Virallinen Ei voisi vähempää kiinnostaa Räikkösen MM ja F1 topic

65 posts, 4 pages, 14,886 views

Steven Hoaks

#21 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Ihan jees että voitti mutta tätä taas hehkutetaan seuraavat 20vuotta *hmph*

Jääkiekko on kaiken a ja o. Siellä ei onneks muistella vanhoja voittoja *nauru*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

milo

#22 • • milo Plaugenaut

Fyraett, 21.10.2007 22:48:

Kyseinen tapahtuma, eli räikkösen voitto ei vaikuta mun elämää millään tavalla joten ei kiinnosta.

Vaikuttaako jokin urheilusaavutus oikeasti kenenkään elämään sen suuremmin, ellei sitten itse ole saavuttanut sitä? Onhan se tietysti ilahduttavaa, jos joku jota voi kutsua suomalaiseksi saavuttaa maailmanluokassa jotain suurta, oli se sitten Sveitsissä tai Yhdysvalloissa asuva miljönääri(t).

Itse iloitsen tästä, kuten iloitsin euroviisuvoitostakin, enemmän kuitenkin elämääni vaikuttaisi vaikka uudet sukulaiset tai vanhojen poistuminen. Tämä on hyttysen ininää niihin verrattuna. Ja tämä oli vain mielipiteeni, ehkä ensimmäinen tälle foorumille kirjoitettu, joten älkää loukkaantuko.

Ja loppukevennyksenä: Pitääkin muistaa perustaa joku päivä "Kiksustara X tulee Suomeen, lol mua ei kiinnosta" -topikki. ;)

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

Fyrisch

#23 • • Edited Fyrisch

milo, 21.10.2007 23:18:
Vaikuttaako jokin urheilusaavutus oikeasti kenenkään elämään sen suuremmin, ellei sitten itse ole saavuttanut sitä?

Kyllä varmaan niiden elämään jotka ei ite harrasta minkään sortin urheiluu, muutaku sohvaurheiluu..

Ja sitten taas tää että x-xx määrä suomalaista urheilijaa voittaa jonku kilpailun niin sohvaperunat pääsee taas hehkuttaa sitä että me voitettiin, vaikka ne oli ne suomalaiset pelaajat jotka voitti, eikä suomi ja kotiyleisö.

edittinä pieni ps. tällä mielipiteellä oon saanu mun kaikki tuttavat ja kaverit jotka harrastaa pelkästään sohvaurheiluu kiehumaan yli, en tiedä mistä johtuu.
milo

#24 • • milo Plaugenaut

Fyraett, 21.10.2007 23:40:
---
Vaikuttaako jokin urheilusaavutus oikeasti kenenkään elämään sen suuremmin, ellei sitten itse ole saavuttanut sitä?
---

Kyllä varmaan niiden elämään jotka ei ite harrasta minkään sortin urheiluu, muutaku sohvaurheiluu..

Ja sitten taas tää että x-xx määrä suomalaista urheilijaa voittaa jonku kilpailun niin sohvaperunat pääsee taas hehkuttaa sitä että me voitettiin, vaikka ne oli ne suomalaiset pelaajat jotka voitti, eikä suomi ja kotiyleisö.

En harrasta urheilua, kuntoilen joskus, enkä silti voi sanoa urheilusaavutusten vaikuttavan elämääni. Ilahduttavan vain, kuten jo mainitsin.

Ja tuossa sohvaperunoiden ns. me-hengessä olet aivan oikeassa. Sohvalla istuja ei ole saavuttanut mitään, ei tehnyt mitään saavutuksen eteen eikä saavutukseen päässyt urheilija tms. kuule huutoja Suomen sohvilta, eikä varmaan tunne yhdenkään sohvaperunan myötäeloa, ellei sitten ole Professori X.

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

haesul

#25 • • haesul :--)
ne laitto meidät kuuntelee radio novaa junas ku sielt tuli tosta hehkutusta.
buu.

--
*kuolaa*

spoinkel

#26 • • spoinkel Alferd Heatpacker
Ei kiinnosta niin paljon ettei jaksa edes fotaroida mitään paskakuvaa aiheesta.

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

ETJ

#28 • • ETJ Failed specimen
ice ice baby
vinsku

#29 • • vinsku huba huba
*dissaa*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

anniini

#30 • • anniini a-double n-double i-n-a

Ja loppukevennyksenä: Pitääkin muistaa perustaa joku päivä "Kiksustara X tulee Suomeen, lol mua ei kiinnosta" -topikki. ;)

milo: *nauru* *hali*

Ja tosiaan, ei hetkauta mitenkään mielettömästi mutta kyllä voin myöntää tunteneeni tiettyä riemua kun asiasta luin. Olen aikoinaan hurrannut Häkkiselle, joten miksi en hurraisi Kimillekin. Hyvähän se on vain, että Suomea tehdään tunnetuksi ja saa olla ylpeä oman maanmiehen menestyksestä. Mielestäni asian vuoksi voi hymähtää tyytyväisenä/tyytymättömänä ja jatkaa elämäänsä eikä alkaa itkemään asiasta jossain foorumilla. Enemmän siihen menee energiaa.

pitäisiköhän itsekin perustaa oma topikki: "Ei vois oikeesti vähempää kiinnostaa niinkin turha ohjelma kuin BB, lol mitä paskaa". Vai onko sellainen jo olemassa?

onneksi ulkomailla sentään välttyy siltä sonnalta.

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

hege

#31 • • Edited hege

anniini, 22.10.2007 07:38:
---
pitäisiköhän itsekin perustaa oma topikki: "Ei vois oikeesti vähempää kiinnostaa niinkin turha ohjelma kuin BB, lol mitä paskaa". Vai onko sellainen jo olemassa?

Aika mettään saa kyllä mennä, kun 70 maassa pyörii/pyörinyt ;)
Steven Hoaks

#32 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Tarkoitat varmaan tätä topikkia:
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=57623;sivu=1

*nauru*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

crissy

#33 • • crissy

hege, 22.10.2007 07:49:
---
---

---

mut jenkkilä on vissiin saanu säästettyy ittensä siltä paskalta;)
#34 • • Annakins Guest

crissy, 22.10.2007 09:16:
---
---
---

---

---

Mut siel onki sit Real Worldit ja muut vastaavat skeidat :D

#35 • • ville olen oikeasti ujo
hyvä kimi, hyvä ferrari, eläköön f1! Loistava kisa ja upea huipennus kaudelle, jossa oli enemmän draamaan kuin kaikissa maailman BB:ssä yhteensä *aplodit*
Android

#36 • • Android

TJEU: Kansainvälinen jalkapallo(kulttuuri), jossa jalkapallo on elämää suurempaa. Täällä Suomessa sellaista omistautuneisuutta seuralle vaan ei yleensä ymmärretä, kannattajakultuuri puuttuu.

Vastaus kysymykeesi on kyllä. Vaikuttaa jopa niin paljon monien elämään, että kyse kirjaimellisesti saattaa olla elämästä tai kuolemasta.

Matkusta Englantiin, Italiaan tai vaikkapa Etelä-Amerikkaan, katso jalkapalloa ja uskon uskon ettet sen jälkeen tarvi pohtia että vaikuttaako urheilusaavutukset oikeasti niin paljon. Ne vaikuttaa paljon, paljon enemmän kuin Suomessa edes voi kuvitella.
Amuck

#37 • • Amuck dub-i-dub
Häh. Piti ihan käydä katsomassa mtv3.fi että voittiko se nyt jotain. Muistaakseni Kimillä on kyllä ollut harmaat haalarit? :D

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

ezzy

#38 • • ezzy Droid-pappa
Siinä vaiheessa alko kiinnostus vähenemään, kun aloin nukahtelemaan kesken kisan...ristus perkele, että on tylsä laji. Kaikki lelut pois autoista ja kuskille lisää valtaa. Naurettavaa sääntöpelleilyä.
Nuorempana tuli kateltua kaikki kisat läpi, mutta nykyään jaksaa nippa nappa uutiset katsoa, ei tulis mieleenikään maksaa tuosta.
ezzy

#39 • • ezzy Droid-pappa

2la, 22.10.2007 09:39:
Häh. Piti ihan käydä katsomassa mtv3.fi että voittiko se nyt jotain. Muistaakseni Kimillä on kyllä ollut harmaat haalarit? :D

Kuulemma vaihto punaiseen autoon, ehkä se sit oli kivampi väri. Haalarit menee vissiin auton värin mukaan tms.
Zapa

#40 • • Zapa Mr Wrangler

crissy, 22.10.2007 09:16:
---
---
---

---

---

Jenkit on vielä tyhmempiä, ne ajaa ympyrää ovaaliradalla ja kutsuvat sitä Cart-sarjaksi tjsp. Se vastaa tyhmää onkin.

Onnittelut Kimille.