postaa tänne jos sul ei oo muut elämää kun työ

84 posts, 5 pages, 34,104 views

Tarsu

Posts: 2,449

#21 • • Tarsu

Tarsu, 22.9.2007 00:32:
liian vähän muuta elämää..
noh, myöhemmin sitte taas :)


koht jatkuu elämä!
:)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Snaggo

Posts: 1,147

#22 • • Snaggo ;__;
hahaa. topic sopii mun tämänhetkiseen tilanteeseen. Ainoot yli 3pv vapaat ennen inttiä osuu juhannukselle jolle ei sitten yhtään mitään suunnitelmia, sekä risteilylle jolle lähdetään duuniporukalla. :F

ei kesää tänä kesänä.

--
bojoing.

plink

Posts: 1,405

#24 • • plink team paska
joo ei tässä enää edes muista, että koska olis viimeks ollut vaan 8 tuntia töissä. tästä kun kohta lähtee töihin päin ajelemaan, ni takas himassa on varmaan jossain iltakasilta...

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

zenroph

Posts: 102

#25 • • zenroph nerokkain aikaansaaaj
8h/arkipäivä töitä ja loput tunnit onkin sitä varjoissa elämistä ja odottamista et seuraava työpäivä tulee jo. eli.
Avatar
#26 • • Annakins Guest
o/
kilobitti

Posts: 2,419

#27 • • Edited kilobitti 1-2-3 techno
No pidän täyspäiväsiä opiskelujani tavallaan työnäni, vaikka siitä ei rahaa tulekkaan. Ja kun täyspäiväiset opiskelut taas alkaa, ei sitä juuri muuta ehdi tekemään. Syksyllä ois lisäksi aloittaa jonkun sortin ilta-/viikonlopputyöt, ja lisäksi yritän edelleen ehtiä urheilemaan sen 3 krt viikossa.

Mutta itse olen tieni valinnut, ja mielestäni vieläpä oikein*joo**piis*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Viper

Posts: 187

#28 • • Viper TEAM Kyntäjät
Ilmoittaudun. Toivotaan, että kesä ja loma korjaavat tilanteen *sydän*

--
He who never makes mistakes never made a discovery.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#29 • • [Nuclear] el aprendiz
Ilmoittaudun. Toivotaan, että palkkapäivä siitä myös muistuttaa. *sydän*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Nauskiss

Posts: 532

#30 • • Nauskiss
Postaan tänne jo ennakoivasti, sillä kohta on varmaan taas sellanen meininki, että ei edes ehdi postailla...

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

m1kk3

Posts: 5,560

#31 • • m1kk3 no-life
o/ Tosin, vaikkei ois duunia, ni ei mulla silti olis mitään elämää *nauru*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

sale

Posts: 1,235

#32 • • sale
Tuntuu olevan ihan mukavasti tekemistä vapaa-ajalla ja duunissa kesällä kaikista kiireisin aika ja sais olla sielläkin niin paljon kun haluaa..
veee

Posts: 58

#34 • • veee ding dong
Uaah, tää on just mulle.. kahta työtä koko aikaaaa :S

--
ding dong

Tapi

Posts: 1,437

#35 • • Tapi Dreamstate
Duunissa yleensä klo 08 tai 09, himassa about 19-20. Joskus tulee kyllä ajatelleeksi, että asiat vois hoitaa helpomminkin...
antti83

Posts: 206

#36 • • antti83
Mulla ei ole ollut useisiin vuosiin mitään elämää työn ulkopuolella. Kun töistä tulen niin ilta kuluu joko nettiä selaillessa tai joskus ulkoillessa. Siinäpä tuo.. Viikonloppunakin noudattaa sitä samaa kaavaa. Tylsää tylsää ja lisää tylsää :(
psymax

Posts: 283

#37 • • psymax

_rimpula_, 11.6.2008 00:08:
kyllä sitä välillä on pakko ihmetellä kuka saakeli sotkee mun kämpän ku tuntuu että töissä sitä vaan on..

sanoppa elä muuta... vaikka ei kävis kun kerran viikossa kotona niin aina tuntuu että kämppä on sotkussa... tai sit sitä ei vaan ehi siivoon...*hih*

noh eikait tässä enää muunlaista elämää osais elääkkään jos ei olis työtä.. ja huomenna taas aamulla seittemäks ja jos sitä sitten joutus vaikka jo ennen ilta seitentä takas ruoka pöydän ääreen.. sitte parin viikon päästä viikon kesälomalle josta kerkee olla "kotona" 2 päivää.. ja taas töihin... arbeit macht frei...!
anis

Posts: 2,451

#38 • • anis
Täähän on ku mulle tehty topic*joo*.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

domi

Posts: 7,069

#39 • • domi Työn sankari.
I agree. Toivoisin kyl et ois jotain muutakin. Paitsi et, osaisiko sit olla :D
ef

Posts: 49

#40 • • ef Mikä titteli?
Oon joka arkipäivä 7.30-15.30 (mahd. pitempäänkin) normaalissa päiväduunissa ja siihen vielä viikonlopun 21-03..04 pe ja la keikat vakkariraflassa dj:nä.

Vapaa-aikana tulee oltua aikas paljon kotistudiossa ja joskus liikenee aikaa kavereillekin.Loma vasta syyskuussa.

Miten tuon nyt ottaa..