DJ PROTEUS - 6 HOUR SET 5.1.2008 @ Turku

64 posts, 4 pages, 18,208 views

anis

#41 • • anis
Harrille iso kiitos ja kumarrus! Kitara oli kiva lisä Hellfire-biisissä ja hyvin tosiaankin meni vaikka oli käsi paketissa. Ja mahtavia biisejä tuli illan aikana, ei ois millään malttanut lähteä tanssimasta vessaan tms. Kiva oli kuulla klasareitakin välillä : )

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Tritium

#43 • • Tritium
Oli loistava meininki. Kiitos bileistä! :)
Metsäpiru

#44 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Oih, oli loistava meininki niinkuin aina. Ja jes, mä sain taas mun vakkaripaikan tanssimiseen *iloinen*
Mayflower_

#45 • • Edited Mayflower_
Aivan loisto pippalot. Ekan kerran kuulin Harria livenä ja tykkäsin tosi paljon. Ja hyvin tosiaan veti, vaikka olikin toinen käsi paketissa.

Uusi kKubikin oli kiva, ekaa kertaa kävin sielä uudistumisen jälkeen. Meinasin kyllä itsekkin välillä eksyä sinne..
Peppi1

#46 • • Peppi1 Peppi Pisimmättossut
Oli ihan parasta taaaas jälleen kerran. Vettä meni varmaan 10 litraa ja nyt on jalat ihan muusina, mut oli kyllä sen arvosta. Ihan mieletöntä oli kuulla vanhoja klassikoita <3 jihuu. Innolla odottelemaan taas ens vuoden tammikuuta <3 nää on aina vuoden kohokohta mulle ku sattuu synttärit aina just samaan saumaan.

ISOIN KIITOS ja SYVIN KUMARRUS Harrille <3 Ihan ässä äijä ku veti noin mielettömän setin toinen käsi paketissa. Sen menoa ei vaan näköjään hidasta mikään!!!

--
...juu on se just se hullu :) Ajatelkaa mitä vaan, minähän polkkaan vaikka pää kainalossa ja hautaan saakka!

Tini-

#47 • • Tini-
Oli hyvät kemut joo..niin ku aina..kyl se Harri osaa!!!! ;)*jiihaa**nauru*
AV

#48 • • AV
Kyllä oli taas hemmetin kova 6h ja tosiian helvetin hienosti veti kyllä setin vaikka toinen käsi paskana ja itse olin myös ekaa kertaa laajennetussa klubissa ja kyllä on ihan hienon näköinen paikka.ISO KIITOS *tähti*PROTEUKSELLE ja klubille*tähti* tapahtuman järjestämisestä.*pahis*
Juhgu

#49 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Oisko aika jo suosiolla muuttaa artistinimi DJ Harriksi? Tässäkin topicissa proteus on mainittu 1 kerran ja harri 8.

Terveisin DJ Juhana.

[pieni]Edit: *plur*, hyvä kun huomautit DJ Anni![/pieni]

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

anniharha

#50 • • anniharha

Juhgu, 7.1.2008 10:23:
Oisko aika jo suosiolla muuttaa artistinimi DJ Harriksi? Tässäkin topicissa proteus on mainittu 1 kerran ja harri 8.

Dj Juhana, laita viestisi loppuun plur niin ei näytä niin ilkeältä!

--
and though my words could save the world they never come out right

#51 • • astaroth Guest

juhana, oot vaan kade, kun sillä on enemmän kavereita :)

t: "dj" antti
domi

#52 • • domi Työn sankari.

astaroth, 7.1.2008 10:33:
---

---

Tulevaisuudessa Harri b2b Tony?

t: "ilman dj:tä" mikko
Kolera

#53 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

---

---

Oot väärässä! dj harrilla on 80 kaveria ja dj juhanalla on 102!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

anniharha

#54 • • Edited anniharha

Kolera, 7.1.2008 11:12:
---
---

---

---

Oot väärässä! dj harrilla on 80 kaveria ja dj juhanalla on 102!

Minähän siitä eka aloinkin vinkuu irccccis, Juhq halus vaan olla julkisesti se joka pätee :(

t. epädj anni, kaverit 75/64

--
and though my words could save the world they never come out right

#56 • • Aycan Guest
jepjep ei voe muuta sanoo ku Ä.I.J.J.Ä.!!!! oli huisinhauskaa! vaiks tosi vähän aikaa siellä olin mut hauskaa oli niin kauan ku sitä kesti!! seuraavana päivänä sitä tehtiinki taas kuolemaa...gaah *poks* sorke meitsin kännärit!!! *blush**nauru*
Augu

#57 • • Augu
Aivan must bileet oli! *aplodit*

Proteus = nro 1!!! *plur**plur**plur**plur**plur*
Peppi1

#58 • • Peppi1 Peppi Pisimmättossut
onks kellää mitää kuvii bileistä??? Kun mulla jäi kamera himaan :/

--
...juu on se just se hullu :) Ajatelkaa mitä vaan, minähän polkkaan vaikka pää kainalossa ja hautaan saakka!

kimbbo

#59 • • kimbbo

tinxi, 10.1.2008 15:57:
onks kellää mitää kuvii bileistä??? Kun mulla jäi kamera himaan :/

Juu jotain kuvatuksia/videota ois jees nähdä