Sam one - Black poison

12 posts, 1 page, 4,114 views

Schicksal Zwei

Posts: 14

#3 • • Schicksal Zwei
Ihan laadulla toteutettu paukutus. Mut se oli vaan mainittava, et biisin nimi ei kyllä kuvaa tätä biisii. Mustan myrkyn pitäis olla synkkää verenvuodatusta. Mut tässä biisissä sen sijaan melodiassa oli havaittavissa valoa ja toivoa. *igor* Mut tosiaan kyllä muuten tuntui palaset olevan suht hyvin kohillaan *känni*
Substanced

Posts: 548

#4 • • Substanced FINRG Recordings

Schicksal Zwei, 3.10.2007 22:47:
Ihan laadulla toteutettu paukutus. Mut se oli vaan mainittava, et biisin nimi ei kyllä kuvaa tätä biisii. Mustan myrkyn pitäis olla synkkää verenvuodatusta. Mut tässä biisissä sen sijaan melodiassa oli havaittavissa valoa ja toivoa. *igor* Mut tosiaan kyllä muuten tuntui palaset olevan suht hyvin kohillaan *känni*



Hahahaha! Jami sä oot ihan hakoteillä. :D mä keksin ton nimen, koska se just kuvas tätä :D
Decion

Posts: 1,569

#5 • • Decion Koneradio
ei saatana! kova tyyli on sun tyyli ;))

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Decion

Posts: 1,569

#6 • • Decion Koneradio
+ sit sitä peruspaskaa hardstyle kikkailua lisää ;)

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Avatar
#7 • • astaroth Guest
no on se nyt pyhä vittu kun pääs yllättämään :D hakkaa omaan makuun 6-0 95% nykypäivänä julkaistavasta matskusta.

peruskaavoista sopivissa määrin poikettu, hyvä groove, ja hyvin iskee toi perus synakin, kun sitä vähän tuetaan toisella sen perinteisen "kolme sointua ja mukapotkiva kicki"-yhdistelmän sijaan. biisiä ei myöskään olla tukotettu perus hs-kikoilla ja nostatustakaan ei venytetä tylsyyteen klisheisellä tuutulaululla, kunnes huomataan, että sieltä tulee jo miljoonaan kertaan kuultu ränttätänttä

miksaamisessa varmaan jotain hiottavaa balanssin kannalta, bassot ainakin tuntuu syövän saundeja. kicki sandisti pehmeämmäksi, kuulosti näin vähän rosoiselta. lisäksi kun tohon nostatukseen saat meiningin alkaessa sellaisen efektin, että NYT PERKELES LÄHTEE (nyt oli vähän tasapaksua menoa tolta osin). ja vähän kun sais pientä jatkumoa tohon melodiaosuuteen, niin ei tuu hirveetä pettymystä kun nallekarkit yht'äkkiä loppuu ;) jotain pientä tavaraa vähän ripottelet mausteeksi ja avotsikka!


kuuntelin kylläkin hirveillä kurakuulokkeilla, mutta uskaltanen sanoa, että kun uskot saaneesi tämän soittovalmiiksi, niin mulle saa antaa soittoon :D
Schicksal Zwei

Posts: 14

#8 • • Schicksal Zwei

Subi, 4.10.2007 13:53:
---
Schicksal Zwei, 3.10.2007 22:47:
Ihan laadulla toteutettu paukutus. Mut se oli vaan mainittava, et biisin nimi ei kyllä kuvaa tätä biisii. Mustan myrkyn pitäis olla synkkää verenvuodatusta. Mut tässä biisissä sen sijaan melodiassa oli havaittavissa valoa ja toivoa. *igor* Mut tosiaan kyllä muuten tuntui palaset olevan suht hyvin kohillaan *känni*

---


Hahahaha! Jami sä oot ihan hakoteillä. :D mä keksin ton nimen, koska se just kuvas tätä :D

Nyt SÄ oot NIIIIN hakoteillä, et sä voi olettaa et se oon minä (...eiku siis... )! Siispä en moiti samia enempää nimen keksimisestä, vaan yksinomaan sua *enkeli*
Substanced

Posts: 548

#9 • • Substanced FINRG Recordings

Schicksal Zwei, 4.10.2007 15:51:
---
Subi, 4.10.2007 13:53:
---
Schicksal Zwei, 3.10.2007 22:47:
Ihan laadulla toteutettu paukutus. Mut se oli vaan mainittava, et biisin nimi ei kyllä kuvaa tätä biisii. Mustan myrkyn pitäis olla synkkää verenvuodatusta. Mut tässä biisissä sen sijaan melodiassa oli havaittavissa valoa ja toivoa. *igor* Mut tosiaan kyllä muuten tuntui palaset olevan suht hyvin kohillaan *känni*

---


Hahahaha! Jami sä oot ihan hakoteillä. :D mä keksin ton nimen, koska se just kuvas tätä :D

---
Nyt SÄ oot NIIIIN hakoteillä, et sä voi olettaa et se oon minä (...eiku siis... )! Siispä en moiti samia enempää nimen keksimisestä, vaan yksinomaan sua *enkeli*



No ei se varmaan juhakaan oo. Ja sä voit syyttää vaan ittees kun et tajua mistään mitää :D
GrimsouL

Posts: 468

#10 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
Vittu toimii. Melodia on kuin nakutettu hardstylee. Rähjäisen kuuloinen paukuttelu kokonaisuudessaan niinku pitääkin, tosin täs genres ei voi koskaa olla liikaa munaa *vink*
Chadonna

Posts: 152

#11 • • Chadonna maksettu (avo)hoito.
Toimii. Myrkkyä suonissa. Just sitä, mitä oikeestaan juuri nyt kaipasikin.

--
I make love to music, and believe me, i can go all night!