RMJ-Juhannusfestari siirtyy Poriin

123 posts, 7 pages, 42,198 views

ezzy

#61 • • ezzy Droid-pappa

remotion, 2.10.2007 14:14:
Porin Jazzien jälkeen sain paikallisesta keski-ikäisestä väestä semmosen kuvan että ei todellakaan harmita jos RMJ sinne kipataan. voisivat vielä leikata koko porin yyteriä lukuunottamatta irti suomesta.

Mikäköhän tämä kuva sitten oli?
villelope

#65 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Onneks Pori Jazzien aikaan Porissa ei ole keski-ikäisiä ulkopaikkakuntalaisia.
ezzy

#66 • • ezzy Droid-pappa

Loopy, 2.10.2007 14:28:
Onneks Pori Jazzien aikaan Porissa ei ole keski-ikäisiä ulkopaikkakuntalaisia.

no lol, kuka nyt Poriin menis Jazzeille :D Tokihan itse poristakin löytyy se 80 000 jazz-fania.
josh

#67 • • josh

JussiS, 2.10.2007 13:38:
---
kimbbo, 2.10.2007 13:34:
Suoraan sanottuna pyllystä mutta minkäs voi kun tää rauma on täynnä noita valittajia joka asiasta :)
Ja tuo kaupungin hallitus on kans yks... No kuollut kylä mikä kuollut ja semmonen tästä näköjään halutaankin.

---

Ei kai tässä kyse tuosta ollut?

Muistaakseni joskus kaupunginjohtajisto ilmoitti aika suorasanaisesti, että RMJ:n luvat pysyvät, vaikka asukkaat valittaisi kuinka paljon. Aika hyvä mälli rahaa tuosta tuli kuitenkin kaupungille vuosittain.

Ymmärtääkseni Porista tarjottiin jotain parempaa / halvemmalla joten Sedu bisnesmiehenä meni sinne.

Joo, kyllähän ne valitukset vaikutti myös. Eikä ihme.

Koskisen mukaan siirtopäätökseen vaikuttivat myös juhlista Raumalla esitetyt kielteiset kommentit.

- Eivät ne valitukset olisi koskaan loppuneet, ja halusimme rauhoittaa tilanteen siltäkin osin. Päätimme viedä juhlan sellaiseen paikkaan, missä lieveilmiöitä ei ole niin paljon. Kaikki olosuhteet ovat paremmat kuin Raumalla, toteaa Koskinen.

lähde
AnderS

#68 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Voi olla ihan terve ratkaisu festarin kehityksen kannalta siirtyä uuteen kaupunkiin! Mä näen tämän festarikävijän näkökulmasta että uusi paikka, vitusti enemmän panostusta ja hypeä! Uskon että Sedu ampuu kovilla ja ens kesänä RMJ vai mikä nyt sitten festarin nimeksi tuleekaan, on parempi kuin koskaan aikaisemmin.
Jussi Soro

#69 • • Jussi Soro choon!

AnderS, 2.10.2007 14:57:
Voi olla ihan terve ratkaisu festarin kehityksen kannalta siirtyä uuteen kaupunkiin! Mä näen tämän festarikävijän näkökulmasta että uusi paikka, vitusti enemmän panostusta ja hypeä! Uskon että Sedu ampuu kovilla ja ens kesänä RMJ vai mikä nyt sitten festarin nimeksi tuleekaan, on parempi kuin koskaan aikaisemmin.

Toisaalta taas Räsänen on tuskin enää ensi vuonna mukana RMJ:ssä samalla tavalla kuin aikaisemmin. Pahimmassa tapauksessa Porin festarit järkkää joku ensikertalainen, jolloin jälki ei varmasti tule olemaan yhtä hyvää kuin Räsäsen kokemuksella.
AnderS

#70 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

JussiS, 2.10.2007 15:26:
---
AnderS, 2.10.2007 14:57:

---

Toisaalta taas Räsänen on tuskin enää ensi vuonna mukana RMJ:ssä samalla tavalla kuin aikaisemmin. Pahimmassa tapauksessa Porin festarit järkkää joku ensikertalainen, jolloin jälki ei varmasti tule olemaan yhtä hyvää kuin Räsäsen kokemuksella.

Totta tuokin puoli! Kuitenkin jotenkin tekisi mieli luottaa tässä asiassa Seduun että osaa kerätä ammattitaitoisen henkilöstön ympärilleen. Voihan olla että joku uusi taho tuo uusia ja raikkaita tuulahduksia RMJ:n festarikonseptiin.
Jussi Soro

#71 • • Jussi Soro choon!

AnderS, 2.10.2007 15:46:
Totta tuokin puoli! Kuitenkin jotenkin tekisi mieli luottaa tässä asiassa Seduun että osaa kerätä ammattitaitoisen henkilöstön ympärilleen. Voihan olla että joku uusi taho tuo uusia ja raikkaita tuulahduksia RMJ:n festarikonseptiin.

Oman kokemuksen pohjalta väittäisin että Sedun huonoimpia puolia on se, että hän palkkaa täysin kyvyttömiä ihmisiä ainakin ravintolapäälliköiksi. Tosin tuskin kukaan kunnianhimoinen ja kyvykäs ravintolapäällikkö haluaisikaan olla juoksupoikana toteuttamassa "suurta suunnitelmaa" jossa 90% yökerhoista on täysin toistensa kopioita.
Samu81

#72 • • Samu81 kokolihaa
Hahha, tätä ennakoin sillä päivämäärällä tuolla irc-gallerian RMJ -yhteisössä kun tieto Sedun ostosta tuli. Eipä tartte tännekään sitten enää lähteä... *dissaa*

Eiköhän se aivan mahtavan upea fiilistelymaisema, mikä avautui Mecanosta & DF:sta sekä ylipäätään lava-alueelta, ole aika historiaa Porissa. En tosin Porin puitteista tiedä, mutta aika nappimesta saa olla, jos yhtä hienon lahden jostain keksivät kuin Raumalla. Toisella puolella majoitusmesta asuntoautoille ja muutenkin meno hieman fiksumpaa kuin ns. perusleirintäalueilla ja lahden toisella puolella päälava-alue, jonka IMO parhaimmalla paikalla Mecano & DF.

Kuinkakohan väärään ennustan, jos maalailen piruja seinille: Ensi vuonna Mecanon nimi on Onnela (tms), ja siellä soitetaan viimeisimpiä NRJ shittihittejä pari numeroa liian ison lippiksen omaavien scratch-DJ:n toimesta. DF (jos sitä enää on), on jossain nurkassa / syrjässä.. Iso räbä & rnb lava parhaimmalla paikalla ja iso-S haalii sinne isolla rahalla jtn viiskytsenttisiä ja muuta skeidaa... *dissaa* *poks*

Lisäksi lippujenhinnat 90e ja Sedu mega hyper ultra ostovipeille entistä paremmat paikat ja edut.... *eiei*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

kimbbo

#73 • • kimbbo

JussiS, 2.10.2007 13:38:
---
kimbbo, 2.10.2007 13:34:
Suoraan sanottuna pyllystä mutta minkäs voi kun tää rauma on täynnä noita valittajia joka asiasta :)
Ja tuo kaupungin hallitus on kans yks... No kuollut kylä mikä kuollut ja semmonen tästä näköjään halutaankin.

---

Ei kai tässä kyse tuosta ollut?

Muistaakseni joskus kaupunginjohtajisto ilmoitti aika suorasanaisesti, että RMJ:n luvat pysyvät, vaikka asukkaat valittaisi kuinka paljon. Aika hyvä mälli rahaa tuosta tuli kuitenkin kaupungille vuosittain.

Ymmärtääkseni Porista tarjottiin jotain parempaa / halvemmalla joten Sedu bisnesmiehenä meni sinne.

Ja koskahan tuo muka on sanottu? :o Ainakin mitä vahingossa noita juttuja on seurannut niin ainakin se puheenjohtaja Eero Laine vai mikä lie, oli aika jyrkästi vastassa koko touhua tuossa hetki takaperin... Kuten sanoin en niin tarkaan ole seurannut.
Jos Rauma olisi ne halunnut pitää niin se olisi tarjonnut heti pidempää sopimusta kuin vuoden... Varsinkin JOS asukkaiden sanomisista ei olisi välitetty. Ja tiesihän nuo että sedu haluaa pidemmän sopimuksen ja syyt miksi. Tuntuu vaan että ne on heittänyt puoliksi huumorilla tuon vuoden sopimuksen sille jotta ei ihmiset voi sanoa ettei muka yritetty.
#74 • • Edited Hexe Guest
No on se ny vittu... Ei helvetti ko ketuttaa kyl toi vitun touhu.
Sit vedotaa johonki vitun kuolemantapauksiin, mitäs dokaa ni pali et delaa tyhmistä syistä, oma vikansa, ei tapahtuman voiperkele sanon mä... Jos toi muualle viedää ni pori onki oikee hyvä paikka...

+sit naapurit jaksaa vauhtoa, itte asun ihan vieres ja ei siin mitää ongelmaa ole, pari pvä vuodest vaa liikennettä ja humalaisia ihmisiä. kadut on olu hienosti suljettu viimeset 3 vuotta. Antais ne mummot nuorte ol rauhas... ei myötätuntoa multa.
AnderS

#75 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

JussiS, 2.10.2007 15:54:
---
AnderS, 2.10.2007 15:46:

---

Oman kokemuksen pohjalta väittäisin että Sedun huonoimpia puolia on se, että hän palkkaa täysin kyvyttömiä ihmisiä ainakin ravintolapäälliköiksi. Tosin tuskin kukaan kunnianhimoinen ja kyvykäs ravintolapäällikkö haluaisikaan olla juoksupoikana toteuttamassa "suurta suunnitelmaa" jossa 90% yökerhoista on täysin toistensa kopioita.

Mun puolesta sedu voi palkata kaikki toistaitoiset ravintolapäälliköikseen ja sukeltaa huolella Onnelakonseptinsa kanssa, baarit ei suomesta lopu. Mä toivon vaan että Sedu löytää poriin ammattitaitoiset ihmiset tekemään töitä puolestaan, koska mun mielestä suomessa ei ole liikaa hyviä festareita. Ja kun kyseiset kekkerit järjestetään kerran vuodessa niin kyllä ne pitää olla sen mukaiset.
villelope

#76 • • Edited villelope Lope of Lope & Kantola

Koskisen suunnitelmissa on järjestää ensi vuonna jopa viisi uutta kesätapahtumaa. Uusina paikkakuntina listalla on muun muassa Lahti. Samalla hän aloittaa y

hteistyön Seinäjoen Vauhtiajojen järjestäjän Kalle Keskisen kanssa.

- Vähintään kolme uutta ja mahdollisesti jopa viisi tapahtumaa on suunnitelmissa. Olemme Kallen kanssa parhaillaan neuvottelemassa eri tapahtumien yhdistämisestä, Sedu kertoo.

Lähde: Iltalehti.fi

Yallu

#77 • • Edited Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Hexe, 2.10.2007 20:36:
No on se ny vittu... Ei helvetti ko ketuttaa kyl toi vitun touhu.
Sit vedotaa johonki vitun kuolemantapauksiin, mitäs dokaa ni pali et delaa tyhmistä syistä, oma vikansa, ei tapahtuman voiperkele sanon mä... Jos toi muualle viedää ni pori onki oikee hyvä paikka...

+sit naapurit jaksaa vauhtoa, itte asun ihan vieres ja ei siin mitää ongelmaa ole, pari pvä vuodest vaa liikennettä ja humalaisia ihmisiä. kadut on olu hienosti suljettu viimeset 3 vuotta. Antais ne mummot nuorte ol rauhas... ei myötätuntoa multa.

Katkeraa tilitystä...

Mulle on henk. koht. aivan sama missä SKJ:t pidetään, itse olen ollut viimeksi RMJ:ssa koko viikonlopun vuosina 2000 ja 2001, käväisin yhtenä päivänä vuonna 2005 (selvin päin) ja totesin ettei ole mun juttuni.. Liikaa ihmisiä ja mikä tärkeintä liikaa väärän tyylisiä ihmisiä minun makuuni. Vaikka RMJ onkin ollut suht rauhallinen festivaali, en pidä siitä että minun pitää miettiä tekemisiäni sekä sanomisiani..

Edit: typo
#78 • • Edited Hexe Guest

Yallu, 4.10.2007 11:04:

Katkeraa tilitystä...

Edit: typo

Onhan se. Emmä yhtään tykkää et raumalta viedään noi. Konemetsä onki sit viimene sy tulla kesäl suomeen jos tapahtumist puhutaan...

On se kyl ketku äijä. Eka vie raumalta Dominon ja pari vuot jälkeenpäin 100000 ihmisen festarit. Taidampa boikotoida heti kun mahis tulee.
crissy

#79 • • crissy
mun puolesta menkööt vaikka utsjoki kevoon!