Kuka on idolisi?

23 posts, 2 pages, 6,115 views

Mellu-

Posts: 4,006

#1 • • Mellu-
En ihan äkkisältää löytäny vielä tämmöstä aihetta täältä,että jos on ni tehkää modet oikein ja lukkoon sitten =)

Eli, Onko sinulla idolia? Ketä katsot ylöspäin ja ketä ihailet paljon/sunnattomasti? Fanitatko jotain musiikki porukkaa tai dj:tä paljon vai unelmoitko olevasi joskus beckham? vaikko paris hilton? Ja muutenkin idolikeskustelua kehiin, kuka? miksi? milloin? teh thing in it? että näin *hymy*

itse alottasin vaikka näin:

Ykkösidolini on isä.Tehnyt uran huippu urheilijana,lääke-esittelijänä,valmantajana ja on aivan mahtava isä.Kakkosena tulee äiti joka myös tehnyt uraa liikunnan saralla (urheilijana ja yrittäjänä) sekä äitinä.

Musiikki idolini on Carbon based -> soundi ihan uniikki *joo*luuv that music *sydän* Eräät impulset alaikäsenä koettuani ei oo olu kääntymistä muuhun <3 kiitokset vaan teille pojat <3 sekä Marilyn Manson *jiihaa* tykkään musiikista,tyylistä ja sanomasta.

Urheilu idolini on Antti Siltala (miesten lentopallo maajoukkue) ei saa paljoa peliaikaa mutta kun sitä saa toimii ratkaisijan roolissa, aivan mahtava pesoona kentällä ja huippi pelaaja *joo* sekä lisäksi Sari Seppälä (vanaja rc-hämeenlinna,naisten lenttisliiga) loukkaantumisista huolimatta aivan huippu pelaaja,pomppu aivan uskomaton, samoin pelisilmä *iloinen* looking up to you girl!

että näin :)

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

jusqu

Posts: 762

#2 • • Edited jusqu pilipalipilotti
Vanhemmat semisti, mut mun täti on kyllä maailman upein ihminen ja mun suurin idoli ^^ Sitä saan kiittää niin monesta asiasta omassa elämässäni. Musiikillinen idoli on ehdottomasti Suomen paras dj, Milla Lehto *hymy*

--
*pupu**piis*

sadesola

Posts: 409

#3 • • sadesola Kettu mikä kettu
Ihailen jokaista uhmaikäisen lapsen huoltajaa,
jonka ei tee mieli illan päätteeksi raadella
huonekaluja riekaleiksi paljain hampain.

Kärsivällisyys on kivuliasta ja ne, joille se
on päivittäistä herkkua, ansaitsevat arvostusta.

--
KABOOM!

MiMoSa

Posts: 1,664

#4 • • MiMoSa
Äiti ehdottomasti!*sydän*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

*jasmine*

Posts: 72

#5 • • *jasmine*
äiti myös mulla*sydän*.niin vahva ja selvinnyt kamalista asioista.
miGGi

Posts: 236

#6 • • miGGi ...same shit, different asshole...

*jasmine*, 29.9.2007 20:22:
äiti myös mulla*sydän*.niin vahva ja selvinnyt kamalista asioista.

voi se on niin mahtava muutenki!!!

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#7 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
jasper pääkkönen

--
suomen virallinen totuus

Miika

Posts: 893

#8 • • Miika
Sen kummemmin perustelematta

Isä (isä)
Äiti (äiti)
Veli (pikkuveli)

Matti Lehikoinen (pyöräilijä)
Pia Sundstedt (pyöräilijä)

L.v.Beethoven (säveltäjä)
W.A. Mozart (säveltäjä)

Jeesus (vapahtaja)
Forecast

Posts: 33

#9 • • Edited Forecast Levyhuoran vaimoke
Mummo <3
Olen perinyt rakkauden hevosiin ja tähän paskanlappaamisentäyteiseen elämään häneltä. Hän kasvatti kuolemaansa asti hevosia, ei olisi luopunut niistä mistään hinnasta. Mummo oli kyllä tiukka pakkaus: sai kerran aivoverenvuodon kesken tallitöiden ja pökertyi karsinaan. Hetken päästä virkosi sen verran, että pystyi konttaamaan ja jotenkin sai itsensä ylös. Otti kaikki hevoset sisään talliin ja heitti heiniä eteen ja vasta sitten soitti ambulanssin itselleen. Ihmettelivät sitten sairaalassa, miten mummo oli suoriutunut tuollaisesta, kun harvat edes virkoavat omissa oloissaan, jos päästä napsahtaa verisuoni.
Mummo <3
evvk

Posts: 1,918

#10 • • evvk
No se joka voittaa Idolssin
inspector

Posts: 209

#11 • • inspector gadget
äippä *sydän*

--
tärkeintä elektronisessa musiikissa on basso - Leena Lehtinen

ANONYM

Posts: 731

#12 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
HE-MAN ja MC GYVER
Amdi

Posts: 253

#13 • • Amdi
neon on jumala, muuta ei voi sanoo *jiihaa**aplodit**tanssittel*

--
Mixing tracks together coz I m the MTF DJ

Nasutin

Posts: 265

#14 • • Nasutin

sadesola, 29.9.2007 20:11:
Ihailen jokaista uhmaikäisen lapsen huoltajaa,
jonka ei tee mieli illan päätteeksi raadella
huonekaluja riekaleiksi paljain hampain.

Kärsivällisyys on kivuliasta ja ne, joille se
on päivittäistä herkkua, ansaitsevat arvostusta.



AAMEN!! Ja kiitos! *hymy*

Ja kaikessa lyhykäisyydessään...
Mun idoli on tietty mun äiti ja sit myös Marilyn Monroe.

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

nomic

Posts: 4,120

#15 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Ei ole ketään yksittäistä.
Mutta ne jotka ei ole sukua, niin eniten minuun on vaikuttanut Clint Mansell, Michael Nyman ja Alastair Reynolds. Näiden kolmen sankarin kanssa kun pääsisi kaljalle, niin voisin paskoa päälle ja murtautua verkkoon!
Individual

Posts: 10,942

#16 • • Individual HYPNO!
Äiti. Sen takia, että jaksaa, vaikka ihan maailman helpointa ei hänellä tällä hetkellä todellakaan ole. *sydän* Musapuolelta eniten minuun vaikuttanut dj on Sven Väth ja sitten muuten ehkä suurin idolini musiikissa on Ismo Alanko.
Avatar
#17 • • Rujo Mutantti Guest
Pieni viinipussi nimeltä Ulla Taalasmaa...
kinderi

Posts: 1,783

#18 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
On kyllä pakko sanoa VAARI *sydän*
Jos ei orvoks jääminen sota-aikana,kauheat olot sijaisvanhempien luona, muutamat syövät,kasvaimet, perheen kriisit ja kököt miestä lannista niin ei sitten mikään(mun vaari elää ikuisesti,joohan?) *sydän*

Siinä on mies,jota arvostan kaikkein eniten tässä maailmassa *sydän*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Anselmi

Posts: 2,578

#19 • • Anselmi And sell me
Eazy-E

--
sen pituinen se

Avatar
#20 • • astaroth Guest
captain hero