temmolla 145 mennään.
hard trance, hc, jotain
lisätiedot - kuuntele
12 posts, 1 page, 4,313 views
Schicksal Zwei, 3.10.2007 22:47:
Ihan laadulla toteutettu paukutus. Mut se oli vaan mainittava, et biisin nimi ei kyllä kuvaa tätä biisii. Mustan myrkyn pitäis olla synkkää verenvuodatusta. Mut tässä biisissä sen sijaan melodiassa oli havaittavissa valoa ja toivoa. Mut tosiaan kyllä muuten tuntui palaset olevan suht hyvin kohillaan
Nyt SÄ oot NIIIIN hakoteillä, et sä voi olettaa et se oon minä (...eiku siis... )! Siispä en moiti samia enempää nimen keksimisestä, vaan yksinomaan suaSubi, 4.10.2007 13:53:
---
Ihan laadulla toteutettu paukutus. Mut se oli vaan mainittava, et biisin nimi ei kyllä kuvaa tätä biisii. Mustan myrkyn pitäis olla synkkää verenvuodatusta. Mut tässä biisissä sen sijaan melodiassa oli havaittavissa valoa ja toivoa. Mut tosiaan kyllä muuten tuntui palaset olevan suht hyvin kohillaan
---
Hahahaha! Jami sä oot ihan hakoteillä. :D mä keksin ton nimen, koska se just kuvas tätä :D
Schicksal Zwei, 4.10.2007 15:51:
---
Subi, 4.10.2007 13:53:
---
---
Hahahaha! Jami sä oot ihan hakoteillä. :D mä keksin ton nimen, koska se just kuvas tätä :D
---
Nyt SÄ oot NIIIIN hakoteillä, et sä voi olettaa et se oon minä (...eiku siis... )! Siispä en moiti samia enempää nimen keksimisestä, vaan yksinomaan sua