DJ Orkidea 23h set 1.1.2010 @ Helsinki

356 posts, 18 pages, 163,051 views

alphamagic

Posts: 3,628

#82 • • alphamagic

Mar6, 12.11.2007 16:34:
Sit selkään iso juomalaukku minne vodkabatteryä ja jäitä *hymy* Ja taisteluliiveihi protskupatukoita :D Tamp tamp 23 h.



On sitä ennenkin reivattu *ökkö* *nauru*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Sonkku

Posts: 105

#83 • • Sonkku
Siis tää on niin paras veto! Thoudellakin Sonkku paikalla! *aplodit*
Yazu

Posts: 18

#85 • • Yazu
Vuosikymmenen vaihdos! hyvin alkaa! Tänne kyllä! Sitä alkaa sillon jo olla siinä iässä että kun nämä jaksaa ni jaksaa mitä vaan!!*hih*

--
Virheiltä välttyy vain ne jotka eivät koskaan tee mitään!!

Paul Page

Posts: 86

#86 • • Paul Page
Hieno idea, kannatetaan, mutta:

Miksei samantien 24 h setti? Sekin olisi mahdollinen, mutta vain yhtenä päivänä vuodessa eli kun kelloja käännetään talviaikaan (eli tunnilla taaksepäin). Silloinhan ravintolat saa sulkea 04 talviaikaa, jolloin periaatteessa pystyis pitämään tunnin ekstraa eli 24 h setin. Kellojen kääntökin tapahtuu aina la-su yönä. Hmm...
Ironraver1

Posts: 1,158

#87 • • Ironraver1 Housemotion
hype hype hype-.....unohdinko jotain...ai niin HYPE!!!!
Zapa

Posts: 1,393

#88 • • Zapa Mr Wrangler

N to infinity, 10.2.2008 11:48:
Hieno idea, kannatetaan, mutta:

Miksei samantien 24 h setti? Sekin olisi mahdollinen, mutta vain yhtenä päivänä vuodessa eli kun kelloja käännetään talviaikaan (eli tunnilla taaksepäin). Silloinhan ravintolat saa sulkea 04 talviaikaa, jolloin periaatteessa pystyis pitämään tunnin ekstraa eli 24 h setin. Kellojen kääntökin tapahtuu aina la-su yönä. Hmm...



Tai miksei 72h setti? Haloo, onko sillä _sulle_ jotain väliä, onko tää 23h vai 24h setti.
Avatar
#89 • • Edited Reivaaja Guest
Varmaa vuosituhannen pileet! Mulle jäi milleniumista jo nii kauhee henkinen darra et yks vuosikymmen ei enää kutita (vaikka tällä kertaa ei tarviikkaan odottaa pakkasessa hakijaa, mutta ehkä noutajaa. kukaties?) Tietokoneet koki ihmepelastuksen ja bensis myi ihan samoja patukoita ku ennenki. Jospa nytten sais rakettistigan...
MissKoo

Posts: 1,289

#90 • • MissKoo

sapeli, 12.11.2007 13:12:
Mulla ei kyl ois mitään hajua siitä missä päin maailmaa olen tuossa vaiheessa joten vähän turha mun ainakaan laittaa tätä suosikkeihin...



Sama. Ei mitään hajua kiinnostaako käydä ees kemuissa tohon aikaan enää, joten aika paha laitella suosikkeihin *joo*
Mark

Posts: 7,311

#91 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

MissKoo, 13.8.2008 19:09:
---
sapeli, 12.11.2007 13:12:
Mulla ei kyl ois mitään hajua siitä missä päin maailmaa olen tuossa vaiheessa joten vähän turha mun ainakaan laittaa tätä suosikkeihin...

---


Sama. Ei mitään hajua kiinnostaako käydä ees kemuissa tohon aikaan enää, joten aika paha laitella suosikkeihin *joo*



*justjoo* get real. Aikaa on PERÄTI vuos ja 4kk:tta, hah vai et käy enää bileissä *lmao*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Duukkis

Posts: 627

#92 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen

Mark, 13.8.2008 19:23:
---
MissKoo, 13.8.2008 19:09:
---
sapeli, 12.11.2007 13:12:
Mulla ei kyl ois mitään hajua siitä missä päin maailmaa olen tuossa vaiheessa joten vähän turha mun ainakaan laittaa tätä suosikkeihin...

---


Sama. Ei mitään hajua kiinnostaako käydä ees kemuissa tohon aikaan enää, joten aika paha laitella suosikkeihin *joo*

---


*justjoo* get real. Aikaa on PERÄTI vuos ja 4kk:tta, hah vai et käy enää bileissä *lmao*

-M


Tuli vissiin vuodet täyteen :D Pakkohan se on joskus lopettaa.
Avatar
#93 • • astaroth Guest

Duukkis, 13.8.2008 19:50:
Tuli vissiin vuodet täyteen :D Pakkohan se on joskus lopettaa.


ennen kaikki oli paremmin
MissKoo

Posts: 1,289

#95 • • MissKoo

Mark, 13.8.2008 19:23:
---
MissKoo, 13.8.2008 19:09:
---
sapeli, 12.11.2007 13:12:
Mulla ei kyl ois mitään hajua siitä missä päin maailmaa olen tuossa vaiheessa joten vähän turha mun ainakaan laittaa tätä suosikkeihin...

---


Sama. Ei mitään hajua kiinnostaako käydä ees kemuissa tohon aikaan enää, joten aika paha laitella suosikkeihin *joo*

---


*justjoo* get real. Aikaa on PERÄTI vuos ja 4kk:tta, hah vai et käy enää bileissä *lmao*

-M



Eiku mitä jos mä en voi käydä just tolloin, on vaikka joku aivoleikkaus tai joku sellanen tapahtuma? Ei sitä tiijä hei! *pepsodent*
*WIBA*

Posts: 138

#96 • • *WIBA* Pyqimys-Maximus [Team Koala]

MissKoo, 13.8.2008 20:38:
---
Mark, 13.8.2008 19:23:
---
MissKoo, 13.8.2008 19:09:
---
sapeli, 12.11.2007 13:12:
Mulla ei kyl ois mitään hajua siitä missä päin maailmaa olen tuossa vaiheessa joten vähän turha mun ainakaan laittaa tätä suosikkeihin...

---


Sama. Ei mitään hajua kiinnostaako käydä ees kemuissa tohon aikaan enää, joten aika paha laitella suosikkeihin *joo*

---


*justjoo* get real. Aikaa on PERÄTI vuos ja 4kk:tta, hah vai et käy enää bileissä *lmao*

-M

---


Eiku mitä jos mä en voi käydä just tolloin, on vaikka joku aivoleikkaus tai joku sellanen tapahtuma? Ei sitä tiijä hei! *pepsodent*


Tarkottaako se jos laittaa jotkin bileet suosikkeihin että niihin on pakko mennä/ päästä??
Ei mulla ainakaan... eihän sitä loppupeleissä voi koskaan tietää missä esim. huomenna tai viikon päästä on tai mitä on tapahtunut. Mulle ne suosikit tarkottaa Suosikkeja, joihin todennäkösesti meen jos johonkin meen.

tais mennä vähän ohi alkup. aiheesta... sori... jatkakaa *pepsodent*
MissKoo

Posts: 1,289

#97 • • MissKoo

*WIBA*, 13.8.2008 22:15:
---
MissKoo, 13.8.2008 20:38:
---
Mark, 13.8.2008 19:23:
---
MissKoo, 13.8.2008 19:09:
---
sapeli, 12.11.2007 13:12:
Mulla ei kyl ois mitään hajua siitä missä päin maailmaa olen tuossa vaiheessa joten vähän turha mun ainakaan laittaa tätä suosikkeihin...

---


Sama. Ei mitään hajua kiinnostaako käydä ees kemuissa tohon aikaan enää, joten aika paha laitella suosikkeihin *joo*

---


*justjoo* get real. Aikaa on PERÄTI vuos ja 4kk:tta, hah vai et käy enää bileissä *lmao*

-M

---


Eiku mitä jos mä en voi käydä just tolloin, on vaikka joku aivoleikkaus tai joku sellanen tapahtuma? Ei sitä tiijä hei! *pepsodent*

---

Tarkottaako se jos laittaa jotkin bileet suosikkeihin että niihin on pakko mennä/ päästä??
Ei mulla ainakaan... eihän sitä loppupeleissä voi koskaan tietää missä esim. huomenna tai viikon päästä on tai mitä on tapahtunut. Mulle ne suosikit tarkottaa Suosikkeja, joihin todennäkösesti meen jos johonkin meen.

tais mennä vähän ohi alkup. aiheesta... sori... jatkakaa *pepsodent*



Ai mulle kyllä suosikkeihin merkkaaminen tarkottaa just sitä, että sinne olen menossa mitä suurimmalla todennäköisyydellä.

Hei, ihmiset, EI OO PAKKO LAITTAA SUOSIKKEIHIN NÄITÄ BILEITÄ enkä aio tehdä niin. Musta on hölmöä laittaa näin kauakana tulevaisuudessa olevia bileitä kalenteriin.
sapeli

Posts: 11,768

#98 • • sapeli jokukukamikä?

MissKoo, 14.8.2008 08:23:
Ai mulle kyllä suosikkeihin merkkaaminen tarkottaa just sitä, että sinne olen menossa mitä suurimmalla todennäköisyydellä.

Hei, ihmiset, EI OO PAKKO LAITTAA SUOSIKKEIHIN NÄITÄ BILEITÄ enkä aio tehdä niin. Musta on hölmöä laittaa näin kauakana tulevaisuudessa olevia bileitä kalenteriin.



Se on huomattu että eri klubittajilla on eri syitä laittaa bileitä suosikkeihin - itse laitan bileet sinne "muistiin" että 'hei, nämä vois olla kivat, paras merkkaa etten unohda.' Olen tästä saanut joiltakin klubbarilaisilta moitteita, heidän mielestään saa merkitä suosikiksi vain sellaiset bileet joihin on oikeasti menossa, ja ne joihin ei päätynyt tulisi poistaa.

Erityisesti näiden bileiden kohdalla on mun mielestä ihan ihan ok merkata tämä omassa profiilissa ja kalenterissa näkyväksi suosikiksi vaikkei olisi mitään hajua pääseekö tuonne menemään, ihan vaan ettei missaa tapahtumaa sitten kun se on ajankohtainen. *joo*

Mutta en minä lähtisi kyllä lynkkaamaan niitä jotka ei vielä tässä vaiheessa pysty sitoutumaan 100% tuonne menemiseen... *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

tomii

Posts: 3,594

#99 • • Edited tomii kallion herttua

sapeli, 14.8.2008 08:56:
---

Se on huomattu että eri klubittajilla on eri syitä laittaa bileitä suosikkeihin - itse laitan bileet sinne "muistiin" että 'hei, nämä vois olla kivat, paras merkkaa etten unohda.' Olen tästä saanut joiltakin klubbarilaisilta moitteita, heidän mielestään saa merkitä suosikiksi vain sellaiset bileet joihin on oikeasti menossa, ja ne joihin ei päätynyt tulisi poistaa.



HAHA... ai on oikeesti joku alkanut motkottamaan!?!? :D Kalenteri-puristit! *lmao* Joo ihan samoilla linjoilla: toi suosikkimerkkaaminen Klubbarissa on mitä mainioin ominaisuus bileiden muistamiseen ja samalla myös siihen, että näkee onko tuttujakin kiinnostava tapahtuma (itseasiassa Klubbarin kalenteri suosikkikeineen on SE ominaisuus, jonka takia aikoinaan edes rekisteröidyin tänne, määd props to Anqqa!). Aikalailla samoin käytän itsekin tota suosikki-ominaisuutta kuin säkin, et ole yksin! (tosin kyl mä yleensä poistan ne, joihin tiedän varmasti, että en pääse tai ei kiinnosta loppupeleissä) :D

--
reivaan kunnes kuolen

sapeli

Posts: 11,768

#100 • • sapeli jokukukamikä?

tomii, 14.8.2008 09:08:
HAHA... ai on oikeesti joku alkanut motkottamaan!?!? :D Kalenteri-puristit! *lmao*



Usko tai älä. *hih* Tosin se on tainnut liittyä lähinnä siihen, että kaverit on katsoneet että "hmm, nuo bileet ei niin kiinnosta mutta onneksi sinne on tulossa pari kaveria", ja sitten kaverit ovatkin jättäneet tulematta. Olen opetellut itse kysymään suosikin merkinneiltä tutuilta vielä erikseen että ovatko tulossa vai ovatko suunnitelmat muuttuneet. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.