Jenni Vartiainen - Tunnoton (d'n'b remixi)

47 posts, 3 pages, 18,163 views

MesMeRise

Posts: 667

#21 • • MesMeRise Spinnamon
Tykkään tästä ihan älyttömästi! *sydän*
Progress

Posts: 955

#22 • • Progress
on kyllä sanottava että jälleen kerran alkuperäinen on parempi -vaikkakin aika jees toi sovitus on. Alussa se kuulostaa oikeastaan TOSI hyvältä, mut sit jotenki lässähtää.

Itse en juuri tuollaista Jenni Vartiainen -tyylistä muuten kuuntele, mut toi Tunnoton on tosi hyvä biisi. *plur*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Avatar
#23 • • Eccu Guest

Progress, 11.10.2007 06:45:
on kyllä sanottava että jälleen kerran alkuperäinen on parempi -vaikkakin aika jees toi sovitus on. Alussa se kuulostaa oikeastaan TOSI hyvältä, mut sit jotenki lässähtää.

Itse en juuri tuollaista Jenni Vartiainen -tyylistä muuten kuuntele, mut toi Tunnoton on tosi hyvä biisi. *plur*



komppaan *hymy*
Lumpy

Posts: 873

#24 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg
Jaah. Tää olis kiva kuulla valmiina. Lähinnä jäin kaipaamaan fätimpää virveliä ja tekstuuria rakenteeseen. Ehkä tuo fillipuolikin jäi vähän vaisuksi.
onni3mk

Posts: 3,973

#25 • • onni3mk Onni on.
Miksen saa kuunneltuu iTunesilla?

Ei millään viittis yhen biisin takia imee winampia....

--
Onni on.

Zeratul

Posts: 1,170

#26 • • Zeratul Captain miserable

onni3mk, 11.10.2007 19:37:
Miksen saa kuunneltuu iTunesilla?

Ei millään viittis yhen biisin takia imee winampia....


En nyt keksi mikä mättää? Ihan kostoks kokeilin ja mulla toimii moitteettomasti iTunesissa. *ding*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Viltsu

Posts: 2,010

#27 • • Viltsu noname

Juhgu, 7.10.2007 19:16:
---
migizz, 7.10.2007 15:22:
Kaljapäissäni tehny tälläsen, en ees muistanu koko biisiä nyt löyty ja pakko laittaa jakeluun.. Miksaus on tunkkasta puuroa ja taitaa vähän muutenkin välil mennä epäbiittii mut ei jaksa alkaa viilaa.

---


Aha. Ei maksa siis vaivaa imuttaa. Tee kunnolla ja postaa sit :D



Ennemmin hyvällä fiiliksellä hosuttuja juttuja joissa on edes jotain oikein kuin loppuunasti "hiottua" paskaa...

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Juhgu

Posts: 7,921

#28 • • Juhgu Virnistelijä

Viltsu, 11.10.2007 20:26:
---
Ennemmin hyvällä fiiliksellä hosuttuja juttuja joissa on edes jotain oikein kuin loppuunasti "hiottua" paskaa...



Err, yleensä se loppuunasti hiottu on vähemmän paskaa kuin se yhden yön tuotos?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Viltsu

Posts: 2,010

#29 • • Edited Viltsu noname

Juhgu, 12.10.2007 00:21:
---
Viltsu, 11.10.2007 20:26:
---
Ennemmin hyvällä fiiliksellä hosuttuja juttuja joissa on edes jotain oikein kuin loppuunasti "hiottua" paskaa...
---


Err, yleensä se loppuunasti hiottu on vähemmän paskaa kuin se yhden yön tuotos?



Tarkoitin että jos homma menee metsään jo alusta asti niin ei se siitä hiomalla parane..

Eli kyllä tää oli jo ihan kuunneltava.

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Jone

Posts: 8,258

#30 • • Jone Archibald Haddock
Jää skidisti tylsäksi, latteaksi ja pyörii liikaa alkuperäisten voksujen ympärillä. Ihan hauskasti tässä olis potentiaalia mun mielestäni, mutta vaatis huomattavasti lisää duunia.
mniittymaki

Posts: 1,641

#31 • • mniittymaki
Tässä on kyl ihan ainesta, meitsi diggaa :)

.m
Chimika

Posts: 45

#32 • • Chimika Otori
Uppoo meikäläiseen paremmin ku alkuperäinen

--
The Hidden speak of being reborn through water
I had been reborn through the sword

Jone

Posts: 8,258

#33 • • Jone Archibald Haddock
Kyllä tähän muuten jotenkin alkaa kasvamaan sisälle - kuuntelussa kuitenkin jo monetta kertaa tänään.
Lauruska

Posts: 821

#34 • • Lauruska nihkee
Tykkään alkuperäisestäkin, mutta tästä vielä enemmän. Mmmm *nuotti*
elysion

Posts: 1,036

#35 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`
Ihan kivan kuulonen remiksi. Alkuperäsestä ei oo haisuu. Snare tosiaan on aika napsuva ja ton bassolinjan vaihtaisin ite kyl mielummin sellasseks miehekkääks pörinäks, enkä käyttäis tollasta vapisevaa woblwobl bassoa. Kyllä tästä mun mielestä varsin hyvän biisin sais jos vähän säätäis ja miksais kunnolla. Toivottavasti jaksat väsätä :).
thomas

Posts: 5,618

#36 • • thomas

elysion:., 19.10.2007 22:23:
Ihan kivan kuulonen remiksi. Alkuperäsestä ei oo haisuu. Snare tosiaan on aika napsuva ja ton bassolinjan vaihtaisin ite kyl mielummin sellasseks miehekkääks pörinäks, enkä käyttäis tollasta vapisevaa woblwobl bassoa. Kyllä tästä mun mielestä varsin hyvän biisin sais jos vähän säätäis ja miksais kunnolla. Toivottavasti jaksat väsätä :).



no alkuperäinenhän on mukava enrico morricone (tms) kopio + jenni osaa laulaa (plussaa siitäki).
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#37 • • Aziz Combat Fighter

thomas, 20.10.2007 04:51:
---
elysion:., 19.10.2007 22:23:
Ihan kivan kuulonen remiksi. Alkuperäsestä ei oo haisuu. Snare tosiaan on aika napsuva ja ton bassolinjan vaihtaisin ite kyl mielummin sellasseks miehekkääks pörinäks, enkä käyttäis tollasta vapisevaa woblwobl bassoa. Kyllä tästä mun mielestä varsin hyvän biisin sais jos vähän säätäis ja miksais kunnolla. Toivottavasti jaksat väsätä :).

---


no alkuperäinenhän on mukava enrico morricone (tms) kopio + jenni osaa laulaa (plussaa siitäki).



ENNIO Morricone :)
thomas

Posts: 5,618

#38 • • thomas

Ana-5000, 20.10.2007 05:15:
---
thomas, 20.10.2007 04:51:
---
elysion:., 19.10.2007 22:23:
Ihan kivan kuulonen remiksi. Alkuperäsestä ei oo haisuu. Snare tosiaan on aika napsuva ja ton bassolinjan vaihtaisin ite kyl mielummin sellasseks miehekkääks pörinäks, enkä käyttäis tollasta vapisevaa woblwobl bassoa. Kyllä tästä mun mielestä varsin hyvän biisin sais jos vähän säätäis ja miksais kunnolla. Toivottavasti jaksat väsätä :).

---


no alkuperäinenhän on mukava enrico morricone (tms) kopio + jenni osaa laulaa (plussaa siitäki).

---


ENNIO Morricone :)



thanks, kaipasinkin tota :P
supertony

Posts: 897

#40 • • supertony Code Red
Kyllä meitsikin diggaa. Ihan kelpo kuunneltavaa *joo*

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...