HALLMARK / THE PORTAL / 27.10 / VIRGIN OIL CO

97 posts, 5 pages, 19,409 views

anis

#43 • • anis
WOOHOU!!

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

YuuricaZ

#44 • • YuuricaZ
olipa huippuu*jiihaa* neon:n setti*sydän*

--
tavoitteena kokaiinimallin jalat*ding*

Katzcu

#45 • • Katzcu
Oli T O D E L L A huibbua! *plur**tanssittel**aplodit**jiihaa* Hyvin veti niin Indigo, JS16 kuin Neonkin, jonka kiksupainotteisesta setistä olin tosi ilosesti yllättynyt. Tuli pompittua kiitettävästi, toivottavasti en häirinnyt ketään *nauru* Jäi tosi hyvä fiilis, kiitos kaikille!

--
You are the air, that I breath...
You are the Earth beneath...
You are my, Destination...
*sydän*

killer_cat

#46 • • killer_cat
Kivaa oli,vaikka ei siellä kerennytkään olla kuin tunnin verran,että aamulla jakso töihin nousta.Harmittaa kun neonin setti jäi kuulematta,mutta tuleehan noita*joo**hymy*
AlexS

#47 • • Edited AlexS kummasetä
Mitäh? Onko hyvää psytränseäkin olemassa? Näköjään. Sen n. 2h mitä Indigoa ehdin kuuntelemaan niin aaaaivan helmetin hyvää poppia...maistuvaa teknompaa ja vanhempaakin trancea. Yks parhaista seteistä halluissa vähään aikaan. Parasta vaihtelua jo lievälle anjunabeats-overloadille. Nyt harmittaa vaan ettei kuullu alusta asti. Neonin Flaming June, Binary Finary, Chakra, Venus, Point Zero, Just Be, As The Rush Comes - putki toimi myös tottakai...hienoa kuulla pitkästä aikaa näitäkin. Etenkin Flaming June ja 1998 sai ehkä jo hieman herkistymääkin :) Jaakko oli myös hyvä, tais tulla muutama ihan uus JS16-tuotos. Kiiiiitoss!

edit: ihmeen hiljaa tuli ulos Neonin setti...ainakin alkupuoli. Ois kaivannu lisää volaa, vai oonko tulos kuuroks :)

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

#49 • • Dorka Guest

sts, 28.10.2007 11:02:
Loistava kuvasetti. Oot kyllä onnistunut tallentamaan FIILIKSEN noihin kuviin.

Kerrankin näinpäin *nauru*
Josssu

#50 • • Edited Josssu
*ding* öööö.
Oli kyl siisti ilta, mut en ikinä opi, et tällänen heiveröinen nainen ei voi juoda parii virtasta enenpää.

Ainiiin.Kiva et meil oli eilen bileet. Hukun sipsivuoreeen.
Kiera

#51 • • Kiera
Oli mieletön meininki kyl eilen.. HUUH! Ikin oo tanssinu niin paljoa ja täysillä, kiitos NEONille, se mies tuli mun uniinkin :o <3 lähes täydellinen setti, kiitos <3 kiitos myös nimmarista ^^ se pääsee kunniapaikalle mun kirjahyllyyn :D

Porukkaa oli mukavasti, fiilis oli hyvä, ystäville kans kiitos oikein hyvästä seurasta!
Loppua kohden porukka katos? Nooh, oli ainakin tilaa tanssia!

(ps. enää en ikinä käytä fleeceä kankaana jos ompelen jotain bilevaatetta :D se on hiton kuuma, vaiks sitä olis kuinka vähän :D harmi kun neonkeltaista kankaita on niin vähän saatavilla :( )

*sydän**aplodit**sydän*
Samu81

#52 • • Samu81 kokolihaa
Olihan ne..

*jiihaa*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Tintti

#53 • • Tintti Pysähdy, hiljenny, tunne ja koe. Elämä on nyt.
Indigon setti oli LOISTAVA, kivan vaihteleva ja erilainen...tykkäsin TOSI PALJON. Ja alkuillasta oli hauskinta kun tanssilattialla vielä mahtui jammailemaan, KIITOS!!!
Freja

#54 • • Freja Sihteeri
Neonin setti <3

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Fiilis

#55 • • Fiilis Finnish Wonder
höh muhun ei uponnu oikein illan tarjonta paljoakaan :\ mut muuten oli kivaa <3 sunnuntaimasis iski :|

--
:::::::::::::

ezzy

#56 • • Edited ezzy Droid-pappa

dOrKA, 28.10.2007 03:53:
...oli kyllä käsittämättömän mageet valot, ehkä on ollu samat valot aiemmissakin mut jotenkin missannu sit mut mut.

http://www.dorka.tv/gallery/3724849

Kiva nähdä, että joku jaksaa ottaa hyviä yleiskuviakin pitkästä aikaa. Noilla valoilla ja väreillä olis ollu tosi sääli, jos kukaan ei niitä olis kuvannut. Jengi tuntuu olevan niin pinttynyttä pelkkiin naamakuviin.

Tätä ja paria muuta kuvaa mä en taas tajua yhtään, mut kai se on sit sit new skoolia.

213785716-S-LB.jpg
Late

#57 • • Late team Lasse
Olihan kiva reissu. Ei mun pitäny edes tulla, mutta onneksi raahauduin paikalle. *plur* Jollain tapaa parhaat hallut vähän aikaan, paljon ihania ihmisiä, erihyvää musaa, kerrankin melkeen selvinpäin, eikä virta edes loppunu missään vaiheessa kesken.

Tosi hienoja kuvia Oka, imo ei paljon paremmin vois tunnelma tuolta välittyä. :)
#58 • • Edited Dorka Guest

ezzy, 28.10.2007 12:37:
Tätä kuvaa mä en taas tajua yhtään, mut kai se on sit sit new skoolia.

Sain uuden putken (24mm 1.4L:n) joten sitä sit käytin Aeroissa ja nyt Halluissa. Tosin näiden yleiskuvien kuvaaminen o harvinaisen tylsää, säädät vain suljinaikaa 40-100 väliltä ja kattoa vähän et missä valoa näyttää hyvältä... tai sit aneemisuus johtu siitä, kun tulin suoraan häistä missä kuvasin 3000+ kuvaa *lmao*

...mut seuraavat setit taas on ihan toisenlaista kamaa - joista ei varmaan kukaan oikein diggaa *nauru* ...ja toi quotattu kuva niin aina pitää sentäs joku kikkailu kuva olla mukana *lmao* Ihan puhdas fiiliskuva josta diggaa tai ei.
Ant

#59 • • Ant africant
FLAMING JUUUUUNE!!!! neon yllätti tod positiivisesti, kun täräytti ton heti alkuun. *joo*

-a-

--
...antwillalwaysbewithyou...

Trixie

#60 • • Edited Trixie
Oli kivaa käydä halluis pitkästä aikaa ja tällä kertaa ihan sopivan pienes sieväs *hihu* Paljoa ei tuttuja ollut mut nekin muutamat joita tapasin oli ihana nähdä ja höpistä *joo* Yllättäviä löytöjä monen vuoden takaa tuli tehtyä joista oon kyl aika iloinen, siis tapasin ihmisen lukio ajoiltani ja vielä niin pienestä kylästä ettei olisi uskonut sieltä ketään bileis käyvän*hihu*
Tanssittua tuli Neonin setin alkaessa ja mä tykkäsin niin sen setistä *plur**tanssittel* Harmi ku taas vähän huono kenkä valinta ni jalkoja alkoi särkeä*hmph* Mut kaikin puolin oli pitkäst aikaa kiva ilta *joo*

--
face your fears and live your dreams