Alek Szahala - Live at Mania (hardcore)

37 posts, 2 pages, 10,837 views

harhainen

Posts: 243

#21 • • harhainen yodlaiuuuuuu
WHOAAAAAAA!!! aikä rähinää, hiki tuli jåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå!
Psychogenic

Posts: 182

#22 • • Psychogenic
Ahhah! Loistavaa, pitää polttaa levylle autoon! *jiihaa*

--
::Over time it may be possible to relate an increase or decrease in psychogenic factors with an increase or decrease in pain::

Jypä

Posts: 116

#23 • • Jypä Raep
Olishan se kiva jos laittasit vielä tracklistiin vielä, että missä kohtaan menee mikäkin kappale, kun itse en ole kuullut setin kappaleita koskaan ennen. Että saa käsityksen, mikä kappale nyt soikaan.

Vai onko tää setti vaan semmosta peruskuuntelua varten, eikä välitetä mikä kappale soi sillä hetkellä?
Aztee

Posts: 686

#26 • • Aztee

Jypã, 27.10.2007 16:40:
Olishan se kiva jos laittasit vielä tracklistiin vielä, että missä kohtaan menee mikäkin kappale, kun itse en ole kuullut setin kappaleita koskaan ennen. Että saa käsityksen, mikä kappale nyt soikaan.

Vai onko tää setti vaan semmosta peruskuuntelua varten, eikä välitetä mikä kappale soi sillä hetkellä?



Vittu oot torpeedo jätkä xD
efo

Posts: 1,908

#27 • • efo Laserpoint

Jypã, 27.10.2007 16:49:
Meinasin kylläkin, että näkys vielä se aika milloin mikäkin kappale alkaa ja loppuu setissä.


ok, my bad*nauru*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

yoni k

Posts: 667

#28 • • yoni k disko

Jypã, 27.10.2007 16:40:
Olishan se kiva jos laittasit vielä tracklistiin vielä, että missä kohtaan menee mikäkin kappale, kun itse en ole kuullut setin kappaleita koskaan ennen. Että saa käsityksen, mikä kappale nyt soikaan.

Vai onko tää setti vaan semmosta peruskuuntelua varten, eikä välitetä mikä kappale soi sillä hetkellä?




lol, kerrotko kuin hienoa kuuntelua voit harjoittaa jos et erota eri kappaleita toisistaan ? :D
Jypä

Posts: 116

#29 • • Jypä Raep

yoni k, 27.10.2007 19:11:
---
Jypã, 27.10.2007 16:40:
Olishan se kiva jos laittasit vielä tracklistiin vielä, että missä kohtaan menee mikäkin kappale, kun itse en ole kuullut setin kappaleita koskaan ennen. Että saa käsityksen, mikä kappale nyt soikaan.

Vai onko tää setti vaan semmosta peruskuuntelua varten, eikä välitetä mikä kappale soi sillä hetkellä?

---



lol, kerrotko kuin hienoa kuuntelua voit harjoittaa jos et erota eri kappaleita toisistaan ? :D



Enpä laiskuuksissani ala miettimään, että; "mikäs kappale se tässä 35:20 -kohdalla soi?"

Yksinkert. pitäs vain laittaa listan kappaleiden viereen se aika milloin ne alkavat ja loppuvat.

Vai tahallaanko vittuilette mulle, vaikka tajuaisitte.
Jypä

Posts: 116

#30 • • Jypä Raep

Aztee, 27.10.2007 16:57:
---
Jypã, 27.10.2007 16:40:
Olishan se kiva jos laittasit vielä tracklistiin vielä, että missä kohtaan menee mikäkin kappale, kun itse en ole kuullut setin kappaleita koskaan ennen. Että saa käsityksen, mikä kappale nyt soikaan.

Vai onko tää setti vaan semmosta peruskuuntelua varten, eikä välitetä mikä kappale soi sillä hetkellä?

---


Vittu oot torpeedo jätkä xD



Saanko nauraa.
Aztee

Posts: 686

#31 • • Aztee

Jypã, 27.10.2007 19:17:
---
yoni k, 27.10.2007 19:11:
---
Jypã, 27.10.2007 16:40:
Olishan se kiva jos laittasit vielä tracklistiin vielä, että missä kohtaan menee mikäkin kappale, kun itse en ole kuullut setin kappaleita koskaan ennen. Että saa käsityksen, mikä kappale nyt soikaan.

Vai onko tää setti vaan semmosta peruskuuntelua varten, eikä välitetä mikä kappale soi sillä hetkellä?

---



lol, kerrotko kuin hienoa kuuntelua voit harjoittaa jos et erota eri kappaleita toisistaan ? :D

---


Enpä laiskuuksissani ala miettimään, että; "mikäs kappale se tässä 35:20 -kohdalla soi?"

Yksinkert. pitäs vain laittaa listan kappaleiden viereen se aika milloin ne alkavat ja loppuvat.

Vai tahallaanko vittuilette mulle, vaikka tajuaisitte.



Et oikeesti voi olla noin säkki xD vittu lahoon..
Nonscenic

Posts: 116

#32 • • Edited Nonscenic Sinister.
WELCOME TO MY HOME *nauru*

Hyvää settiä.

EDIT: Tuli tossa mieleen mitäköhän kur-nu-gi4-a mahtaa tarkoittaa? :D
Juhgu

Posts: 7,921

#33 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Jypã, 27.10.2007 19:17:
---
Enpä laiskuuksissani ala miettimään, että; "mikäs kappale se tässä 35:20 -kohdalla soi?"

Yksinkert. pitäs vain laittaa listan kappaleiden viereen se aika milloin ne alkavat ja loppuvat.

Vai tahallaanko vittuilette mulle, vaikka tajuaisitte.



Tuollaista ei oikein voi tehdä, ellei jokainen biisi laiteta soimaan suoraan pystyvaihdolla.



Tämä nyt ei taida just tämän setin kohdalla toimia, mutta noin yleensäottaen jos diggailee setin jostain biisistä niin paljon että haluaa esim. ostaa sen, niin kyllä nimen ja biisin suht vaivattomasti pysyy yhdistämään vaikkapa jostain nettikauppojen previkoista. Setistä kuitenkin yleensä tunnistaa vähintään biisin tai pari, tai vaikka ei tunnistaisi mitään, niin soittojärjestyksen perusteella pystyy arvioimaan aikaa vähän sinnepäin, eikä siinä montaa kappaletta tarvitse arpoa väärin että se oikea löytyy.

Toinen vaihtoehto laiskureille on myös käyttää klubbarin biisitunnistusketjua. *hymy*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

liikkuva muna

Posts: 2,652

#34 • • liikkuva muna an egg on the move
No tässä setissä nyt ei paria alku- ja loppuminuuttia lukuun ottamatta biisejä ole lainkaan, vaan tollasta letkeetä jammailua.
Nonscenic

Posts: 116

#36 • • Edited Nonscenic Sinister.

Pšychxe, 29.10.2007 01:56
EDIT: Tuli tossa mieleen mitäköhän kur-nu-gi4-a mahtaa tarkoittaa?



Vastaan itselleni: maa josta ei ole paluuta, "the land of no return". Eihän tää sumer ookka niin vaikeeta (jos osaa käyttää googlea *tirsk*).

Lugal kiengi kiuri = Sumerin ja Akkadin suuri kuningas.

Înšu uhappâdu = shall be destroyed?
liikkuva muna

Posts: 2,652

#37 • • liikkuva muna an egg on the move

Pšychxe, 21.1.2008 00:03:
---
Pšychxe, 29.10.2007 01:56
EDIT: Tuli tossa mieleen mitäköhän kur-nu-gi4-a mahtaa tarkoittaa?

---


Vastaan itselleni: maa josta ei ole paluuta, "the land of no return". Eihän tää sumer ookka niin vaikeeta (jos osaa käyttää googlea *tirsk*).

Lugal kiengi kiuri = Sumerin ja Akkadin suuri kuningas.

Înšu uhappâdu = shall be destroyed?



Kato aika hyvin, selkeetä assyriologin ainesta sussa *nauru* Viimenen on Hammurabin lain tunnetuimmasta jakeesta:

inum, silmä -> inšu 'hänen silmänsä'.
huppudum, 'sokeuttaa'
--> "they shall put out his eye".