Paul Easy - Nice To Meat You

19 posts, 1 page, 4,659 views

serotonot

Posts: 3,137

#1 • • serotonot Paul Easy
108596624ea80.jpg

Varoittava esimerkki siitä mitä käy kun erehtyy lainaamaan luokkakaverilta Pioneerin CDJ-800:t ja liittämään ne viimeisiä vetelevään Numarkin mikseriin.

Sisältää siis tunnin verran raksutusta, nahinaa, tuhistelua ja jynkytystä. Joku saattais sanoa vaikka teknoksi.

Biisilistaakin saa yrittää bongailla, helpotettakoon tehtävää sen verran, että siellä on joukossa 3 omaa tekelettä

Kiitos ja anteeksi :(
tekno

tracklist:


lisätiedot - kuuntele
Lois Tava

Posts: 84

#2 • • Lois Tava
Tunnistan varmana ainaki yhen biisi! ;)
toma

Posts: 2,009

#3 • • toma Tototoototo

sanmal, 24.10.2007 21:29:
Tunnistan varmana ainaki yhen biisi! ;)


Tunnistan varmana ainaki yhen mielenhäiriön! ;)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Avatar
#4 • • emppu Guest
mis mun piti tehä, olinko mä menos, eiku olinko mä töissä tänää, ei ku niiniii moon saikul kolmatta viikkoa, monesko pilleri mul o menos tält päivält ja paljo näit piti syyä, mitähä se lääkäri sanois jos sillee soittaas tähä aikaa illast, häiritsis sitä, soittelis kuumotus-puheluit, läähättäs luurin ja runkkais samal...poliisi sais selville numeron kyl, ei välttis kandeis lähtee tollee vaan meen soittaa jostain puhelinkiskast joskus kahen aikaa yöl.... se toimii. näin mä teen tän mut miks mä oon soittamas sille jotain puhelua kahen aikaan yöllä kun pöllöt lentää taivaalla ja ilmassa on sähkön tuntua. kirkas tähtitaivas paistaa naamalle jäätävästi. haistan pakkasen ilmassa. sekoan. 02.15 eka puhelu: soi soi soi ääni vastaa :haloo, oon hiljaa toises pääs ja nainen kysyy uudestaa onko joku siel, mä vastaan et ”sun tuleva raiskaajas”........poliisi tuskin reagois mitenkää asiaan vaa lisäis tätä pään sekotusta. kierrokset nousee koneessa , mietin yhä uudestaan ja uudestaan sitä miksi soitan lääkärilleni kahdelta yöllä, seison puhelinkopissa, poliisi ajaa ohi. hiljentää kohdalla vauhtia ja toinen partion miehistä avaa ikkunan ja tuijottaa minua. ootsä soittamas johki? se kysyy vastaan et lääkärilleni. pakko saada puhuu sille ku oon niin vitun sekasi lääkkeistä. vauhti kiihtyy päässäni taas vaihteeksi. olen kuitenkin pystynyt pitäytymään samassa tarinassa viel tähän mennssä mikä on suurin ihme, yleensä juttu karkaa jo heti ensimetreillä,musiikkia porautuu syvälle aivolohkoon, pehmeyden täyttävä basso kiusaa vortexiani ja sairas narina pitää hötkyn käynnissä vaikka väkisinkin,huomaan olevani yksin täällä pimeydessä,etsin epätoivoisesti kaveria kenenkä kanssa jakaa nämä ajatukset, ketää ei lähimaillakaan, eikä ketään pelastamassa minua, kaikki lääkärini ovat tähän mennssä määränneet minut avohoitoon, todenneet skitsofrenian tms, kukaan ei suostu ymmärtämään minua tai minun taipumuksia joidenkin asioiden suhteen vaikka selitän miten tarkasti ja selvästi niin väittävät sen olevan vastoin lakeja, kapungin ylle on laskeutunut tumma verho mikä pitää ihmisiä otteessaan, kaikki eivät tiedä edes ketä pelkäävät,demoni ihmisen ruumiissa käyttäytyy ehkä hieman eri tavalla kuin tavallinen ihminen, varsinkin jos sellainen pääsee vapaasti olemaan, kieroutunut prkl, itse häiriintyneisyyden perikuva jota ajaa vain yksi mielentila eteenpäin tänä päivänä......
Lois Tava

Posts: 84

#7 • • Lois Tava
Jees jees, nasta miksaus. Tykkäsin edellisestä enemmän, mut tääki pöhisee hyvin. jes jes joo!
tomii

Posts: 3,594

#8 • • tomii kallion herttua
Joitakin tosi maistuvia ralleja. Toimi tällain darraduunipäivänä tosi hyvin :)

--
reivaan kunnes kuolen

milo

Posts: 860

#9 • • milo Plaugenaut
Ei oikein lihakauppaa, liian vähän koukkuja. Ei vais. Heitä biisilista ny. Anything ainakin soi.

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

inspector

Posts: 209

#10 • • inspector gadget
ihan mukavan kuulosta teknoa kyllä!

--
tärkeintä elektronisessa musiikissa on basso - Leena Lehtinen

serotonot

Posts: 3,137

#11 • • Edited serotonot Paul Easy

milo, 25.10.2007 18:21:
Ei oikein lihakauppaa, liian vähän koukkuja. Ei vais. Heitä biisilista ny. Anything ainakin soi.



Juu Easy Coman - Anything Paul Easy rmx sielt löytyy.

Ja joo, kai sitä vois tossa alkuviikosta, ku palautuu kotiin, kaivella tota tracklistia esille
-Kerttu-

Posts: 4,542

#12 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

emppu, 24.10.2007 22:17:
himmeetä sekoiluu..



öö.. Voisko joku auttaa tota emppuu? *ding*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#14 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
tää toimii!

täytyypä polttaa mukaan tonne suomökille tää
ja reivata alligaattorien kera!

*tanssittel*

ja kyl, biisilista kelpaisi!

--
dasinoaisnvs

blender

Posts: 2,552

#15 • • blender Arcade | KAIKU
kuunteluun menee ku edellinen oli niin kova. Palautetta sit myöhemmin...
serotonot

Posts: 3,137

#16 • • serotonot Paul Easy
Viikonlopun kunniaks alkua tracklistille:

3 Channels - Incoming
The Fix - Foggy
Minilogue - Elephant's Parade
Guse, Kober - Grain One
Jesper & John Dahlback - Rolle Niva
Popof - My Toyz
Easy Coma - Anything (Paul Easy rmx)
Gregor Tresher - Anti
Andreas Jornvil - Bitch Fuck
Paul Easy - Grip For Friday
Wollion - Detention

sit täs välis tulee muutama biisi jota ei tähän hätään muista

Paul Easy & Hans Czykkel - Puppet Exit
blender

Posts: 2,552

#17 • • blender Arcade | KAIKU
+Kasassa pysyy
+toimiva saundi varsinkin tanssilattialle
+vääntö
+häröily

-jotai yllätystä rakenteeseen?

siinäpä ne. pidin paljon
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#18 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

serotonot, 26.10.2007 22:29:

Paul Easy & Hans Czykkel - Puppet Exit



tää on siis vika biisi?
se kyllä rules, julkaisua kehiin! <3

--
dasinoaisnvs

serotonot

Posts: 3,137

#19 • • serotonot Paul Easy

kimmø, 29.10.2007 13:45:
---
serotonot, 26.10.2007 22:29:

Paul Easy & Hans Czykkel - Puppet Exit

---


tää on siis vika biisi?
se kyllä rules, julkaisua kehiin! <3



sepä se :)

ja kiitoksia :) kyl sitä ois tarkoitus täs lähiaikoina tyrkkiä jonneki etiäpäin :)