CUT - JUNGLE ALL-NIGHTER 1.12.2007 @ Tampere

33 posts, 2 pages, 5,239 views

tryktou

Posts: 103

#21 • • tryktou no sir, I dont like it!
Jätti vähän kylmäks... *igor*
Jäin vähän kaipailemaan sitä kunnon raggajunkka renkutusta. *grr*
drS

Posts: 1,939

#22 • • drS
musa ei kyl tällä kertaa säväyttäny pahemmin, mut onneks baari oli auki *jeesus*
docius

Posts: 533

#23 • • Edited docius viidakkorumpu
aidoimmat bileet!


syvällä pimeän viidakon syövereissä mentiin alusta lopuun tyylillä.

isolla tyylillä.

\\o/
Femi

Posts: 651

#25 • • Femi
oli kyl loistavat bileet! musa alusta loppuun hyvää! ja tampere niin kuin aina *plur*
bansq

Posts: 931

#26 • • bansq leftfield winger.
voi hölökynkölökyn. masatron on ihan vitun EEPPINEN DJ. big time.

breikkei, bassoo, ihmisii ja bissee <3

ja seuraavaks sit vois koittaa sitä raggaakin hetken tuutata, eilen oli kolistelun vuoro... vaikka tulihan ny sieltä original nuttah-remiksei ja pari muutakin pölkytystä, ei putkeen tosin

--
plip goes on.

Lippe

Posts: 438

#27 • • Lippe

drS, 2.12.2007 13:01:
musa ei kyl tällä kertaa säväyttäny pahemmin, mut onneks baari oli auki *jeesus*



Sanoo mies joka veti tanssilattialla ainakin puolen iltaa kuin hullu heinämies *stalker* :D Vai oliko se vaan baarin aukiolon tulos, tiedä sitten :)

Itse olen hyvin tyytyväinen kun tuli juuri sitä mitä odotinkin, kerrankin junglee kunnolla eikä reggaeta ja breaksii (ei niissäkään sinällään vikaa)... Mutta genrerajaus toimi :) Docius vois tulla useemminkin treelle!
Amuck

Posts: 2,396

#28 • • Amuck dub-i-dub
*pupu*

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

drS

Posts: 1,939

#29 • • drS

Hemppa, 3.12.2007 10:06:
Sanoo mies joka veti tanssilattialla ainakin puolen iltaa kuin hullu heinämies *stalker* :D Vai oliko se vaan baarin aukiolon tulos, tiedä sitten :)



no se just, ku baari oli hyvin auki ni jakso sen seurauksena reivatakin vaik musa ei kolahtanu niinkään.. hyvää saundia siis tuli, mut ite jaksaisin fiilistellä tota kolinaa lähinnä alkuillasta.
JOILI!!!

Posts: 262

#30 • • JOILI!!! ihkussa paistettu sydänmarmelaadi plur-kastikkeel
joo
docius

Posts: 533

#31 • • docius viidakkorumpu
lisää kolinaa vaan niin perkuleesti että tolet kasvaa junkkatasoille...

meinaan jos tota joku jotenkin liian rankkana saundina piti.
docius

Posts: 533

#32 • • docius viidakkorumpu
ps. ite voin mieluusti kyl ens kerralla soittaa raggajunkkasetinkin
Tenechtica

Posts: 1,025

#33 • • Tenechtica
Mun makuuni koko illan anti ei ollut läheskään liian rankkaa, vaan aivan sopivaa ja mikä vielä ilahdutti kovasti oli se, että paikalle tultuamme siinä 23 jälkeen musa oli jo menevää. Turha aloittaa kevyesti, kun voi suoraan alkaa tanssia.. *kuolaa*

Ja mr D. oliks toi lupaus?? Paree olla, oon sitten kyllä kuulemassa. Vaikkakin olin tyytyväinen tämänkertaiseenkin *hih* JEAH!