Tr3oX - Greenhouse Effect (Deep 140bpm pop)

41 posts, 3 pages, 15,491 views

Andy

Posts: 1,019

#22 • • Edited Andy

amx, 9.10.2007 09:15:
Meitsi diggaili aika paljon ja jää todellakin koneelle soittolistalle!*pepsodent*



..isojen tuottajien arvostelut jaetaan bändin poikien kanssa tasasesti riitojen välttämiseksi..

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Juhgu

Posts: 7,921

#23 • • Juhgu Virnistelijä
Meitsi diggailee täst ja ainakin mulle ihan sama onko tässä 320kbps mp3 vai wavi.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Damien

Posts: 2,882

#24 • • Damien [tr3ox]

Andy Humble, 9.10.2007 16:46:
---
amx, 9.10.2007 09:15:
Meitsi diggaili aika paljon ja jää todellakin koneelle soittolistalle!*pepsodent*

---


..isojen tuottajien arvostelut jaetaan bändin poikien kanssa tasasesti riitojen välttämiseksi..




L . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .O . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .L


Juhgu, 9.10.2007 17:06:
Meitsi diggailee täst ja ainakin mulle ihan sama onko tässä 320kbps mp3 vai wavi.



En tiiä, omista monitoreista se saundi helähti aika perkeleesti kirkkaammin. Et kai sä Juge oo mikään empeekolme idarimurkula?
Juhgu

Posts: 7,921

#25 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Damien, 9.10.2007 18:38:
---
Juhgu, 9.10.2007 17:06:
Meitsi diggailee täst ja ainakin mulle ihan sama onko tässä 320kbps mp3 vai wavi.
---
En tiiä, omista monitoreista se saundi helähti aika perkeleesti kirkkaammin. Et kai sä Juge oo mikään empeekolme idarimurkula?



Tsorge vaa, mut kyl mä oon! Mä ostan biisitki vaa mp3:sena netistä silloin ku ostan. :G *idarimurkuloil*. Kuuntelen niitä reilun 100 egen luureilla, ja jos niillä edes pystyisi kuulemaan eroa 320/wav välillä, niin en edes pitäis sitä merkityksellisenä. Biisin sisältö ja soundi itsessään (jotka tässä biisissä on oikein jees btw) merkkaa enempi ku tommonen superpikkutarkka tekninen nyplääminen - itseasiassa kehtaisin jopa väittää, että sulla on mp3-soittimessa jotain pahemman luokan vikaa (tai sit vaan tosi tarkat korvat - congrats!) jos kuulet 320/wav välillä niin suuren eron, että se ihan tosissaan häiritsee.

Mulla rupee kuuntelukokemusta haittaamaan vasta jossain siellä 128 paikkeilla.


Ja vaikka tää saattaakin kuulostaa tosi karmaisevalta, niin iso osa jengistä varmaan kuuntelee tota teidänki tuotantoa jostain kuppasista autosterkoista maantien jylistessä taustalla, tai 10 egen nappikuulokkeista tuulen humistessa korvissa. Oh shit.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Damien

Posts: 2,882

#26 • • Damien [tr3ox]

Juhgu, - itseasiassa kehtaisin jopa väittää, että sulla on mp3-soittimessa jotain pahemman luokan vikaa (tai sit vaan tosi tarkat korvat - congrats!) jos kuulet 320/wav välillä niin suuren eron, että se ihan tosissaan häiritsee.

Mulla rupee kuuntelukokemusta haittaamaan vasta jossain siellä 128 paikkeilla.


Ja vaikka tää saattaakin kuulostaa tosi karmaisevalta, niin iso osa jengistä varmaan kuuntelee tota teidänki tuotantoa jostain kuppasista autosterkoista maantien jylistessä taustalla, tai 10 egen nappikuulokkeista tuulen humistessa korvissa. Oh shit.



Nii varmaan kuunteleekin ja tiedän että mulla on superyli-inhimillinen kuuloaistimus, varsinkin mitä tulee omaan produktioon. Pointtina, ei muakaan häiritse vasta ku 192kbps mp3, ku haitsut alkaa purkautuu ja monesti se biisin monipuolisuus on kanssa tässä ratkaisevana tekijänä. Eihän noissa meiänkään kaikissa biiseissä oo 320 pakkausta, vaan just sen äänimaiseman monipuolisuuden mukainen pakkaus.

Sitten kun on tuottanut sitä biisiä itse,niin tietää mitä siitä katoaa kun ne hertsit pakataan. Tässä nimenomaisessa kappaleessa on aika helvetinmoinen phaseri tossa pääkuorossa, joka sitten menettää niitä alitajuisia taajuuksia mp3 muodossa. En väitä että kuuntelukokemus porukalla kärsii, mutta omaan terapiaan en kuuntele ku wav versioita.
HS

Posts: 162

#27 • • HS

Andy Humble, 9.10.2007 16:46:
---
amx, 9.10.2007 09:15:
Meitsi diggaili aika paljon ja jää todellakin koneelle soittolistalle!*pepsodent*

---


..isojen tuottajien arvostelut jaetaan bändin poikien kanssa tasasesti riitojen välttämiseksi..



hahahahahaha!!!!!mikä vitun iso tuottaja! ei vittu teidän kanssa...kiitos silti...*iloinen*
vike

Posts: 728

#31 • • vike Anti-Skene Ry. (Chief Executive), UG-///
Paras juttu tässä biisissä oli mulle se, että tää oli koko biisin ajan hyvää toimivaa muziikkia. Kivoi eiNIIN tyypillisiä juttuja ja siistei avaruus ääniä! :) Eli mukavaa kuunneltavaa kyllä.

*tanssittel*

-v-


*sydän* & *piis*

--
Enjoy your life like every day would be the last!

Beliar

Posts: 1,361

#32 • • Beliar
Huh! Kevyet nousut! Sijalta 256 sijalle 4 yhdessä viikossa! Biisiäkin kommentoisin, mutta kun tuntuu jostain syystä lataavan turhan kauna... *uuh*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

rec

Posts: 2,923

#33 • • rec

Beliar, 15.10.2007 17:00:
Huh! Kevyet nousut! Sijalta 256 sijalle 4 yhdessä viikossa! Biisiäkin kommentoisin, mutta kun tuntuu jostain syystä lataavan turhan kauna... *uuh*



Hyvää kannattaa odotella. ;)
Damien

Posts: 2,882

#34 • • Damien [tr3ox]

Beliar, 15.10.2007 17:00:
Huh! Kevyet nousut! Sijalta 256 sijalle 4 yhdessä viikossa! Biisiäkin kommentoisin, mutta kun tuntuu jostain syystä lataavan turhan kauna... *uuh*



Mikseri on ny bugannu ilmeisesti vähän aikaa. Katotaan jos se sieltä kohta heräilis. . .
Tyranoid

Posts: 1,552

#35 • • Tyranoid FINRG
Hienoa! Tää oli ehdottomasti paras ja tanssittavin teidän deep pop -genren tuotoksista.

+Biitit potkii ja toimii.
+Padit ja taustat on hyviä.
+4-5 minuutin kohdilla on kiva hiipivä kohta, jonka jälkeen meininki alkaa taas mukavasti.

-Alkupuolella yksi hiukan muoviselta kuulostava leadi.
-Vähän jäin kaipaamaan jotain totaalisen räjäyttävää, päähän jäävää leadimelodiaa.
Damien

Posts: 2,882

#36 • • Damien [tr3ox]

Tyranoid, 16.10.2007 04:39:
Hienoa! Tää oli ehdottomasti paras ja tanssittavin teidän deep pop -genren tuotoksista.



Tanssittava, vai vielä tanssittava. Lähetääs tohon tasaselle kattomaan miten tanssitaan. "Vai vielä tasaaselle, hoh!" -pölönen toimii.

Tyranoid,
-Vähän jäin kaipaamaan jotain totaalisen räjäyttävää, päähän jäävää leadimelodiaa.



Ei ne liidit vaan ne fillit, ne fillit . . . khaaaaaaa-TZO! Bili Bli Bli Bliu . . . :|
Damien

Posts: 2,882

#37 • • Damien [tr3ox]

fine, 27.10.2007 15:29:
Terve.

Tässä olisi the remiiix. Menin taas vähän taakse päiviin, transeahan siitä tuli. Vanhan koulun progea mukana.

Tr3ox - "Greenhouse Effect" (anton fine's "stadis" mashup)



Ei huono, ei huono. Aika kekkulin diippiä matsqua jälleen, äijään voi luottaa. Mukavaa ysäri mash-up-henkeä saavutettu, lopussa oisin tehny parista muusta jutusta sen pää teemaan, mutta toimii näinkin. . .
¡ Previous post a couple of years ago !
FunkyDee

Posts: 729

#39 • • FunkyDee
Kova kipale on vaikka kaukaa on upattu.