Onko minussa jotain vikaa kun..

77 posts, 4 pages, 22,271 views

tomppi

#21 • • tomppi thzombie ™

Hupsu, 22.9.2007 18:51:
edit: ja lisäks kattelen netin kautta kämppiä Thaikkulasta.

Sorry about that!

..huomasin että mun edelliset Suomi bileet oli Konemetsä 6.7. *igor*
Ennen kävin bileissä perjantaina, lauantaina ja sit viel aamut sunnuntaina (ja etkot / jatkot siin välillä) Am I getting old?

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Hupsu

#22 • • Hupsu

tomppi, 23.9.2007 19:29:
---
Hupsu, 22.9.2007 18:51:
edit: ja lisäks kattelen netin kautta kämppiä Thaikkulasta.
---

Sorry about that!

..huomasin että mun edelliset Suomi bileet oli Konemetsä 6.7. *igor*
Ennen kävin bileissä perjantaina, lauantaina ja sit viel aamut sunnuntaina (ja etkot / jatkot siin välillä) Am I getting old?

Osta rollaattori.

--
Päivän mietelause?

Cloud

#23 • • Edited Cloud Game Freak
Olen aivan liian bore lähtemään pippaloihin suomessa yleisesti.

Edit. Olihan täällä muitakin samanlaisia... Me vanhukset =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

ezzy

#24 • • ezzy Droid-pappa

Cloud, 23.9.2007 20:52:

welcome ^^
vinsku

#25 • • vinsku huba huba
.. menen vapaaehtoisena armeijaan ?

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Snowie

#26 • • Snowie Ihku Hiutale
...mulla on kiinnostusta henkilöä X kohtaan, enkä pysty sitten mitenkään ymmärtää, että hänen kiinnostuksensa lopahti? Olenko narsisti? Hui.
m1kk3

#27 • • m1kk3 no-life

ezzy, 23.9.2007 20:54:
---

---

welcome ^^

_o/

Entisestä kaks-kolme kertaa kuussa-tahdista on nätisti tippunu tonne kerran kahdessa kuukaudessa-tasolle :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

anniharha

#28 • • anniharha

pupuankka, 22.9.2007 12:42:
...olen dorka ja hakkaan päätäni seinään uudestaan ja uudestaan. *igor*

Kohta pääset testaamaan meidän tiilimuuria <3

Onkohan mulla siinä hakkaamistekniikassa vikaa, kun on taas ollut helvetillinen migreeni kaks päivää. Varmaan epäergonominen työskentelyasento tai sit mussa on valmistusvirhe. *igor*

--
and though my words could save the world they never come out right

Cloud

#29 • • Cloud Game Freak

ezzy, 23.9.2007 20:54:
---

---

welcome ^^

Pitäis pistää Vertaistukiryhmä pystyyn. :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

KiimanenKurre

#30 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
..kun en koskaan saa mitään aikaseksi ?

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

DiamonDie

#31 • • DiamonDie mediahippi

Caro², 22.9.2007 11:50:
.. Diggaan osallistua kaikenmaailman erilaisiin tutkimuksiin joissa kysellään erilaisia tottumuksia (esm medioista, elintarvikkeista, elämästä yleensä, jnejne)..

Minäkin diggaan. Olen liittynyt vielä kaiken maailman hömppäsysteemeihin, joista tulee koko ajan kyselyitä, joihin vastanneiden kesken arvotaan tyyliin yhdet leffaliput, tai sitten saa pari pistettä joita tarvitsee miljoona, jotta saa jotain turhaa tavaraa, jota en tarvitse. Mutta niitä kyselyitä on hauska täytellä.

Ja onko minussa vikaa kun en käytännössä koskaan käytä mitään adblock-tyylisiä featureita, vaikka Operasta sellaiset löytyy ja vaikka olisin jollain sivulla, jota en koe mitään velvoitetta tukea. Eivät ne mainokset juuri koskaan häiritse, elleivät lentele ympäri ruutua ja pidä älämölöä.
Steven Hoaks

#32 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)

DiamonDie, 27.9.2007 13:25:
Minäkin diggaan. Olen liittynyt vielä kaiken maailman hömppäsysteemeihin, joista tulee koko ajan kyselyitä, joihin vastanneiden kesken arvotaan tyyliin yhdet leffaliput, tai sitten saa pari pistettä joita tarvitsee miljoona, jotta saa jotain turhaa tavaraa, jota en tarvitse. Mutta niitä kyselyitä on hauska täytellä.

Ja onko minussa vikaa kun en käytännössä koskaan käytä mitään adblock-tyylisiä featureita, vaikka Operasta sellaiset löytyy ja vaikka olisin jollain sivulla, jota en koe mitään velvoitetta tukea. Eivät ne mainokset juuri koskaan häiritse, elleivät lentele ympäri ruutua ja pidä älämölöä.

Voisin allekirjoittaa nää kans molemmat *joo*

Mistäs tommosiin tutkimus juttuihin voi kirjautuu? Mä voisin kans ottaa itelle semmosia tusinan päivässä *pepsodent*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

DiamonDie

#33 • • DiamonDie mediahippi

Steven Hoaks, 27.9.2007 13:53:

Mistäs tommosiin tutkimus juttuihin voi kirjautuu? Mä voisin kans ottaa itelle semmosia tusinan päivässä *pepsodent*

Minä olen ainakin seuraavissa: Mielipidemaailma, Zapera ja ROI Research. Google löytänee, en ole varma voiko noihin tuosta vaan liittyä, mutta oletettavasti voi.
haesul

#34 • • haesul :--)
... kun joka paikkaan kutittaa *uuh**hikoil*

--
*kuolaa*

Zeratul

#35 • • Zeratul Captain miserable
...Istun kotona lauantai-iltana vaikka baarit olis täynnä kauniita tuoppeja? *slurps*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

EemiJ

#36 • • EemiJ EemiJ
.... uskon liian helposti ihmisiä ja toisaalta epäilen. Ainaista luottamus jojoa eikä loppua näy. Ehkä pitäisi vain lopettaa liika ajattelu(mitä se on...?) ja elää elämää eteenpäin ilman huolia huomisesta.

--
Death is only the beginning.

sadesola

#37 • • sadesola Kettu mikä kettu
...kun olen täpinöissäni pesukoneesta?
- Se pyörii, se pyörii!

(Kyllä, hanki lapsia ja kunnon ammatti
tai vaihtoehtoisesti elämä.)

--
KABOOM!

sapeli

#38 • • sapeli jokukukamikä?
... poistan kaikista quoteista ylimääräiset tyhjät rivit että lopputulos on kompaktimman ja siistimmän näköinen? *pepsodent*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Damien

#39 • • Damien [tr3ox]
. . . en tahdo löytää -äää- taikasieniä, pelkästään ruuaksi kelpaavie lajikkeita? Onkohan kosmos vihainen mulle?
NextAce

#40 • • NextAce Alienated

Damien, 2.10.2007 19:47:
. . . en tahdo löytää -äää- taikasieniä, pelkästään ruuaksi kelpaavie lajikkeita? Onkohan kosmos vihainen mulle?

Etit huonoista pelloista*hih*

--
-Alienation-

-----