RMJ-Juhannusfestari siirtyy Poriin

123 posts, 7 pages, 42,146 views

AaKo

#21 • • AaKo Tosi veivaaja

Loopy, 1.10.2007 16:07:
---
supertony, 1.10.2007 15:52:
Tuntemuksia???

---

Hahahhahahahhahahaha.

, niin pääsisi vanhempien luo yöksi, eikä tarvisi missään telttamajoituksessa öyskätä.
.

Kuulemma siellä löytyis vapaita majoituspaikkoja @juhannus ;) terv. minä ja 12ystävääni

--
En se mää ollut!!!

OCS

#22 • • OCS

Loopy, 1.10.2007 16:30:
Taisit olla Unityissä sen verran kännispäiten, ettet tajunnut mitä murretta puhun ;)

Kyllä mä olen sen tiennyt aina ;) ihmettelin vain tuota avarakatseisuuden peräänkuuluttamista ;) suippokorva!
villelope

#23 • • villelope Lope of Lope & Kantola

MaaKoz, 1.10.2007 16:33:
---
Kuulemma siellä löytyis vapaita majoituspaikkoja @juhannus ;) terv. minä ja 12ystävääni

Kartanomme itäsiivessä lienee vielä vapaata juhannusviikolla. Varmistan hovimestariltamme.
josh

#24 • • josh
Kaikki Poriin vaan, viekää tuhkatki pesästä!
Ei tarvi enää lukea lehdestä paikallisten valitusta ja itkua "RMJ:n haitoista".

Niin monta kertaa tullu käytyä, että tais tää vuosi jäädä muutenkin vikaksi.
lostgone

#25 • • lostgone
Miksi Poriin? Kouvola olis varmasti ollut vähintään yhtä huono vaihtoehto.*ding*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Homegrove

#26 • • Homegrove Further
Hyvä vaan kun lähti pois kotipaikkakunnalta, nyt saa järjestettyä kerrankin jotain järkevää itselleen juhannukseksi.

Sen vaan tietää kuinka kamalan sodan tuo täällä aiheuttaa kun moni kauppias on vetänyt vuoden tienestit kolmessa päivässä juhannuksena. :D

--
Forward thinking house music

Mellu-

#27 • • Mellu-

lostgone, 1.10.2007 17:07:
Miksi Poriin? Kouvola olis varmasti ollut vähintään yhtä huono vaihtoehto.*ding*

tai lahti *pepsodent*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Lippe

#28 • • Edited Lippe
Porin kaupungin talouselämälle varmasti hieno juttu, Raumalle tosi huono ^^.

Tiedä sitten muuttuuko nimi, kuulemma Sedu osti vain brändin takia. Itse vaihtaisin nimeä, kun näyttävästi uutisoidaan RMJ on nyt xxx brändi tuskin kärsii, mutta jännä seurata mitä Sedu tekee :).

Kirjuri voi olla ihan hieno paikka, toivottavasti jtn reivimpää menoa järkkää tonne Puuvillan takapihalle. Isot ja korkeat tiilimuurit parkkipaikan ympärillä, paikan nähneet ehkä tietää kuinka jännä meno sinne syntyisi, Pori Jazzeilla kuulemma jtn järkättykin siellä.

Kerran Raumalla RMJ:ssä käyneenä ja Kirjurinluodossa usein lenkkeilleenä voisin veikata, että tapahtuma tulee aikalailla uudistumaan. Jo noi kuolemantapaukset RMJ:ssä oli sellainen merkki, että olisi aikakin vähän uudistaa konseptia. Eikä jatkaa sellaisena joka vuotisena kuolemanloukkuna nuorille.

Äskön mietin jo maanpakoa juhannukseksi, mutta täytyy harkita uudestaan... 2006 RMJ:stä niin kamalat muistot ainakin, etten taatusti lähtisi Raumalle enää, mutta katsoo nyt kun tuovat sen naapuriin.

*hellokitty*

edit: poistettu pari kirjotusvirhettä
Timce

#29 • • Timce

Hemppa, 1.10.2007 17:31:
Porin kaupungin talouselämälle varmasti hieno juttu, Raumalle tosi huono ^^.

Tiedä sitten muuttuuko nimi, kuulemma Sedu osti vain brändin takia. Itse vaihtaisin nimeä, kun näyttävästi uutisoidaan RMJ on nyt xxx brändi tuskin kärsii, mutta jännä seurata mitä Sedu tekee :).

Kirjuri voi olla ihan hieno paikka, toivottavasti jtn reivimpää menoa järkkää tonne Puuvillan takapihalle. Isot ja korkeat tiilimuurit parkkipaikan ympärillä, paikan nähneet ehkä tietää kuinka jännä meno sinne syntyisi, Pori Jazzeilla kuulemma jtn järkättykin siellä.

Kerran Raumalla RMJ:ssä käyneenä ja Kirjurinluodossa usein lenkkeilleenä voisin veikata, että tapahtuma tulee aikalailla uudistumaan. Jo noi kuolemantapaukset RMJ:ssä oli sellainen merkki, että olisi aikakin vähän uudistaa konseptia. Eikä jatkaa sellaisena joka vuotisena kuolemanloukkuna nuorille.

Äskön mietin jo maanpakoa juhannukseksi, mutta täytyy harkita uudestaan... 2006 RMJ:stä niin kamalat muistot ainakin, etten taatusti lähtisi Raumalle enää, mutta katsoo nyt kun tuovat sen naapuriin.

*hellokitty*

edit: poistettu pari kirjotusvirhettä

Mä haluaisin kuulla jotain juttua tuosta kuolemanloukusta ja noista kuolemantapauksista merkkinä sille, että konseptia pitäis uudistaa.

Ole hyvä, sana on sinun. :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

enrg

#30 • • enrg

Mellu-, 1.10.2007 17:17:
---

---

tai lahti *pepsodent*

Tossa lehtijutussahan sanoittiin että Sedu pilaa myös Lahden tunnelman ensi kesänä*pepsodent*
Mellu-

#31 • • Mellu-

enrg, 1.10.2007 17:40:
---
---

---

tai lahti *pepsodent*

---

Tossa lehtijutussahan sanoittiin että Sedu pilaa myös Lahden tunnelman ensi kesänä*pepsodent*

taitaa tietää meille onnelan reissua??? *lmao* me pilataan sedun tunnelma!

--

TPYOMASTER

enrg

#32 • • enrg

Mellu-, 1.10.2007 17:46:
---
---
---

---

tai lahti *pepsodent*

---

---

Joo mut nyt puhuin noista sen uusista festareista, joista yhdet tulisi Lahteen
Mellu-

#33 • • Mellu-

enrg, 1.10.2007 17:47:
---
---
---
---

---

tai lahti *pepsodent*

---

---

---

Joo mut nyt puhuin noista sen uusista festareista, joista yhdet tulisi Lahteen

no ehä mä kato tajuu ku oon londi :DDD Eli festareille siis.. oha meil lakanatkii jo valmiina *nauru*

--

TPYOMASTER

Juhgu

#34 • • Juhgu Virnistelijä

---

Joo. Meette onnelaan ja Sedu käärii teidän massit. Sit se on ihan et voi nyyh, taas tuli rahaa, kylläpä on tunnelma pilalla!

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Mellu-

#35 • • Mellu-

Juhgu, 1.10.2007 17:51:
---
---
---

Joo. Meette onnelaan ja Sedu käärii teidän massit. Sit se on ihan et voi nyyh, taas tuli rahaa, kylläpä on tunnelma pilalla!

älä oo juhgu taaaaas noin jyrkkä.. spämmään sua lisää profiilissa!!1!1oneone

--

TPYOMASTER

Viltsu

#36 • • Viltsu noname

Timce, 1.10.2007 16:30:
---
Loopy
Ihailtavaa avarakatseisuutta.

---

Hyppää sää porilaine Kokemäenjokeen!

T: Raumalainen

=D

Te nauratatte kerrasta toiseen, kiitos :D

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Lippe

#37 • • Lippe

Timce, 1.10.2007 17:38:
---
Hemppa, 1.10.2007 17:31:

---

Mä haluaisin kuulla jotain juttua tuosta kuolemanloukusta ja noista kuolemantapauksista merkkinä sille, että konseptia pitäis uudistaa.

Ole hyvä, sana on sinun. :)

2006 1kpl
2007 3kpl

aikasempia vuosia en muista ja jaksa nyt selvittää, mutta RMJ raumalla on kasvanut liian suureksi juoppohullujen juhlaksi. Paikan vaihdos voi tehdä ihan hyvää. Nyt toi on monille kasvanut vuosittaiseksi perinteeksi, että lähdetään pistään aivot ihan pihalle pariks päivää Raumalle. Enpä tiedä meinaako Sedu tehdä mitään erilailla, mutta varmaan yleisövirtojen kannaltakin kannattais uudistaa. Kuka jaksaa samaa paskaa joka vitun juhannus?

En tiedä sitten tosin vaikuttaako uusi paikka oikestaan paljonkaan tuohon juoppohullumeininkiin, mutta senpä näkee sitten ekan vuoden jälkeen miten meni.

Mut tää on mun sekava pohdinta/mielipide/käsitys asioista enkä ala tämän enempää taistelemaan ja selittelemään jos ei pointtia tuosta tajunnut.
Timce

#38 • • Timce

Hemppa
2006 1kpl
2007 3kpl

aikasempia vuosia en muista ja jaksa nyt selvittää, mutta RMJ raumalla on kasvanut liian suureksi juoppohullujen juhlaksi.

Kävijämäärät ovat vuodesta toiseen pysyneet samana. Ja nuo kuolemantapaukset ovat silkkaa sattumaa. Häkämyrkytykseen teltassa voi kuolla ihan koska tahansa, missä tahansa.

Paikan vaihdos voi tehdä ihan hyvää. Nyt toi on monille kasvanut vuosittaiseksi perinteeksi, että lähdetään pistään aivot ihan pihalle pariks päivää Raumalle. Enpä tiedä meinaako Sedu tehdä mitään erilailla, mutta varmaan yleisövirtojen kannaltakin kannattais uudistaa.Kuka jaksaa samaa paskaa joka vitun juhannus?

Joo-o..sanos muuta. Kuka jaksaa lähteä joka juhannus dokailemaan saareen, mökille jne jne. saatika festarille. Boldatut kohdat oli ihan outoa juttua. Juhannuksena humalassa vuodesta toiseen?!?
Miten paikanvaihdos muuttaisi perisuomalaista käytösmallia?

En tiedä sitten tosin vaikuttaako uusi paikka oikestaan paljonkaan tuohon juoppohullumeininkiin, mutta senpä näkee sitten ekan vuoden jälkeen miten meni.

Niih..

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Lippe

#39 • • Lippe

Timce, 1.10.2007 18:12:
---
Hemppa

---

Kävijämäärät ovat vuodesta toiseen pysyneet samana. Ja nuo kuolemantapaukset ovat silkkaa sattumaa. Häkämyrkytykseen teltassa voi kuolla ihan koska tahansa, missä tahansa.

---

Silkkaa sattumaa joo, lähdettäiskö hakeen syytä vaikka alkoholin hinnan laskusta?
En oo kuullu kovin usein uutisoitavan moisista häkämyrkytyksistä. Oma mielipide on, että meininki menee vuosi vuodelta hullummaks ja dokataan enemmän, sitten sattuu ikäviä juttuja.

Humalassa sitä ollaan joka juhannus varmasti jatkossakin, perinteikästähän toi on. Ite ei jaksa joka vuosi tehdä samoja juttuja. Vähän sama kun kävis joka vkl Onnelassa. No monet käy, niinpä niin.

Sulla on omat mielipiteet ehkä asiasta, itse oon aika varma ettei RMJ ihan sellaisenaan Kirjuriin muuta. Ehkä.

Taidat olla vain kateellinen Raumalainen kun piikittelet? ;) *nauru*
Ihan turhaa en mä täällä Porissa vakituisesti oo asumassa.
Syce

#40 • • Syce
menkööt *pepsodent*