[reiv:] Itsenäisyspäivän aatto - Andy Moor (UK), Orkidea, Ness, Milla Lehto 5.12.2007 @ Den Kungliga

74 posts, 4 pages, 9,818 views

[reiv:]

#1 • • Edited [reiv:]
reiv_051207_a.jpg
Itsenäisyyspäivän aattona 5.12. [reiv:]-klubi tekee erikoisvierailun maanmainiolle Den Kungliga Klubbenille. Kunniavieraanamme nähdään DJ Magin listalla sijalla 30 viihtyvä Andy Moor. Kuninkaallisen klubin kahdella puolella esiintyvät lisäksi Orkidea, Milla Lehto, residenttimme Ness sekä Casper. Toinen huone on omistettu laadukkaimmalle progetrancelle ja toinen groovelle minimalille ja teknolle. Saapuessasi ennen 22 saat ystäväsi ilmaiseksi mukaan juhlahumuun! ;)

Tule ja unohda itsesi - kuninkaalliseen tyyliin.

www.reiv.fi
www.denkungliga.com

with
Ness
Casper
Orkidea
Milla Lehto

Andy Moor
(AVA Recordings, UK)

www.andymoor.com

Soolouransa lisäksi Andy Moor tunnetaan huipputuottajana suosittujen Leama & Moor, Tilt ja Whiteroom -projektien takaa. Hänen visionsa modernista tanssimusiikista rikkoo jatkuvasti musiikillisia raja-aitoja, virheettömästi toteutettuna ja huolella setinrakennusta harkiten. Moorin lukuisat fanit rakastavat myös tapaa, jolla hän remiksaa muiden kappaleita vain pitääkseen omat DJ-settinsä tuoreina ja uniikkeina. Tämän ovat huomanneet myös itse artistit, ja Andyn remiksauskyvyt ovat olleet Paul Oakenfoldin, Avril Lavignen, itse Brian Enon sekä Arthur Bakerin kiihkeästi haluamia. Moor on pysytellyt genrensä huipulla aloittamisestaan lähtien.

Room one, Progressive / trance:
21:00 Casper
23:00 Orkidea
01:30 Andy Moor

room two, breaks > house / minimal:
23:00 Milla Lehto
01:30 Ness

next [reiv:] NYE @ Rose Garden
http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=12726
www.reiv.fi

reiv_051207_b.jpg
#2 • • Lilly Guest
OMG!!*pökr**sydän**iloinen**plur*
Mar6

#3 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Melko jees lineuppi, täältä luulis löytyvän kyllä monipuolisuutta *tanssittel*

--
-Where there is house there is a home-

dj upi

#4 • • dj upi
Joo'o, aika makeet kekkerit näemmä tulossa! Pitää ehdottomasti tulla mikäli en ole itse keikalla :)
Jago

#5 • • Jago un-trained monkee
2 kertaa andy moor tullu mun aikana suomeen ja molemmilla kerroilla sellaseen baariin, johon en tosiaan sisään haluis änkee... Mutta tällä kertaa en suostu sitä missaamaan. Muu line-uppi on niin hyvä ja kunnon progetrance bileitä on tässä jo kaipailtukin*jiihaa*

Ehottomasti täällä siis*joo**jiihaa*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Ios

#6 • • Ios
hyvät itsenäisyyspäivät kyllä tulossa :)
antti83

#7 • • antti83
On kyllä niin mahtava line-uppi täällä että taidanpa tulla ekalle [reiv:]-vierailulle. Laadukasta progetrancea tässä onkin jo kaipailtu. *hihu*
Air

#8 • • Air
Andy Moor!! Ei ois voinu paljo parempia synttäribileitä sattua kohdalle!

#9 • • [reiv:]
Moikka!

Huomaattehan, että aikatauluissa on hienoisia muutoksia flyeriin verrattuna. Lopullinen aikataulu on päivitytetty postauksiin ja näyttää tältä:

Room one: Progressive / trance:
21:00 Casper
23:00 Orkidea
01:30 Andy Moor

Room two: Breaks > house / minimal:
23:00 Milla Lehto
01:30 Ness

Tervetuloa!
sapeli

#10 • • sapeli jokukukamikä?
Onneks yödösät kulkee ni pääsee täältä kotiinkin *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

jont-fu

#11 • • jont-fu Kyny Prinssi
Mun ei pitänyt tänään lähteä mihinkään, mutta.

Tajusin juuri että tänään tulee täyteen päivälleen 15 vuotta siitä kun olin ensimmäisissä REIVEISSÄNI. Destroit 4 Kaapelitehtaalla. Sittenpä olen reivannut puolet elämästäni. Oiskohan sitä syytä juhlistaa.

Hmm.

#12 • • [reiv:]

jont-fu, 5.12.2007 12:32:

Tajusin juuri että tänään tulee täyteen päivälleen 15 vuotta siitä kun olin ensimmäisissä REIVEISSÄNI. Destroit 4 Kaapelitehtaalla. Sittenpä olen reivannut puolet elämästäni. Oiskohan sitä syytä juhlistaa.

Hmm.

Eli muhkeat 5475 vuorokautta reivaus mentaliteettia!
Joku saattaa tarjota sulle kuohuviinin siellä ;)
Hanz

#13 • • Hanz Team Lasse
Eiköhän sitä tänne voisi tulla
-Casper-

#14 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ

[reiv:], 5.12.2007 12:55:
---

Hmm.

---

Eli muhkeat 5475 vuorokautta reivaus mentaliteettia!
Joku saattaa tarjota sulle kuohuviinin siellä ;)

*aplodit*
Unik

#15 • • Edited Unik

Hmm.

Onks noista bileistä jo 15 vuotta? Hui miten äkkiä aika mennyt. Noi D4 bileet oli kyl pirun helmet. Stroboa, savua ja ääntä oli NÄIN paljon ja Merikaapelihalli tupaten täynnä. Illan biisi tais olla: Age Of Love - Age Of Love, joka tuli useamman kerran illan ja yön ainana.
*tanssittel*
Viimeksi kun 23.04.06 (http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=8708) Andy Moor oli Hkissä soittamassa niin allekirjoittanut soitti ennen herraa. Täytyy myöntää että mr Moor soitti erittäin maistuvan setin ja vaikutti kaikinpuolin mukavalta herralta.
jjkobsson

#16 • • jjkobsson
Tänne tänään. Harmi ettei Lehto aloitakaan jo 21 soitteluitaan, mutta eiköhän Casperkin hoida homman kunnialla.

--
||jjkobsson||

-Kerttu-

#17 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Just just viikonlopusta selvittu ja taas pitää mennä.. taas..*justjoo**tanssittel**jiihaa**jiihaa*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

#18 • • Lilly Guest
kohta.. *jiihaa*
AdonisHercules

#19 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
*tanssittel**jiihaa*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

Roope Ankka

#20 • • Roope Ankka
Moi,

ihan kivaa musiikkia kaiken kaikkiaan, mutta tungos, lasinsirpaleet ja aggressiiviset pennut kypsyttivät...-> tuli hyvin pitkästä aikaa lähdettyä ennen pilkkua. Kunkku on parhaimmillaan kyllä aamuissa.