Minkä värinen Colt-sytytin?

51 posts, 3 pages, 28,828 views

Freja

Posts: 8,774

#21 • • Freja Sihteeri

$, 11.10.2007 20:34:
Kuka polttaa Colttia!!!!?????



Ku olin opiskelija ja tein viikonloput baaritöitä ja olin persaukinen, ni sillon paloi mikä vaan. No, löyty si täys colt-aski tiskiltä ni duunikaverin kaa otettiin siitä yhet savukkeet. Aamul ku pääs kotiin ni vedin viel yhe röökin. Päiväl ku heräsin, mulla ei ollu enää ääntä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

trustus

Posts: 178

#22 • • trustus
Keltainen, mut yleensä se on sen värinen mikä on tiskillä ensimmäinen tulossa..
zaler

Posts: 1,545

#23 • • zaler e h k i s
ihan sama, mieluiten musta

--
let´s eat to the beat!

larzizi

Posts: 1,661

#25 • • larzizi
Katoaa kyllä ihan liiankin usein. Äsken taas löytyi kaiken värisiä läjäpäin kun tein yleistä siivousta ja katsastin myös kaikkien kassieni sisällöt läpi.

Musta miellyttää eniten silmää, mutta kun usein tulee istuttua kaveriporukan kanssa jossain, niin suurimmalla osalla on musta Colt. Sen takia olen ostanut mm. keltaista ja punaista, jotta ei häviäisi niin helposti toisten taskuihin.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Cloud

Posts: 2,162

#27 • • Cloud Game Freak
Punainen On kyl aika nautinnollinen väri kaikessa vaarallisessa. Jopa Colteis =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Avatar
#29 • • Edited Fuzzy Guest
punanen se on ku Ferraari! Valkosta ei voi hyväksyä. Musta vielä menee.
Haha muuten tuli joo mieleen ku joku puhu jostain liekinheittimestä, nii mul oli kans tosi pitkään yks sellane oikee iso grillisytytin ain mukana. Sitä ei meinaa hirveen helposti pysty pöllii. Ja vaik pölliski nii varas jäis kiinni aika nopeesti ku oli niin huomiota herättävä.
alphamagic

Posts: 3,628

#30 • • alphamagic

`Ҡӫ, 12.10.2007 01:14:
Heitetääs ilmoille tällanen: Onks kukaan kukaan ikuna kaivertanu nimikirjaimiaan/tussilla kirjottanu/liimannu tarraa omaan Coltiinsa jotta ei sitä hukkais niin helposti muiden käsiin ja taskuihin sitä kautta...?



Tottakai... Yleensä siin on sydäntarroja :D
Ja tän hetken coltti on sininen.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Crazybattery

Posts: 782

#31 • • Crazybattery Fruor ergo sum
kaikki käypaitsi keltainen*hikoil*
Tintti

Posts: 59

#32 • • Tintti Pysähdy, hiljenny, tunne ja koe. Elämä on nyt.
Joo, non-smokerina tähän ei voi sanoa muuta kuin: onpas varsin mieltä kutkuttava aihe.
Cloud

Posts: 2,162

#33 • • Cloud Game Freak

Tintti, 12.10.2007 20:14:
Joo, non-smokerina tähän ei voi sanoa muuta kuin: onpas varsin mieltä kutkuttava aihe.



No mut hej onhan sille coltille muutakin käyttöä. No ok ok kaikki hyvät kiinarit ja muut tunderkingit on kielletty jo. Mut Colt oli kyl The Sytytin aina uusinavuosina =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

maiu

Posts: 328

#34 • • maiu ..miau..
MUSTA!! ..niinku mun sielu.. *tirsk*

--
sitä saa, mitä tilaa

KiimanenKurre

Posts: 791

#35 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
valkonen

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

Mar6

Posts: 2,178

#36 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
En käytä.

--
-Where there is house there is a home-

Occu

Posts: 2,528

#37 • • Occu
tällä hetkellä on valkoinen colt.
tosin yleensä ostan sen mikä tulee ekana.

--
..::MOI::..

plink

Posts: 1,405

#38 • • plink team paska
colteissa on käynyt nykyisin kaikille tuotteille yleinen ilmiö, eli laatu on tippunut helvetisti alaspäin. ennen vanhaan colt kesti varmaan lähemmäs vuoden ja useimmiten se ehtikin hävitä ennen kuin hajosi tai kaasu loppui. sen sijaan nykysin uuden coltin joutuu ostamaan kuukauden välein, koska kivi hajoaa ja silloin tällöin kaasukin loppuu. muoviseoskin on pehmentynyt aikojen saatossa, koska ennen pullojen avaaminen ei jättänyt juuri jälkeäkään, mutta nykyisin alareuna on heti ihan ruvella. eihän tuo mitään haittaa, mutta kertoo laadun heikkenemisestä sekin. nykyisin ei ole enää mitään väliä onko sytkäri colt vai joku tokai tms (tai no halvemmat alkavat olemaan parempia).

no, mutta itte aiheeseen; tänä vuonna mulla on ollut ainakin 2 punaista, pari valkoista, musta ja pari keltaista colttia. eipä tuota väriä nykysin niin tarkasti tule katteltua, koska niin nopeasti se hajoaa kuitenkin:)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Anselmi

Posts: 2,578

#40 • • Anselmi And sell me
Zippo.

--
sen pituinen se