mikä on ihkistä?

152 posts, 8 pages, 37,538 views

äm

Posts: 2,376

#121 • • äm
Kun joku kaveri ymmärtää pienistä sanoista ja eleistä, mitä yrität sanoa, ja täydentää lauseesi.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Flamie

Posts: 478

#122 • • Flamie

äm:
Kun joku kaveri ymmärtää pienistä sanoista ja eleistä, mitä yrität sanoa, ja täydentää lauseesi.



Mua pistää taas välillä ketuttamaan toi. *iihhih*

Kun aamulla herää aivan rauhassa, keittää kahvia, syö kunnon lautasellisen puuroa, istuutuu tuolille juomaan sitä kahvia ja kuuntelee lintujen laulua.. Aurinko paistaa täydeltä taivaalta. KESÄ! *nauru*

Kun on kaveri joka ymmärtää sinua TÄYDELLISESTI. *hali*

*piis*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#123 • • liikkuva muna an egg on the move

bianca:
kun on toi mikä on ärsyttää voorum, niin tällaisen peruspositiivi ihmisinen pitää perustaa tämmönen paikka näille ihasteluille ja kivoille jutuille...eli mikä on mukavaa?

*plur**iloinen**nauru**nauraa**hih**vink**hymy**pelle**pihkassa**sydän**enkeli**



”Ihkistä” olisi jos voisi edes ihan pikkiriikkisen nähdä vaivaa postauksiensa kieliasun kanssa. Vaiks vähään välil kirjottelis tällai tyhmäst, mut tollaset syntaktisesti ja semanttisestikin täysin käsittämättömät lausehet on vähä semmossii ettei ees kaikki tajuu, esim. minä the SKS member. *igor*

Tai miellyttäkää edes sen verran wannabelingvistiä että laittakaa ”tähti” eli * lauseen alkuun ja kursivoikaa se. Saan siitä käsittämätöntä mielihyvää.

*olen vamma-apina aleksi josta koira istua.

Mut jos nyt yhtään oon oikeilla jäljillä niin kesä ja oma mussu on tosi ihkistä *sydän* *pus* *hali* *plur*

[muokattu 4.5.2004 15:55]
serotonot

Posts: 3,137

#124 • • serotonot Paul Easy

alek száhala:
---
bianca:
kun on toi mikä on ärsyttää voorum, niin tällaisen peruspositiivi ihmisinen pitää perustaa tämmönen paikka näille ihasteluille ja kivoille jutuille...eli mikä on mukavaa?

*plur**iloinen**nauru**nauraa**hih**vink**hymy**pelle**pihkassa**sydän**enkeli**

---


”Ihkistä” olisi jos voisi edes ihan pikkiriikkisen nähdä vaivaa postauksiensa kieliasun kanssa. Vaiks vähään välil kirjottelis tällai tyhmäst, mut tollaset syntaktisesti ja semanttisestikin täysin käsittämättömät lausehet on vähä semmossii ettei ees kaikki tajuu.


Toi ois kyl niinq ihqmegaplurihkistä
¡ Previous post about a year ago !
äm

Posts: 2,376

#125 • • äm
Se, että ihmiset on vähentäneet "ihQ"ilua.
Ja *megahug* on paha muisto vain.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Fyrisch

Posts: 4,525

#126 • • Fyrisch
luin, "mikä on hikistä?" :D
juGis

Posts: 563

#128 • • juGis
persepano *sydän*
anniini

Posts: 917

#130 • • Edited anniini a-double n-double i-n-a

äm, 3.5.2004 21:19:
Kun joku kaveri ymmärtää pienistä sanoista ja eleistä, mitä yrität sanoa, ja täydentää lauseesi.



mulla on ollut elämäni aikana yhden ystävän kanssa siten, että ajateltiin pelottavan usein samaa asiaa samaan aikaan ja aloitettiin puhumaan kyseisestä asiasta juuri samalla hetkellä. se oli ihan käsittämätöntä, koska se oli niin toistuvaa. ystävyyttä ihmeellisimmillään. <3

mutta jotta ei mennä ihan sivuraitelle, niin ihkistä on se, että elämä on melko mallillaan (jos ei lasketa hetkellisiä flippailuja väsymyksen takia) ja olo melkoisen onnellinen. :)

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

Lin

Posts: 230

#134 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia
Se kun kainalossa on joku, jolle voi sanoa häpeilemättä:
"raavi mun pyllyä!"


Ja se joku raapii.

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

AnssiV

Posts: 1,798

#136 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Huomenna aanulla alkava KESÄLOMA!!
On pakko hehkuttaa kun on sitä niin odotettu....*hihu*
styrOx

Posts: 485

#137 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
no näin heti tulee mieleen et kaikki ihkikset chikut....juu nou*hymy*

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party &#039;till you die... I stick to my style!

Optik

Posts: 1,691

#138 • • Optik Piikkisika/Outopallo

Fyraett, 29.7.2005 12:40:
luin, "mikä on hikistä?" :D



Et oo ainoo *ding*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Avatar
#140 • • candyraver Guest
kulunut vuorokausi on ollut aika ihkistä*plur**sydän**pihkassa*