ARCADE - Level 2 26.1.2008 @ Joensuu

33 posts, 2 pages, 7,577 views

Chatte

Posts: 4,085

#21 • • Chatte Team Teknolipat :)
Kivvaa oli, paikkakin oli oikein nättinä. Tack! *iloinen*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

blender

Posts: 2,552

#22 • • Edited blender Arcade | KAIKU
niih, ja oli sit yks special guest soittamas kans *nauru*
meizi m

Posts: 398

#23 • • meizi m Jytkemeister supreme

blender, 27.1.2008 17:12:
niih, ja oli sit yks special guest soittamas kans *nauru*



sabotaasi on kivaa :)

--
...

Ukko

Posts: 37

#25 • • Ukko
Varsin mielekästä *hellokitty* ..sama tunnelma, robottijuomaa vähemmäksi, niin perfecto. *slurps*

--
The only way to make sense out of change is to plunge into it, move with it, and join the dance.

blender

Posts: 2,552

#27 • • blender Arcade | KAIKU
ainii ja pitää iha isot propsit antaa vieraille, kaikki vetivät tiukat setit... Ja mitä toho tiukempaa teknoon tulee ni pientä variaatioo aina sillon tällön luvassa :)
Rumbus

Posts: 226

#28 • • Rumbus
Thank you all!
itse jostain syystä olin huonolla tuulella kun aloitin settin, ehkä olin hermostunut.
Muuten party oli ihan yes.
mutta:
1)itse laitaisin lisää soundia. mun mielestä teknoa kannatta tuntea ei pelkää korvilla mutta koko keholla. tulee parempi mieli musasta.
2)lisää aikaa.


P.S. Jarkko, Blender, Kiitos Seratosta!
Karna, nice stuff before the 22:00! Sanotko mitä levyja ne oli. :)

P.P.S "Mp3's kill the black beauty!!!"

:)
blender

Posts: 2,552

#29 • • blender Arcade | KAIKU

Rumbus, 28.1.2008 17:15:
Thank you all!
itse jostain syystä olin huonolla tuulella kun aloitin settin, ehkä olin hermostunut.
Muuten party oli ihan yes.
mutta:
1)itse laitaisin lisää soundia. mun mielestä teknoa kannatta tuntea ei pelkää korvilla mutta koko keholla. tulee parempi mieli musasta.
2)lisää aikaa.


P.S. Jarkko, Blender, Kiitos Seratosta!
Karna, nice stuff before the 22:00! Sanotko mitä levyja ne oli. :)

P.P.S "Mp3's kill the black beauty!!!"

:)



kiitti palautteesta :)

mielellää noita pitäis myöhempäänkin, harmi että tää paikka ei anna myötä tässä asiassa :(

saundist sen verran et en oikee tiedä sit miten tonne sais painetta enemmä aikaseks särkemättä korvii.. ja puurookin tulee ehkä vastaa näillä kajareilla jos meinaa bassoo lisätä..

Mut noiha on omat laitteet ihan sen takia että joensuun puitteissa teknobileis vuokraamiseen/kalliimpiin laitteisiin ei ainakaa viel oo varaa.

Vois kyl ehkä kokeilla saisko erilaisella sijoittelulla saundia entistä paremmaks.
reinoh

Posts: 818

#30 • • reinoh

Rumbus, 28.1.2008 17:15:

P.P.S "Mp3's kill the black beauty!!!"



Hehe pakko oli soittaa hieman daypakkii ku oli digimiehii talo täynnä. *piis*

blender, 28.1.2008 19:17:
Vois kyl ehkä kokeilla saisko erilaisella sijoittelulla saundia entistä paremmaks.



Jos tuosta äänestä jotain jaksas sanoa niin tuntu kyl et se subbari siinä 50cm päässä soittajasta vei ainaki minulta kuulon lapuilla cuetellessa (ihan hukassa parin biisin kanssa joissa ei pahemmi yläpäissä ollu mitään), mut enpä kyl oo mikkää sanomaan ku en osaa soittaa muutenkaan *blush*
blender

Posts: 2,552

#31 • • blender Arcade | KAIKU

reinoh, 28.1.2008 19:42:

Jos tuosta äänestä jotain jaksas sanoa niin tuntu kyl et se subbari siinä 50cm päässä soittajasta vei ainaki minulta kuulon lapuilla cuetellessa (ihan hukassa parin biisin kanssa joissa ei pahemmi yläpäissä ollu mitään), mut enpä kyl oo mikkää sanomaan ku en osaa soittaa muutenkaan *blush*





Joo. Mut lappuihi ei tainnu tulla jostai syystä tarpeeks tehoa, ainaki viimeks tuntu et oli reilummin tehoo. varmaa johtu mikserist. Jos joskus ei ois niitä näytäntöi siel ni vois kokeilla eri vaihtoehtoi kunnon tehoil.. viimeks vaan ei tuntunu haittaavan ni enpä sijoittanu sit toisin.. :(
Karna

Posts: 155

#32 • • Edited Karna

Rumbus, 28.1.2008 17:15:
Karna, nice stuff before the 22:00! Sanotko mitä levyja ne oli. :)


Kiitosta. Paha sanoo tarkkaan mitä tuli soitettua sillon. Lähinnä testailin mikseriä ja äänentoistoa laukussa olleilla varalevyillä. Jotain näistä lafkanumeroista veivailin: EC074, ASD005, O-TON09, DAY3, BOXER050.1, SENDER069. Pistän molempien varsinaisten settipätkien biisilistat kohta tonne asianomaseen ketjuun.

Kiitokset vaan multaki järkkääjille ja yleisölle OK-bileistä. Oli mukavaa fiilistellä entisessä kotikaupungissa. Sain kaiken lisäks mahtavat Qban tuliaiset sunnuntaina ;). Ääni toimi mun mielestä ihan riittävän hyvin. Yleensä dekkien molemmin puolin on huonompi kuuluvuus kuin mitä nyt oli.

edit: raitalista http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=8960;pid=1080389#1080389
fantazia

Posts: 329

#33 • • fantazia
Onnistuneet kekkerit! Hyvä tunnelma alusta loppuun ja livekin meni mainiosti vaikka meinas tulla pari mutkaa matkaan. Uusia tuttavuuksiakin tais löytyä. :)

Soundi oli munkin mielestä kyllä riittävän hyvä ja kuuluva tuonne. Tasot vaihteli kyl välillä, mut kokonaisuus hyvä. Parempi soundi kun monessa hki paikas.