75 posts, 4 pages, 26,754 views
homppa, 19.11.2007 11:49:
Ja esim tääkin vaatii hieman enemmän perehtymistä kuin voisi olettaa Tepolta lähtökohtien perusteella:
Karski, 19.11.2007 14:38:
---
homppa, 19.11.2007 11:49:
Ja esim tääkin vaatii hieman enemmän perehtymistä kuin voisi olettaa Tepolta lähtökohtien perusteella:
---
Tunnen useita ei-kirjallisuudenopiskelijoita,
jopa 'liikemiehiä' joiden yleissivistys mahdollistaa
Tepon tekstit. Ei toi nyt mitänä häkellyttävää
briljeerausta kuitenkaan sisällä.
homppa, 19.11.2007 15:08:
En väitä niinkään etteikö sivistystaso ja tiedot riittäisi, mutta se että osaisi ilmaista itseään vielä noin selkeästi ja terävästi paperille vaikuttaa musta vaan aika...kaukaa hauetulta Tepon suhteen (ja mä ja Teppohan tunnetaan toisemme jo tarhasta)....no mut hyvä Tepolle ja kaikille muillekin joilla riittää rahkeita tuollaiseen, itselläni ei ->
Lyylikki, 19.11.2007 14:56:
Esimerkiksi monen klubbarilaisen yleissivistys on samalla tai korkeammallakin tasolla, vaikka joukkoon mahtuu varmasti ihmisiä duunareista tohtoreihin.
homppa, 19.11.2007 15:08:
En väitä niinkään etteikö sivistystaso ja tiedot riittäisi, mutta se että osaisi ilmaista itseään vielä noin selkeästi ja terävästi paperille vaikuttaa musta vaan aika...kaukaa hauetulta Tepon suhteen
astaroth, 18.11.2007 22:48:
ok. kun pari kertaa on tullut mietittyä, että tekisi mieli käydä totemassa nämä itselleni vielä legendoiksi todetut "mee valkoinen pohjalainen käymään brasseissa, niin pillua tunkee ovista ja ikkunoista". eli eksotiikka kuulema toimii myös toisinkin päin, olisi vaan hauska nähdä moinen omin silmin :D
Jone, 19.11.2007 09:33:
Mellu, jos olisit lukenut muutaman Tepon kirjoituksen, niin tietäisit ettei toi blogi ole lista kirjoituksia yhdentekevästä naisien niittämisestä. "100 naista" on enemmänkin taustalla vaikuttava missio ja kirjoitusten pääasiallinen sisältö koostuu aivan muista asioista.
Kon-tiki, 19.11.2007 18:51:
Tätä juuri tarkoitin minäkin, kun "outtasin" Hotakaisen tuossa aiemmin. Olen edelleen 90% vakuuttunut, että kyseessä on juuri hän tai että blogi on kirjoitettu hänen pikkutarkassa valvonnassaan.
Hauskaa läppää tossa kyllä, ja tohon edelliseen keskusteluun liittyen vanhana alfa miehenä tiedän myös ko.herran olevan vihkiytynyt Alfa romeo fani Osti mm. Palkintomasseilla omien sanojensa mukaan uudet jarrupalat autoonsa :D(edit. Kirjallisuudesta en ymmärrä niin siihen en kommentoi!)kilobitti, 20.11.2007 01:51:
---
Nyt sitten vaan tarkkailemaan kuka ammattikirjoittaja on alkusyksystä vaihtanut Volvonsa Alfaan (tsek. ensimmäiset blogikirjoitukset)
En ymmärrä miksi sitä pidetään nyt niin tavattoman kiinnostavana kuka ko. blogin takana on. Mun mielestäni tosta blogista saa kaikkein eniten irti nimenomaan niin, että pitää sen kirjoittajana juuri sellaista henkilöä, joksi hän on itse itsensä ilmoittanut. Mikäli näin ei ole niin se on asia, joka enemmän tai vähemmän spoilaa koko homman. Musta noita juttuja on kiva lukea, joten en tahallisesti lähde pilaamaan sitä kokemusta itseltäni tai muilta spekuloimalla kirjoittajalla.
siveys, 20.11.2007 17:24:
---
tosta blogista saa kaikkein eniten irti nimenomaan niin, että pitää sen kirjoittajana juuri sellaista henkilöä, joksi hän on itse itsensä ilmoittanut. Mikäli näin ei ole niin se on asia, joka enemmän tai vähemmän spoilaa koko homman.
---
Koska en olisi itse osannut ilmaista tätä paremmin niin komppaan koko roskan :D
Loistavaa taiteilua nuo Tepon viestit. Törmäsin näihin ekaa kertaa jokunen viikko sitten pienessä hiprakassa ja en kyllä ollut nauranut pitkään aikaan niin makeasti :D
Lyylikki, 19.11.2007 10:54:
Kyllähän jokainen ihminen (taustastaan huolimatta) voisi kirjoittaa juurikin tuon kaltaista tekstiä, jota Teppo kirjoittaa. Ei esimekiksi kirjailjat useinkaan ole mitään oppineita, eikä mielellään pitäisikään olla, koska itse ainakin pidän kirjoista, blogeista tai mistä tahansa kirjoituksista, joissa maistuu elämän maku. Ja elämän makuista tekstiä on huomattavasti helpompi kirjoittaa silloin, kun elämään on päässyt haukkaamaan jostakin reunasta.
Teppo tekee hulvattomia päätelmiä ja pohdintoja, mutta ei niissä nyt mitään NIIN erikoista ole, etteikö niihin ihan tavallinen talliainenkin pystyisi.