DOCKLANDS

7 posts, 1 page, 2,367 views

Akrobaatti

Posts: 330

#1 • • Akrobaatti
Oon nähnyt viime aikoina poikkeuksellisen paljon juuri Docklands nimisten partyjen Flayereita, Docklands reivit jotain hyviikin? Että pitäskö käydä kattoon meininkii? *täh*

Ps. Onko Karri K jotain hyvääkin vai? pitäs käydä imppaamas.*ökkö*

--
Hip Hop For Life

display23

Posts: 3,069

#2 • • display23
Karri soittaa suomalaista heavymetallia jota kuuntelee kaikki mikkelän esson rockabillyt.
Akrobaatti

Posts: 330

#3 • • Akrobaatti
Noi voi nyt vittu, ookko tosissas?*poks*

--
Hip Hop For Life

Akrobaatti

Posts: 330

#4 • • Akrobaatti
Saa tänne kirjottaakkin...*justjoo*

--
Hip Hop For Life

moksu

Posts: 1,386

#5 • • moksu [Dimension]
heh.. no ite olin tossa maaliskuussa köyliössä järjestetyissä docklandissa ja täytyy sanoo että kokemus oli jotain niin ainutlaatuista... ne ei ollut pelkästään teini bileet vaan myös amis bileet.. eli teiniamis "bileet". Kiksuu tuli aika hyvin, eli musa puoli oli ihan jees.. ja ite olin sit siellä vaan sen takii ett olin faijalla käymäss sillon ja eikä ollut niin kauheesti muutakaan tekemistä siellä päin.. eli siis tiivistettynä: ei hyvä... mut tulihan sekin koettuu..:)
Akrobaatti

Posts: 330

#6 • • Akrobaatti
No mäkin oon vasta 15 eli teini mutta en voi sietää minkäänlaista teinipeeloilua kautta "teinixejä" joten mä passaan nää pippalot, kiitti kun informoit ettei tarvi tuhlata kallista aikaansa joutavuuksiin*heiii*

--
Hip Hop For Life

moksu

Posts: 1,386

#7 • • moksu [Dimension]
niin siis .. noh.. mut ohitti monta kertaa paikallinen bandiidos jengi.. mopoineen ja nahkatakkeineen... mut siis, riippuu varmaan täysin missä nää bileet bidetään. Köyliössä ei oo ikinään mitään erikoista niin kerrankin kun tulee jotain niin siellä on kaikki kyläläiset + muut kyläläiset mukana.. ja ainoastaan sen takia että on vain jotain tapahtumaa, ei niitä musiikki kiinnostanut laisinkaan... eli varmaan n. 10% kiinnosti musiikki jos sitäkään... noh, se siitä sitten..