Näinköhän tuo on mahdollista - vuokrafirmalla töissä olevilla ei hirveästi ole oikeuksia Pitää tutkia miten noita vapaapäiviä kertyy... Mut muuten oon kyl samaa mieltä että hyvä juttu että se karsii osan porukasta pois
Aina kyllä mestarillista buukata joku superstara soittaan sunnuntaina täällä :D
Mutta sillä onki varmaa lauantaina esim stokiksessa keikka?(Edit, ei siis siinä kuppilassa)
Voihan sitä ottaa vapaata tosissaan, tai tulla selvinpäin :D
Lisää infoa missä olemme + kaikesta muusta infoan viikon sisällä.. : ) Päätämme lopullisen paikan missä pidämme nämä kemut vasta tällä viikolla.. Sunnuntaina on vähemmän ns.normaalia jengiä liikenteessä. Olemme saaneet paljon pyyntöjä jotta pitäisimme taas iltoja sunnuntaisin, koska moni juuri tästä musiikista pitävä on viikonloppuisin duunissa.. aikaisemmin Colorsin iltoja on ollut monesti sunnuntaina.
alex kunnari, 10.10.2007 13:26:
Lisää infoa missä olemme + kaikesta muusta infoan viikon sisällä.. : ) Päätämme lopullisen paikan missä pidämme nämä kemut vasta tällä viikolla.. Sunnuntaina on vähemmän ns.normaalia jengiä liikenteessä. Olemme saaneet paljon pyyntöjä jotta pitäisimme taas iltoja sunnuntaisin, koska moni juuri tästä musiikista pitävä on viikonloppuisin duunissa.. aikaisemmin Colorsin iltoja on ollut monesti sunnuntaina.
Hyvin totta. Deejiit, baarimikot, promoottorit, bilejärkkärit jne. eli monet monet frendit ja mä kanssa (eli kaikki älyttömän coolit ja asialliset tyypit*hih*) on omissa hommissaan perjantain ja lauantain, joten sunnuntai on näin monen "lauantai". Sunday rules, mä ainaki tuen ihan kybällä.
No toivotaan että toteutuu.
En kyllä vaan kauheesti keksis mikä paikka ei olis täynnä ku ihmisiä on 1500+lista. Studio 51 ehkä ainoo joka vois jollain tapaa toimia.
Mut kiva että tähtiä tänne vielä tuodaan*hymy*