DJ PROTEUS - 6 HOUR SET 5.1.2008 @ Turku

64 posts, 4 pages, 18,175 views

Metsäpiru

#21 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Ieeeek! pian alkaa mun uuden vuoden pirskeet, jeijjjjj *plur* en malta odottaa!! *jiihaa*
Camfer

#22 • • Camfer

anis, 29.12.2007 13:18:
Mitenkäs sitten jos haluaa vaikka tulla Helsingistä kuuntelemaan eikä pysty ostamaan Turusta ennakkolippua? Jätetäänkö ovelle tarpeeksi lippuja jos tapahtuma myytäisiin loppuun?

kunhan ajoissa olet ovella niin kyllä mä olen aina onnistunut saamaan liput. tarvii tänäkin vuonna riskillä vetää, on jotain mitä jännättää =)
anis

#23 • • anis

Camfer, 1.1.2008 19:29:
---
Mitenkäs sitten jos haluaa vaikka tulla Helsingistä kuuntelemaan eikä pysty ostamaan Turusta ennakkolippua? Jätetäänkö ovelle tarpeeksi lippuja jos tapahtuma myytäisiin loppuun?

---

kunhan ajoissa olet ovella niin kyllä mä olen aina onnistunut saamaan liput. tarvii tänäkin vuonna riskillä vetää, on jotain mitä jännättää =)

Jep, ei oo itelkää ollu aikasemmin ongelmaa kys. asian kanssa... Mutta eihän sitä koskaan tiedä...

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Seb

#24 • • Seb

anis, 1.1.2008 20:23:
---
---

---

---

Jep, ei oo itelkää ollu aikasemmin ongelmaa kys. asian kanssa... Mutta eihän sitä koskaan tiedä...

Jos tuntuu, ettei kerkee stadista tai muualta Turun ulkopuolelta ajoissa paikalle, niin lippuja voi varata osoitteesta: [email protected] - Kerro nimesi, lippumäärä ja puhelinnumerosi. Varaamme lippuja lipunmyynnissä klo 23 saakka. Ovet Proteuksen kuuden tunnin settiin avataan klo 22.
Klubin 1 krs. avoinna jo klo 18 alkaen.
anis

#25 • • anis

Seb, 3.1.2008 00:29:
---
anis, 1.1.2008 20:23:
---
---

---

---

---

Jos tuntuu, ettei kerkee stadista tai muualta Turun ulkopuolelta ajoissa paikalle, niin lippuja voi varata osoitteesta: [email protected] - Kerro nimesi, lippumäärä ja puhelinnumerosi. Varaamme lippuja lipunmyynnissä klo 23 saakka. Ovet Proteuksen kuuden tunnin settiin avataan klo 22.
Klubin 1 krs. avoinna jo klo 18 alkaen.

Kiitos! Pitää laittaa viestiä ja varailla : )

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

kimbbo

#26 • • kimbbo
Viime vuonnakin oltiin ajoissa paikalla niin lipun sai ja silloin oli vielä suht hiljasta kun sisälle meni... samalla kaavalla sisään
adix

#27 • • adix
nyt pitäis tännekki jaksaa... just heräsin hirvee päänsärky vieläki kännis eilisestä sekoilusta... no kai se pitää ku "ohi on" :) ei ikinä enää sinne paskapaikkaan..
Camfer

#29 • • Camfer
Juu kävin sijoittamassa "köykäseen" asustukseen.

eli oikein komeat (eli helevetin tylsän näköiset) tuulihousut tuli ostettua. jej! mut paremmat ne on kuin farkut..

hei hei hei, kaukokuunnelkaa tätä *tshiih* *glug glug glug* aaah.. tästä alkaa ilta valottumaan.
NextAce

#30 • • NextAce Alienated
*känni*

--
-Alienation-

-----

Sin_nombre

#32 • • Sin_nombre
*tanssittel**jiihaa**aplodit* tätä on odotettukkin taas!!! PIAAAAAN *plur**jiihaa*
Camfer

#33 • • Camfer
alta tunti.. ja hemmetti alan olla jo päissäni.

mutta eikös pidetä ihan helvetin hauskaa kun kerran Harri on meitä siellä ohjastamassa. see ya all soon! *pepsodent*

ja sitten sisään ajetaan kunnolla uusi Turun Klubi *jiihaa*
Camfer

#34 • • Camfer
Oli ja meni. hauskaa oli taas kuten aiemminkin. ja hyvin se harri veti vaikka toinen käsi oli vähän rikki.

nyt mä teen tähän kohtaan kevyen välikuoleman ja siitä sitten hajoan sängyn pohjalle..
Comandante

#35 • • Comandante aka Miranda
Juu, olihan se aika jees. Jostain syystä musa tuntui olevan kauhian hidastahtista läpi illan, mutta eipä se muuten menoa haitannu. Oli se kaunista...

--
Hooverhullu

bunnyhand

#36 • • bunnyhand profeetta
Kivat oli bileet ja siitä Harrille pitkä kumarrus! *aplodit*
Enpäs oo lähes vuoteen klubeilla piipahtanutkaan ja siksipä meinasin innostua vähän liiankin kanssa. *nauru*
Mut eipä silti olis paremmin voinut ilta mennä. Uudistunut Klubikin esittäytyi edukseen vaikka meinasinkin yksinkertaisena miehenä eksya sisälle mennessäni.*ding*

--
Mielenvika, se on yksilössä jotain harvinaista,
- mutta ryhmissä, puolueissa, kansoissa, ajoissa sääntö.

Nasutin

#37 • • Nasutin
Ihan loistobileet!!! Kiitos Harrille taas kerran!

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

Verottaja

#38 • • Verottaja no-life / luuviulu
Törkeen hyvät bileet oli taas, kiitos.
Itselle uppos parhaiten ekat puoltoista tuntia *pihkassa*

Mikä mahtoi olla se biisi, mikä soi ensmäisen tunnin sisällä
sen biisin jälkeen mikä soi introna Bassoradion DarkSide-ohjelmassa?
Oli meinaan ihan mieletön.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Sin_nombre

#39 • • Sin_nombre
parasta *plur* harrin kitaraveto oli kiva :)) jotain tarttis tehdä niille tanssilattian laidalla oleville kaiteille. suhteellisen ärsyttävää kun ihmiset menee sieltä "pöydän" alta ja tönii kun siinää seisoskelee.