hard house, hard trance, trance
lisätiedot - kuuntele
10 posts, 1 page, 4,068 views
Damien, 15.11.2007 09:57:
ps. Voiko sillä magix muroshitillä luoda omia nuotteja, omia saundeja, sillä pleikkari sämpläys on aina pleikkari sämpläystä, leikkaa liimaa ja löydä merirosvojen aarre. Souda ja huopaa itse, niin rajoja ei ole. . .
pps. Tätä postia on sorvattu n. kolme kehitysversiota läpi esikatselun, lopullisen muodon saavuttamiseksi. Tr3oX:n kappaleisiin käytetään keskimäärin 30 seiviä pohjaan ja siitä sitten reippaat 50 -> versiota valmiiksi ja vieläkin voitaisiin hioa enemmän. Kuinka monta versiota sinä teet biiseistäsi?
Jypã, 15.11.2007 18:12:
---
En yritä saada myöskään kappaleitani aivan viimeisen päälle, koska itse en sitten hyötyisi siitä mitään, aikaa menisi turhaan hukkaan ja tulisi vain tavallisen iloisia kommentteja ja "ei muuta, hyvä kappale, tykkään"-kommentteja.
Enhän minä rahaa tahkoa näillä näkymin, enkä kestäisi kaikenlaista keikkailua ja uusien kappaleiden pakonomaista valmistamista tuhansien fanien pyynnöstä. Haluan olla rauhassa, kaikessa rauhassa, ilman kiirettä.
En yritä saada myöskään kappaleitani aivan viimeisen päälle, koska itse en sitten hyötyisi siitä mitään, aikaa menisi turhaan hukkaan ja tulisi vain tavallisen iloisia kommentteja ja "ei muuta, hyvä kappale, tykkään"-kommentteja. Enhän minä rahaa tahkoa näillä näkymin, enkä kestäisi kaikenlaista keikkailua ja uusien kappaleiden pakonomaista valmistamista tuhansien fanien pyynnöstä. Haluan olla rauhassa, kaikessa rauhassa, ilman kiirettä.
Mutta kaikua voisi tosiaan vähentää, vaikka siihen tähtäsinkin kolmannesta versiosta lähtien. Silloin tämä ei olisi enää synkkää Hardtrancea runsaalla kaiulla, menettäisi kappale osan merkityksestään.
Subi, 16.11.2007 16:04:
---
En yritä saada myöskään kappaleitani aivan viimeisen päälle, koska itse en sitten hyötyisi siitä mitään, aikaa menisi turhaan hukkaan ja tulisi vain tavallisen iloisia kommentteja ja "ei muuta, hyvä kappale, tykkään"-kommentteja. Enhän minä rahaa tahkoa näillä näkymin, enkä kestäisi kaikenlaista keikkailua ja uusien kappaleiden pakonomaista valmistamista tuhansien fanien pyynnöstä. Haluan olla rauhassa, kaikessa rauhassa, ilman kiirettä.
Mutta kaikua voisi tosiaan vähentää, vaikka siihen tähtäsinkin kolmannesta versiosta lähtien. Silloin tämä ei olisi enää synkkää Hardtrancea runsaalla kaiulla, menettäisi kappale osan merkityksestään.
---
No tolla asenteella et tuu ikinä rahaa ansaitsemaankaa etkä keikkailemaan etkä saa tuhansia faneja.
domi, 16.11.2007 22:05:
Joko sä oot jonkun luoma botti tai sit helvetinmoinen idiootti.