nammo, 19.10.2007 01:13:
---
Ninka,
Ihmeellistä vihjaavaa moraalisaarnaa sulla täälläkin topicissa Kai suomessa on vapaata hukata tavaransa missä tahansa, missä kunnossa tahansa ja sit yrittää ettiä niitä. Vai onks se silleen et jos on ollu humalassa ni ei oo lupaa huudella tärkeiden kamojensa perään
---
Wanhakansakin sanoo että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
Musta on vaan jotenkin huvittavaa, että tässä tilanteessa yleensä vartaloon laajalti kosketuksissa kuljetettavan esineen katoamista ei pysty paikantamaan ajallisesti eikä paikallisesti kuin "vähän sinnepäin". Toki jokainen perseilköön tavaransa vaikka Lapin lääniin, onhan tämä vapaa maa.
Ihailtavaa että kiinnität noin tarkkaa huomiota muidenkin postausteni sisältöön.
Itse en ainakaan ole voinut olla kiinnittämättä huomiota viestiesi negatiivisluonteiseen sävyyn. Mahtaa elämä olla vaikeeta, jos suhtaudut kaikkeen noin negatiivisesti. Vähän niinkuin suomalaiset mummot. Sananlaskutkin sitä mukaa. :D
Itse kuulun ainakin ihmisiin, jotka unohtelevat kaiken aikaa kamojaan joka paikkaan. Eikä tarvitse olla tippaakaan kännissä. Töissä olen tunnettu siitä, samoin kavereiden ja perheen kesken. Olen yrittänyt parantua tästä paskamaisesta vaivasta, mutta se ei vaan onnistu. Ja yleensä en todellakaan muista, missä olen viimeksi nähnyt/käyttänyt kadonnutta esinettä. Voisin kuvitella, että ajatuksissani tai innoissani jostain muusta asiasta, jättäisin jopa reppuni mitä kummallisempiin paikkoihin. But that's just me. :)
Ja vielä kerran edittinä: Mitä helvetin väliä sen on, miten ko. reppu on hukkunut?