *nauru*
Duukkis

Posts: 627

#45 • • Edited Duukkis dj PoikkiTieteellinen

JohnnyBash, 29.12.2007 15:50:
---
Duukkis, 29.12.2007 14:50:
Meno oli kova ja musiikki kautta linjan hyvää. Ihmeen hyvin noinkin pienessä paikassa viihtyy, mutta olis voinut vähän enemmän olla porukkaa tanssilattialla. *hih* Ennen olin kaiketi kuullut esiintyjistä vain Sasha F:ää ja Wailya, joten tuli vähän lisää suosikkeja taas. Aika hyvä tyyli muuten Johnny Bashilla saada lisää kuuntelijoita *nauru* mutta ehken tohdi kertoa... Hyvää settiä kuitenkin tuli myös häneltä!

Terveisin hyppykeppi

---


Watte dan?!?

edit: ainakin punaviiniörkyt iski jossain vaiheessa... :) Mut toki vasta setin jälkeen


...ja suurkiitos kehuista!!


Olisit vaan nostanut kunnolla rinnuksista (+"punaviiniörkyt"), niin olis ollut uskottavampaa :D No ehkei kuitenkaan...
Avatar
#46 • • Annakins Guest
Olin incognito! (tai sit en) :D

johan oli elämysmatka :D
Adonis Hercules

Posts: 1,183

#49 • • Edited Adonis Hercules Hart + Zell



Olisit vaan nostanut kunnolla rinnuksista (+"punaviiniörkyt"), niin olis ollut uskottavampaa :D No ehkei kuitenkaan...




Nyt ei vaan mee jakeluun.... Minä nyt en kuitenkaan ole mikään uskon asia ;)

edit: ai niin sä meinaat varmaan sitä pikkunänniflirttiä :D Se oli kyl ihan personal matter.. toinen osapuoli oli Coléra aka 50% of Hart-Zell ;)
zorri

Posts: 91

#50 • • zorri Do I have something to say?
Olipa huikeaa ja olin khyl huikeena ottaneenakin *känni**nauru*.... Paikkana toimi tosi mainiosti, mukavaa oli *joo**tanssittel*
Duukkis

Posts: 627

#51 • • Edited Duukkis dj PoikkiTieteellinen

JohnnyBash, 29.12.2007 17:22:
---


Olisit vaan nostanut kunnolla rinnuksista (+"punaviiniörkyt"), niin olis ollut uskottavampaa :D No ehkei kuitenkaan...

---



Nyt ei vaan mee jakeluun.... Minä nyt en kuitenkaan ole mikään uskon asia ;)

edit: ai niin sä meinaat varmaan sitä pikkunänniflirttiä :D Se oli kyl ihan personal matter.. toinen osapuoli oli Coléra aka 50% of Hart-Zell ;)


No en meinaa sitä :) Mutta sä olit varmaan niin kännissä, ettet muista kuitenkaan. Tätä en kyllä tajunnut ku mulle sanoit: "Ei se Sami ollu!" Sit sanoit jotenkin näin: "Jätkä ainakin piti mun setistä." Ja olit nostamaisillas mua rinnuksista siinä samalla punaviinilasi kädessä #D Ei siis mitään erityistä varmaan.
Adonis Hercules

Posts: 1,183

#52 • • Adonis Hercules Hart + Zell



No en meinaa sitä :) Mutta sä olit varmaan niin kännissä, ettet muista kuitenkaan. Tätä en kyllä tajunnut ku mulle sanoit: "Ei se Sami ollu!" Sit sanoit jotenkin näin: "Jätkä ainakin piti mun setistä." Ja olit nostamaisillas mua rinnuksista siinä samalla punaviinilasi kädessä #D Ei siis mitään erityistä varmaan.



aa... kivaa :) Mä ajattelin et meinasit jotain mitä tapahtui setin aikana :) Juu ei mä oon aina sellanen :P Niin vähän paha sanoo kun ei tiedä mitä muuta siinä keskusteltiin. Toivottavasti ei tullut viinit syliin, mulla oli ainakin tullut ties minne sitä :)
Piiuzki

Posts: 870

#53 • • Piiuzki
Olin bileilee pitkäst aikaa ja oli tosi kivaa, paikka oli mukava ja todella hyvää settii *hymy*
Oli myös ihanaa nähä kamui piitkäst aikaa *hali*

Kiitos kaikille *hymy*
SmILE

Posts: 376

#54 • • SmILE Esanssi mössöö

alphamagic, 29.12.2007 06:12:
---
Jusna666, 29.12.2007 02:10:
Huh.. Voi moro miten tuli tampattua! *hikoil*
Hardstyle mafia veti kyllä kovimman setin ikinä! Ehdottomasti lisää keikkoja herroille!! *aplodit*
Meinas tosiaan läkähtyy mutta oli niin kovaa menoo poijilta, että ei vaan pystyny lopettaa ;)
Harmittaa vaan kun ei keretty paikalle kuuntelee sasha f:ää. Ois varmasti ollu takuu varmaa menoa!
Loisto bileet. Harvemmin virtaa hiki tolla lailla jne.. *pihkassa*

---


agree :) *joo*
oli lystiä - vaihteeks jotain ihan muuta kun yleensä.
ja waily *sydän*
raaempaa räimettä saa hakee - illan parasta antia.
kiits kantsun isäntäväelle oli kiva reissu pohjoseen :D



Täytyy yhtyä näihin herrojen hehkutuksiin...en muista edes koska olis nuin kovaa vetäny ja hymy koko ajan korvilla
Joo todellaki Mafiaa kehiin enemmän!!!!!!!!!!!!! Kannatti lähtee vaikka eka oli kova vastustus kun kerran töitäki oli sit het seuraavana päivänä, mut pileiden voimalla jakso työpäivänki!

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

hardstyle mafia

Posts: 116

#55 • • hardstyle mafia
huhhuh oli kyl hauskaa! :D

oli kiva nähdä taas tuttuja ja Chucky tietenkin :D

kiitokset kehuista, hyvä et maistu!! *sydän* *joo*

lisää Ruoskaa odotellessa!

--
Hardstyle Mafia /// Spoontech Records

Ironraver1

Posts: 1,158

#56 • • Ironraver1 Housemotion
Kiitokset kaikille osanottajille ja artisteille jotka tekivät illasta mahdollisen *piis*
porukkaa oli talo täynnä ja meininki oli loistava.
Oli rankat kemut *pahis*

Seuraavat ruoskat ilmoitetaan lähi viikkoina...

Niitä odotellessa. *joo*
Peltsi

Posts: 129

#57 • • Peltsi ElectroHead
Juu jos määki nyt sit jätän puumerkkini tällä tapahtumalle.. *pepsodent*

Menohan oli aivan mahtava jo alusta lähtien, mutta potin räjäytti tietenkin Hardstyle Mafia, jota olin Ruoskaan tullut katsomaan. Parhaimman setin minkä oon koskaan kuullu.

Sasha F:n setistä jäi jostain kumman syystä mieleen Headhuntersin Power Of The Mind päähän. :D Paitsi vaan että Qlimaxissa se kuulosti hieman paremmalta. :D

Mutta kuitenkin kiitoksia tapahtuman järkkääjille ja DJ:eille ! Ensi Ruoskaa odottelemaan vaan..

P.S. Hardstyle Mafia *sydän*

--
*sydän* Melbourne Shuffle *sydän*

Avatar
#58 • • astaroth Guest
olin sen verran kassalla, etten sano muuta
Avatar
#60 • • Edited aalto2 Guest

astaroth, 30.12.2007 18:27:
olin sen verran kassalla, etten sano muuta



ei sitä huomannutkaa ;)

ja tässä muutama kuva Ruoskasta

tais se *känni* olla itelläki sit sen verran mahtava ettei onnistuneempia otoksia löytyny :D