[reiv:] Itsenäisyspäivän aatto - Andy Moor (UK), Orkidea, Ness, Milla Lehto 5.12.2007 @ Den Kungliga

74 posts, 4 pages, 9,855 views

Roope Ankka

#41 • • Roope Ankka
Positiivista olivat narikan tytöt, jotka toimivat nopeasti. Kannatti tulla yhdentoista pintaan, niin pystyi väistämään jonot. Oli aika kaameaa katsottavaa ulos tullessa 01.20, sillä keli ei ollut mukavin ja jonosta oli pallo ilman kupoleita.
Näin jälkikäteen ajateltuna olisi kannattanut jäädä Luxiin.
sapeli

#42 • • sapeli jokukukamikä?
Btw, eikös tuo nimilista ollut muutenkin voimassa vain 23.30 asti? Siihen me ainakin tähdättiin.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Wegez

#43 • • Edited Wegez wegezandnicsilver.com
*aplodit* Andy Moor ! ! ! *sydän* *tanssittel* *plur* ..eiköhän toi riitä illasta! *hihu*

Kiitos kaikille kamuille, hubaa oli todellaki ! ! ! *pepsodent*

Edit:

dOrKA,
Pelkästään tyttöjä ja pelkästään naamalähiksiä. Tykkää tai ei, ihan sama - mä tykkään, se riittää *nauru*

Mä tykkään noist tytöistä...yhestä... *hihu* *pepsodent*

--
...we´re all made of stars...

Elias

#44 • • Elias Elias
Olipas sirkus! Milla Lehtoa oli taas niin mukava katell.... siis kuunnella. Sillä puolella oli mukavasti aina tilaa tanssia kun ilmeisesti rikkobiitti sekotti niin taviksien rytmitajun. Nessin settiä ehti jonkun aikaa kuuntelemaan kunnes laitteisiin tuli häikkää. Paikka itsessään oli kuin paluu menneisyyteen, pikkuisena korkeasaaressa ihmettelemässä suu auki apinoita. Välitilan baarimikkojen toiminta oli minusta todella nopeata ja asiallista, TOISINKUIN siellä päätilassa.

--
Because "moo" just doesn't sound right"

Mar6

#45 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Jengii kyl oli ihan huolella. Nyt vast tajusin että enhän mä edes muistanu koko pikkupuolen olemassaoloa sen väenpaljouden keskellä *hymy* Mutta tuli jopa tanssittua Orkideaa ja Andyä ja molemmat oli mukavaa kuunneltavaa. Seura*sydän*

--
-Where there is house there is a home-

Syce

#46 • • Edited Syce
Jooh....mitähän tähän nyt sanois*nauru* musiikki mitä loistokkaampaa mut kaikki muu...*dissaa* siinä paikassa ei TOIMI MIKÄÄN! ei edes vessat.... jos lähetää pilkkua nuolemaan niin miks ei yhdessäkään miesten vessan saippualootassa ole saippuaa??? miksi se paikka on muutenkin pitkin vitt*a? anteeksi avautuminen....mut täysin väärä paikka tälle*piis*

edit. ymmärrän kyllä järjestäjiä.... rahat kotiin ;)
Samu81

#47 • • Edited Samu81 kokolihaa

Syce, 6.12.2007 16:06:
Jooh....mitähän tähän nyt sanois*nauru* musiikki mitä loistokkaampaa mut kaikki muu...*dissaa* siinä paikassa ei TOIMI MIKÄÄN! ei edes vessat.... jos lähetää pilkkua nuolemaan niin miks ei yhdessäkään miesten vessan saippualootassa ole saippuaa??? miksi se paikka on muutenkin pitkin vitt*a? anteeksi avautuminen....mut täysin väärä paikka tälle*piis*

edit. ymmärrän kyllä järjestäjiä.... rahat kotiin ;)

Komppaan :)
Menee vähän OT:ksi sillä en bileissä ollut juurikin tapahtumapaikaksi valitun baarin vuoksi. Kungligaste on ihan perusbaarinakin tavattoman sokkeloinen, sekava sekä se jonkinmoinen "päätanssilattia" on aivan naurettavan pieni pitää tämän tapaisia bileitä. Vieläpä ns. peruskännäys (pe / la) -iltoina, tässä tapauksessa torstain ollessa vapaa niihin rinnastettavana keskiviikkona..

Minustakin juuri ja juuri aamuissa tuo on menetellyt, mutta kun sinne ängetään liikaa liian tanssi-intoisia ihmisiä yhdelle niistä lattioista, tulos on aikalailla *eiei*

Jokin Stockholmin tapainen iso sekä avara mesta olisi toiminut IMO 1000 kertaa paremmin.. Mm. David Guettassahan tuo nähtiin, miten jopa perus v-loppuiltana ja vieläpä DJ:n ollessa tuollainen NRJ -renkutus feimi jäbä, sinne mahtui kaikki sulassa sovussa jammailemaan :)

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

irrrma

#48 • • irrrma huumori narikassa

Air, 6.12.2007 11:50:
Orkidea & Andy Moor & YearZero <3

Jonotuspolitiikka oli kyllä aika mielenkiintoinen.. Oltiin siinä reilu puoli tuntia jonotettu ja päästiin jo ovensuulle, kunnes pääsi todistamaan seuraavaa: kuuden hengen porukka kävelee suoraan poken luokse ja eräs nainen sanoo hyvin itsevarmalla äänellä että "mä oon sen poken, sen xx:n MEGAhyvä kaveri! Mul ei oo nimee listas, mut meit piti tulla alunperin kolme mut nyt tuliki vähä enemmän. Osa meistä sit maksaa ja osa ei" Jonka jälkeen kaikki kävelee suoraan sisään maksamatta yhtään mitään.

Valitettavasti meillä oli kyllä nimet listalla ja ystäväni jonka seurueessa tulimme on läheinen ystävä paikan omistajan Niko Hallamäen kanssa ja tuttu myös kyseisen poken kanssa joka oli ovella, halusin vain selventää asiaa, ettei tartte turhaa harmitella omaa jonottamista!

--
kun virsikirjan kannet on levällään, täytyy veisata.

murhis

#49 • • murhis team hullut
Joo-o 45 min riitti jonos mulle. En kyllä odottanu, että Reiv:eihi olis tällänen tungos... *eiei*

Vielä tunnelmaa nosti jonossa se kun jotku äpärät yritti kiilata... mm. joku öykkäri Saksan vahvistus ja pari muuta huono tapaista neitiä.

Semmost, toivon mukaa sisäl oli parempi meno.
irrrma

#50 • • irrrma huumori narikassa
*sydän* Tapsa tykitti kyl niiiiiiiiin loisto settii et mulla ei ollu noin kivaa vuosiin, luoja mitä musaa!!!!! mii laik!!! *plur* *super**jiihaa*

--

Jago

#51 • • Jago un-trained monkee

irrrma, 6.12.2007 17:08:
---

Jonotuspolitiikka oli kyllä aika mielenkiintoinen.. Oltiin siinä reilu puoli tuntia jonotettu ja päästiin jo ovensuulle, kunnes pääsi todistamaan seuraavaa: kuuden hengen porukka kävelee suoraan poken luokse ja eräs nainen sanoo hyvin itsevarmalla äänellä että "mä oon sen poken, sen xx:n MEGAhyvä kaveri! Mul ei oo nimee listas, mut meit piti tulla alunperin kolme mut nyt tuliki vähä enemmän. Osa meistä sit maksaa ja osa ei" Jonka jälkeen kaikki kävelee suoraan sisään maksamatta yhtään mitään.

---

Valitettavasti meillä oli kyllä nimet listalla ja ystäväni jonka seurueessa tulimme on läheinen ystävä paikan omistajan Niko Hallamäen kanssa ja tuttu myös kyseisen poken kanssa joka oli ovella, halusin vain selventää asiaa, ettei tartte turhaa harmitella omaa jonottamista!

No eikö silloin olisi pitänyt jonottaa siinä nimilistajonossa*vink*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Unik

#52 • • Unik

Jago, 6.12.2007 17:16:
---
---

---

---

*nauru*

irrrma

#53 • • irrrma huumori narikassa

---
---

---

---

Sori, mut ei ollu hajuakaan mistää toisesta jonosta..*ding*

--

Unik

#54 • • Unik

irrrma, 6.12.2007 17:19:
---
---
---

---

---

---

Sori, mut ei ollu hajuakaan mistää toisesta jonosta..*ding*

*nauru**nauru*
[reiv:]

#55 • • [reiv:]
Hello! Pistämme mietteitä ja selvennyksiä eilisillan tapahtumien kulusta tänne toivuttuamme purkaus rumbasta:)
peksi|patongeis

#57 • • peksi|patongeis
Homma toimi hyvin ku saapu ajoissa paikalla. ei minkään näköisä jonotuksia ja juomia sai kiskottua enemmän ku tarpeeks. Kaikessaa iha onnistunu setti, ite oisin kyllä halunnu kuulla enemmän mooria mut minkäs teet ku aina halutaan uusinta uutta :)
kokosbollar

#58 • • kokosbollar franks and beans!

dOrKA, 6.12.2007 06:58:

ellei sitten halua lokeroitua suomenruotsalaiseks wannabe ultra paris teiniks jolla ei oo muuta iloa elämässään, kun rahojen loputtua heittää loputkin vaatteista (rintsikat) narulle ja kerjätä uusia drinkkejä tiskiltä tai jos sieltä ei tipu niin ehkä joltain $$$ ruotsalaissuomalaiselta toopelta joka tuli kunkkuun himojaan hukuttamaan roikkuviin rintsikoihin *nauru*

Jaa mitäs tällä kaikella on tekemistä mun kanssa? *nauru*
Oot näköjään onnistunu nappaamaan meikäläisestäkin kuvan, heh.. *hymy*

Ei muuten tuosta jonotuspolitiikasta tai sen puutteesta voi sanoa muuta ku että morjes. Joskus puoli yhden aikoihin porukka tungeksi lähinnä isossa läjässä siinä Kunkun edessä... huh.
Mahtaa järjestävää tahoa vituttaa, kuulin villiä huhua että kahden aikoihin olisi ollut reippaasti yli tuhat kävijää ja vajaat 300 lippua myytynä. Toivottavasti ei tule takkiin kauhean pahasti!
Siinäkin on mielestäni jotain pielessä että deejiit lähtee kävelee kesken illan... Noh, siel levarien takana oli ihan mukava tsillailla. *hih*

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

z

#59 • • z

kokosbollar, 6.12.2007 18:47:
Mahtaa järjestävää tahoa vituttaa, kuulin villiä huhua että kahden aikoihin olisi ollut reippaasti yli tuhat kävijää ja vajaat 300 lippua myytynä.

Jos huhu pitää likimainkaan paikkansa, niin tuosta voi äkkiä laskeskella montako tonnia poke(t) vei tuolla järjestäjien rahoja. Maksaviakin asiakkaita olisi kyllä ollut koko paikan täydeltä. *eiei*

Ja vaikka ei pitäisi paikkaansa, niin kyllä sinne kuitenkin aika runsain mitoin porukkaa ilmaiseksi päästettiin ainakin sen 10 min mittaan, mitä itse jonossa viivyin..
#60 • • Dorka Guest

zZz, 6.12.2007 23:00:
Ja vaikka ei pitäisi paikkaansa, niin kyllä sinne kuitenkin aika runsain mitoin porukkaa ilmaiseksi päästettiin ainakin sen 10 min mittaan, mitä itse jonossa viivyin..

...ja jos musat loppu kesken kaiken niin, kuin se loppu mut ylläolevilla syillä niin todennäköisesti järkkäti (taas) jätti DJ:lle keikan maksamatta - mut varmaan selviää jos järkkärit jotain infoa asiasta laittaa.