Darude - My Game musavideo

18 posts, 1 page, 6,544 views

villelope

Posts: 2,846

#4 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Omituisesta paikkaa antoi rankkarin. *pepsodent*

Muuten kyllä varsin hieno video. *piis*
Jinx

Posts: 2,615

#5 • • Jinx Superfeminine
Sitä on sit Lämäriä tullu katsottua *pepsodent*

--
Pyllykkä

Skipi

Posts: 650

#7 • • Skipi TrendClown Arctic Mystery Geminga UG-///
Vaikka Ville byyrin tosta laitoitki, ni oisit tos voinu jonku pikku jalkakikan tehä.. *justjoo*
Tikkasen Esa vissiin vilahtaa pariin kertaan.
darudevil

Posts: 427

#8 • • darudevil Darude
:D
Jos ei irtoo, ni ei irtoo... ;) Toi videohan tehtiin pelkästään sen takia, että kun normaalisti pelaan lätkää, niin se on jokseenkin nolon näköistä konttausta, niin pääsenpäs ainakin kerran maalaamaan ja olemaan MVP... Buahahaah.

Ei muuten valitettavasti ehtiny Esa silloin kuvauksiin, että unihiekat pois silmistä... Mutta kyllähän tossa vilahtaa jos jonkunsorttista männävuosien kiekkolegendaa ja muutama kenties tulevakin. Ja pääasia että Johanssonin pojat pääsi mestoille! ;)
domi

Posts: 7,069

#10 • • domi Työn sankari.
Olipa kiva video. Nyt vain sit ootetaan onko "My Game" NHL 2009:n tunnusmusiikkina :D
Crazybattery

Posts: 782

#11 • • Crazybattery Fruor ergo sum
nähny jo eilen youtubest...kiva video*piis*
Progress

Posts: 955

#12 • • Progress
paska. tollanen Mtv-video... ja musa...aivan kamala liruttelu. Pakollinen nostatustauko välissä, josta en ole tyylilajissa koskaan tykänny.
Mut joku tykkää, joku ei. Mä en, kuten varmaan tuli jo selväksi. *nauru*

*piis*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Timce

Posts: 5,381

#13 • • Timce
Suomi-videon tunnistaa vaikka silmät kiinni. Eli siittä 1 tähti/5 tähteä.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

darudevil

Posts: 427

#14 • • darudevil Darude
Timce: Jotta voisin moisen kauheuden kenties välttää seuraavalla kerralla, niin mikä tost tekee Suomi-videon? ;) Ihan tosi, kyssärissä ei kaunaa tahi muuta vaan ihan simppelisti vain kysymys johon olis kiva saada vastaus, jos vaikka oppis jotain...

Progress: Myös täst 'Mtv-videosta' olis kiva saada vähän kuvaavampi lause tai pari, koska en ainakaan muista nähneeni lätkävideota (enkä snoukkavideotakaan vissiin) MTV:llä ikuna.
Cinttu

Posts: 51

#15 • • Edited Cinttu
Tykkään biisistä ihan simona! Tää video on ihan hauska paitsi mun mielestä noi cheerleaderit oli aika turhia... Ymmärrän toki että miespuoliset tarvii silmänruokaa*vink*, mut eikös ois voinu laittaa tytöt tekeen sit jotain kunnon cheerlead-kuvioo? Ja mulle silmänruuaks riität ihan sinä Ville! *kuolaa**blush*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#16 • • Jussi Soro choon!
Toihan oli ihan hauska video, itse olisin kyl vetäny ilmaveivin tohon loppuun. En mä tosta tota Suomityyliä niinkään löytänyt, ihan ammattilaisjälkee, niinku pitääki.

On muuten varmaan kohta Parkin kenttä auki, ainakin jäädyttivät sitä hetki sitten, mennääks joskus lämimään?
Timce

Posts: 5,381

#17 • • Timce

darudevil, 13.11.2007 01:39:
Timce: Jotta voisin moisen kauheuden kenties välttää seuraavalla kerralla, niin mikä tost tekee Suomi-videon? ;) Ihan tosi, kyssärissä ei kaunaa tahi muuta vaan ihan simppelisti vain kysymys johon olis kiva saada vastaus, jos vaikka oppis jotain...



Hidastukset, tanssiesitykset ja sellanen suomalaisuus, joka tuosta painaa läpi. Onko ohjaaja muuten sama, kuin mitä oli tuossa Dallasien - Healiumissa?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

darudevil

Posts: 427

#18 • • darudevil Darude

Timce
Hidastukset, tanssiesitykset ja sellanen suomalaisuus, joka tuosta painaa läpi. Onko ohjaaja muuten sama, kuin mitä oli tuossa Dallasien - Healiumissa?

Ok... No, paha alkaa väittämään vastaan tai puolustelemaan, kun ryhmä jota kuvattiin pääkaupungissa on pääkaupunkiseudulta ja olen itekin tietääkseni kovinkin paljasjalkainen suomalainen vaikka Turussa asunkin ;) Heliumin ohjaaja on tietääkseni ruotsalainen, eli ei sama kuin My Gamessa (Manninen / Tunne Productions).

Jussi: Vai ilmaveivin? Hehee, niin varmaan... Mutta mennään vaan tekeen piruetteja Parkille kunhan se jää sinne ilmestyy!