Bad Karma Kollective with K1 Kollective 25.11.2007 @ Helsinki

14 posts, 1 page, 2,139 views

Jää

Posts: 336

#1 • • Jää
Sunnuntaina taas paukkuu!

Vieraaksi saapuu K1 Kollective soittamaan speciaalin house setin!

Massiivisen huono karmaiset residentit laittaa krapuloille kapuloita rattaisiin ja kukistaa pahat voimat uusilla huurteisilla, ihanan homolla talolla, taagilla electrolla, koomaavilla progeilla sekä afromaisella funkilla! Älä jää kotiin masentumaan ja valittamaan kipua tukassa. Tule mielummin klubille nostattamaan jälleen fiilinkiä.

Häppäriä on tarjolla @ 20-22 jolloin kolmos & nelos tuoppi tilavuudeltaa puolisen litraa maksaa säälittävät 2egee. Juotko siideriä? Ei sinuakaan ole unohdettu sillä litkit hanasidukkaa myös kahteen euroon Lisäksi paikan päällä on muita kaiken karvaisia tarjouksia
Jää

Posts: 336

#2 • • Jää
jaa sit piti muistuttaa et paikalla on nykyään myös bilis pöytä eli pääsee pelailemaan hyvän musiikin tahdittamana!
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#3 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Jää, 22.11.2007 13:30:
jaa sit piti muistuttaa et paikalla on nykyään myös bilis pöytä eli pääsee pelailemaan hyvän musiikin tahdittamana!



Mitä *whaat* Nyt nous muuten mestan pisteet reippaasti *joo* Meenpä jo ennen keikkaa pelaamaan *hih*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Ironraver1

Posts: 1,158

#4 • • Ironraver1 Housemotion
count me in
dj upi

Posts: 1,835

#5 • • dj upi
Pitäisköhän nyt vihdoinki päästä mestoille :D
Ironraver1

Posts: 1,158

#6 • • Ironraver1 Housemotion
4h to lift off.....Koko viikonlopun oon ollut töissä, tänään ja huomenna vapaata...*känni*
Klassikoita luvassa tänään oikein olan takaa...

ja täsmennys niille jotka eivät tiedä...eli K1 Collective = Dj Ironraver & Dj Drifter
Eli samat mullikat jotka joka kesäisen Konefestarin laittaa pystyyn meidän kaikkien iloksi *plur**plur*
dj upi

Posts: 1,835

#8 • • dj upi

puuhaphiit, 25.11.2007 17:30:
---
dj upi, 22.11.2007 22:53:
Pitäisköhän nyt vihdoinki päästä mestoille :D

---


parempi olis tulla tai pelataan sulla bilistä*släp* heheh, eikai. houssi raikakoon taas tänään !



örr. sori kaverit. on niin törkee darra et ei nyt vaan pysty. :( ehkä ensi kerralla :D Mä lupaan viel tulla!
Ironraver1

Posts: 1,158

#9 • • Ironraver1 Housemotion
No niin, nyt kotiin päässeenä, voisin todeta seuraavaa.......*piis*
Tuli juotua vähän liikaa *känni* (kiitos absintista ice)
Meininki oli alku kankeuksista loistavaa *plur*..tuli itse mokattua eka vaihto oikeen urakalla
*poks*... Bad Karma miehistö tykitti oikeen olan takaa-.....

Erityis maininnan antaisin K1:sen puolesta Puuhapeten setille.
Jos laitetaan Funkya soimaan niin tämä mies vei sen reilusti pari astetta ylöspäin..*jiihaa*

Itse olen täysin Hard painotteinen Dj..Mutta tänään peppu heilui kyllä 360àstetta...
kokosbollar

Posts: 334

#10 • • kokosbollar franks and beans!
What... Homotalo rules 4 life! *hih*

Ja näissä bileissä sitten tuetaan Danceteria Muzakkia ihan kybällä, ks. Smoky Room, Passion...

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

Jää

Posts: 336

#11 • • Jää
joo oli mukavat kemut kiitos kaikille paikalle saapuneille!

KAAMEA DARRA!
puuhaphiit

Posts: 497

#13 • • puuhaphiit

Ironraver1, 26.11.2007 01:40:
No niin, nyt kotiin päässeenä, voisin todeta seuraavaa.......*piis*
Tuli juotua vähän liikaa *känni* (kiitos absintista ice)
Meininki oli alku kankeuksista loistavaa *plur*..tuli itse mokattua eka vaihto oikeen urakalla
*poks*... Bad Karma miehistö tykitti oikeen olan takaa-.....

Erityis maininnan antaisin K1:sen puolesta Puuhapeten setille.
Jos laitetaan Funkya soimaan niin tämä mies vei sen reilusti pari astetta ylöspäin..*jiihaa*

Itse olen täysin Hard painotteinen Dj..Mutta tänään peppu heilui kyllä 360àstetta...



tänks, monitorin puute vaivasi kyl aika pahasti...
Amma

Posts: 2,383

#14 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Oli oikein maistuvaa musiikkia. Kevyt kooma vaan päällä, kun takana oli rankahko Ruotsinristeily ja hyvät univelat. Kyllä taas kannatti lähteä autolla liikenteeseen ja katsastamaan tämäkin paikallisbaarin "erikoisuus." *hihu*

--
*etsiskel*