Tv-leidibileet 13.10.2007 @

21 posts, 2 pages, 4,682 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#1 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Anteeksi jos ilmaisen itseäni näin suoraan mutta...

Mitä vittua?! *lmao*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Kolera

Posts: 4,256

#2 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
no jopas =P
ei oo hinnalla pilattu =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#4 • • astaroth Guest
mä oon ainakin tulossa

*suosikeihinlaittel*
Mar6

Posts: 2,178

#6 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Mulle tuli tossa viesti lineupista ja siinä oli että esitanssijoissa olis Steven"Polar bear" Hoaks. Mut oon luullu et oot lopettanu ne hommat?
*hymy*

--
-Where there is house there is a home-

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#7 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Mar6, 12.10.2007 19:18:
Mulle tuli tossa viesti lineupista ja siinä oli että esitanssijoissa olis Steven "Polar bear" Hoaks. Mut oon luullu et oot lopettanu ne hommat?
*hymy*



Markku hei... Saat selkääs kun nähdään *släp**lmao*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Anselmi

Posts: 2,578

#8 • • Anselmi And sell me

Steven Hoaks, 12.10.2007 19:26:
---
Mar6, 12.10.2007 19:18:
Mulle tuli tossa viesti lineupista ja siinä oli että esitanssijoissa olis Steven "Polar bear" Hoaks. Mut oon luullu et oot lopettanu ne hommat?
*hymy*

---


Markku hei... Saat selkääs kun nähdään *släp**lmao*


Ja se maksaa vain viisikymppiä (yhdyntä ei kuulu hintaan) *nauru*

--
sen pituinen se

tumpsi

Posts: 2,553

#9 • • tumpsi rekisteröitymätön
bileet on suunnattu siis transediggareille!
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#10 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Pakko tässä vähän avautuu kun rupes melkein vituttamaan.

Rekisteröidyit siis tänne klubbariin lisätäkses yhden tapahtuman joka maksaa 50e ja kestää 7h uudellamaalla, jonne kutsut kaikki transut ja sen mieliset. Häh?

Suosittelisin käymään lääkärillä ja antaa sen tutkia olisko sulla kasvaimia päässä *joo*

Ps: Kotisivus oli aivan järkyttävää paskaa.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Mar6

Posts: 2,178

#11 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Steven Hoaks, 12.10.2007 19:26:
---
Mar6, 12.10.2007 19:18:
Mulle tuli tossa viesti lineupista ja siinä oli että esitanssijoissa olis Steven "Polar bear" Hoaks. Mut oon luullu et oot lopettanu ne hommat?
*hymy*

---


Markku hei... Saat selkääs kun nähdään *släp**lmao*



Pelkään pahoin ettei me ees nähä ikinä koska siinä on se vaara että jäät tolle reissulle ns.vakitanssijaksi *nauru*

--
-Where there is house there is a home-

hallucinogen

Posts: 8,190

#12 • • hallucinogen Edain

Steven Hoaks, 12.10.2007 19:36:
Ps: Kotisivus oli aivan järkyttävää paskaa.


Muistan joskus käyneeni Villi-Iran sivuilla ja siellä oli KIRJAIMELLISESTI paskaa :D.

--
pikku-*possu*

Caro²

Posts: 5,301

#13 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Kohtapuolin tulee todennäköisesti tiedot mistä saa tilata ennakkoliput - ja bileisiin pääsee vain ja ainoastaan ennakkolipulla?
Mar6

Posts: 2,178

#14 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri

Caro², 12.10.2007 19:45:
Kohtapuolin tulee todennäköisesti tiedot mistä saa tilata ennakkoliput - ja bileisiin pääsee vain ja ainoastaan ennakkolipulla?



Saaks SETA:n jäsenkortilla alee??
Mut mis on jatkot, alan olee koht jatkotunnelmissa???
*hymy*

--
-Where there is house there is a home-

homppa

Posts: 731

#15 • • homppa
no kyl meitsille ainakin maistuis tollaset bileet ihan hyvin...jos diggailisin meiningistä...pitääks aina vääntää mukahauskaa läppää näihin? mut hyvää promoo kyl toisaalta
Tarsu

Posts: 2,449

#17 • • Tarsu

Steven Hoaks, Pakko tässä vähän avautuu kun rupes melkein vituttamaan.
yada
yada



vittu et jengi o kaffella ku niit jaksaa
kiinnostaa nillittää joka vitun asiasta...

piislaavunitirispekt, mut naurut päälle HOI!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Individual

Posts: 10,942

#18 • • Edited Individual HYPNO!

Steven Hoaks, 12.10.2007 19:36:
Pakko tässä vähän avautuu kun rupes melkein vituttamaan.

Rekisteröidyit siis tänne klubbariin lisätäkses yhden tapahtuman joka maksaa 50e ja kestää 7h uudellamaalla, jonne kutsut kaikki transut ja sen mieliset. Häh?



Vielä kun joku kertoisi, mitä se mystinen ensimmäinen viesti saa käsitellä. Joku mainostaa täällä fetissibileitä tai domination-polkkabileitä. Vahva seksuaaliväritteisyys niissäkin IMO.

edit: eli eiköhän näillekin kemuille ole tilaa täällä, niitä kiinnostaa, keitä kiinnostaa tai tuntee omakseen, kyllä tämä tapahtuma hukkuu taas tuonne megakixupolkka-tapahtumien mereen.
Anselmi

Posts: 2,578

#19 • • Anselmi And sell me

Individual, 12.10.2007 23:32:
Vielä kun joku kertoisi, mitä se mystinen ensimmäinen viesti saa käsitellä. Joku mainostaa täällä
fetissibileitä tai domination-polkkabileitä. Vahva seksuaaliväritteisyys niissäkin IMO.

edit: eli eiköhän näillekin kemuille ole tilaa täällä, niitä kiinnostaa, keitä kiinnostaa tai tuntee omakseen, kyllä tämä tapahtuma hukkuu taas tuonne megakixupolkka-tapahtumien mereen.


Jos en ihan väärin ole ymmärtänyt niin linjanveto on: Tapahtuman tulee jollain
tavalla sisältää konemusiikkia tai liittyä konemusiikkiin. Ainakaan itse en keksi mitään mikä tässä
tapahtumassa liittyisi millään tavalla konemusiikkiin*ding*

--
sen pituinen se

Individual

Posts: 10,942

#20 • • Edited Individual HYPNO!

Anselmi, 12.10.2007 23:40:
---
Individual, 12.10.2007 23:32:
Vielä kun joku kertoisi, mitä se mystinen ensimmäinen viesti saa käsitellä. Joku mainostaa täällä
fetissibileitä tai domination-polkkabileitä. Vahva seksuaaliväritteisyys niissäkin IMO.

edit: eli eiköhän näillekin kemuille ole tilaa täällä, niitä kiinnostaa, keitä kiinnostaa tai tuntee omakseen, kyllä tämä tapahtuma hukkuu taas tuonne megakixupolkka-tapahtumien mereen.

---

Jos en ihan väärin ole ymmärtänyt niin linjanveto on: Tapahtuman tulee jollain
tavalla sisältää konemusiikkia tai liittyä konemusiikkiin. Ainakaan itse en keksi mitään mikä tässä
tapahtumassa liittyisi millään tavalla konemusiikkiin*ding*



En tiedä miten liittyi konemusiikkiin sekään DTM:ssä järkätty sidontasessio, minkä pääesiintyjä oli joku japskidomina. Täällä taitaa vielä olla ihan hyvä kuvasarjakin aiheesta.

edit: Perseessä soitetaan (käsittääkseni) jotain gothrockpostpunkrockwhateva-musaa, eikä kukaan näe aiheelliseksi kritisoida.