Organic Origami (chill-out, etc.) 21.11.2007 @

5 posts, 1 page, 1,497 views

golem

Posts: 1,395

#2 • • golem Golem
Katoin juuri levyni läpi ja laukkuun osui mm. Shpognlea, Prometheusta, Shulman:a, Bluetechia, Infected Mushroomin dubibiisejä, T.I.P. Recordsin chilliä, Ozric Tentaclesia, Peleistä ripattuja biisejä ja monen psyke/trance-artistin dubibiisejä. Katotaan minkälainen setti näistä kehittyy :)

(soittoaikataulut tais mennä jotenkin, että mä soitan 20.00 - 21.30, sen jälkeen Badloop ja Aukicko jommassa kummassa järjestyksessä ja vikana Shishya.

Ja tosiaan vielä ilta taitaa koostua aika pitkälti chill-out / dubimusasta.
bad loop

Posts: 108

#3 • • bad loop .idm setä
En tiedä mistä tässä on kyse mutta mulle ei ole kyllä ilmoitettu tästä keikasta mitään. En ole sopinut mitään keikkaa tälle päivälle ja näin lyhyellä varoitusajalla en ole harkitsemassakaan soittoa.

Ohisektori. pahoittelen.
golem

Posts: 1,395

#4 • • golem Golem

bad loop, 21.11.2007 13:58:
En tiedä mistä tässä on kyse mutta mulle ei ole kyllä ilmoitettu tästä keikasta mitään. En ole sopinut mitään keikkaa tälle päivälle ja näin lyhyellä varoitusajalla en ole harkitsemassakaan soittoa.

Ohisektori. pahoittelen.



:D

Joku sekaannus näköjään tapahtunut. Joka tapauksessa järjestävä taho kuulemma jo etsii Badloopin tilalle vastaavaa korvaavaa actia, ja lisäksi DJ Soma on myös tullut line-uppiin.