Henkilön poistaminen, kiinniottaminen ja säilössäpito

31 posts, 2 pages, 14,547 views

m_a

Posts: 1,017

#1 • • Edited m_a
"Keskeytti" Kerryn puheen - sai 50 000 voltin sähköiskun



kuka päättää ja miksi?
patis

Posts: 1,158

#2 • • patis 10
Ihan omaa tyhmyyttään sai. Jos ei ois pistäny hanttiin niin ei ois saanu sähköä.

Eri asia on miksi ihmeessä poliisi edes lähti tuota poistamaan...
Worin

Posts: 526

#3 • • Worin
Tollanen kertoo vaan vartijoiden ammattitaidottomuudesta, että noin tapahtui. Suomessa ei noin tapahtuis, oon kuitenkin huomannu et naisvartijat turvautuu herkemmin noihin vempaimiin kuten pippuriin tai ilmeisesti jenkkien tapauksessa taseriin. Luultavasti fyysisistä eroista johtuen, kun eihän noi normi vartijat mitään combat guruja varmasti ole.

Muistan aika tarkkaan miten rauhaturvaajat opetetaan ja varmaan aika samalla tavalla suomen poliisit. Itte oon 3kk harjotellu noita systeemejä intissä ja sen päälle on muutamien vuosien hokutoryu jujutsu tausta.
m_a

Posts: 1,017

#4 • • Edited m_a

patis, 20.9.2007 16:04:
Ihan omaa tyhmyyttään sai. Jos ei ois pistäny hanttiin niin ei ois saanu sähköä.

Eri asia on miksi ihmeessä poliisi edes lähti tuota poistamaan...


aivan. ei mua se sähkö häirinny. sillä saa viimeistään muiden huomion.
mutta laske monta henkilöä siinä on pidättämässä, ja monta asetta pidätetyllä.
onhan se hyvä että turvallisuusihmisillä on enemmän oikeuksia kuin tavallisella pulliaisella, mutta kyllähän se vituttaa jos kivi on jo alkanut vierimään.
Caro²

Posts: 5,301

#5 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Tuikkari, 20.9.2007 16:11:
oon kuitenkin huomannu et naisvartijat turvautuu herkemmin noihin vempaimiin kuten pippuriin tai ilmeisesti jenkkien tapauksessa taseriin. Luultavasti fyysisistä eroista johtuen, kun eihän noi normi vartijat mitään combat guruja varmasti ole.


Tuossa on sellanen pieni psykologinen jippo, että naisvartijalle hyvin harva mieshenkilö rupee väkivaltaiseksi. Kovinkaan moni ei yksinkertaisesti vaan kehtaa. Monen äijjän tappelunkin saa yksi naisportsari/vartija helposti loppumaan menemällä väliin kun taas munallinen versio saattaa päästä ihan tosissaan painimaan.
Karski

Posts: 6,049

#6 • • Karski Pomon kätyri
Meidän ana olis hoitanu tonki tilanteen
puhumalla.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Worin

Posts: 526

#7 • • Worin

Caro², 20.9.2007 16:22:
---
Tuikkari, 20.9.2007 16:11:
oon kuitenkin huomannu et naisvartijat turvautuu herkemmin noihin vempaimiin kuten pippuriin tai ilmeisesti jenkkien tapauksessa taseriin. Luultavasti fyysisistä eroista johtuen, kun eihän noi normi vartijat mitään combat guruja varmasti ole.

---

Tuossa on sellanen pieni psykologinen jippo, että naisvartijalle hyvin harva mieshenkilö rupee väkivaltaiseksi. Kovinkaan moni ei yksinkertaisesti vaan kehtaa. Monen äijjän tappelunkin saa yksi naisportsari/vartija helposti loppumaan menemällä väliin kun taas munallinen versio saattaa päästä ihan tosissaan painimaan.



Ihan hyvä pointti jonka tajuan nyt kun kirjotat sen. Mullon kokemusta tasan yhestä kerrasta, et jotain johtopäätöksiä siitä voi vetää mut ei kauheen paljon. Ite tilannetta en viiti selittää tänne mut tapahtu kuitenkin assatunnelissa.
Jago

Posts: 4,039

#8 • • Jago un-trained monkee
Mun mielestä toi tyyppi oli vähän adrenaliini rushissa tosta puheestaan eikä oikeen tajunnu lopettaa paasaustaan, mutta siinävaiheessa kun se on jo saatu aloilleen niin miksi se siinä vaiheessa sähköistetään jos se jatkaa valitustaan.. ei se selkeesti ainakaan auttanut tilannetta.

Siinä vaiheessa kun sille sanotaan että "älä jarittele vaan kysy kysymykses" se ois voinut tehdä niin, eikä jatkaa paasaustaan. Jos se olisi esittänyt kysymyksensä asiallisesti noin ei ehkä olisi tapahtunut, mutta kyllä se senverran uhkaavasti käyttäytyi, että sen paasauksesta piti saada loppu, koska eihän se oikeestaan kysyny tossa yhtään kysymystä, vaan vain huusi kerrylle siitä että se oli hyväksynyt tuloksen.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

%

Posts: 568

#10 • • %

Jago, 20.9.2007 16:28:
Mun mielestä toi tyyppi oli vähän adrenaliini rushissa tosta puheestaan eikä oikeen tajunnu lopettaa paasaustaan, mutta siinävaiheessa kun se on jo saatu aloilleen niin miksi se siinä vaiheessa sähköistetään jos se jatkaa valitustaan.. ei se selkeesti ainakaan auttanut tilannetta.


Ei vaan tainnut saada rautoja tyypin käsiin ja siksi sähköä.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#11 • • Edited Aziz Combat Fighter
Mjaa, vaikea tohon on todeta ilman että olis itte ollu paikan päällä seuraamassa.

Raffin näköstähän se on ku pokaa viedään maahan, lähinnä itse ihmettelin sitä et miks jäädään tohon venkuloimaan, eikö donitsiposket jaksa kantaa sitä vaikka ovesta ulos.

Monet noista tapauksista rauhottuu heti, kun ei oo yleisöä vieressä.

Vaikea sanoa, oisko tota voinu puhumalla hoitaa. Jos ei, niin nopee hallintaote ja vauhdikas ulossaatto huoneesta käytävään, missä sitten selviteetään jatkaako sälli matkaa vai heittäytyykö hankalaksi.

Mitä noiden poliisien toimintaa katsoi muutenkin, niin aika epävarmaa ja haparoivaa toimintaa, ja pelisilmää tuntui puuttuvan kun poka viedään maahan tuolla auditoriossa.. meh.

Jenkkitouhua.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#12 • • Aziz Combat Fighter

m_a, 20.9.2007 16:01:
kuka päättää ja miksi?



Kuka päättää mitä? ja miten niin miksi? Ja mitä tekemistä taserin volttimäärällä on ton tilanteen kanssa? Onks isot luvut hienoja? Voiks niit säikähtää kivasti et AIKA KOHTUUTONTA, SENTÄÄN 50.000!!

Eipä se oo kilovolteissa ku 50. Surkeen pieni luku :(
m_a

Posts: 1,017

#13 • • m_a

Ana-5000, 20.9.2007 16:52:
Eipä se oo kilovolteissa ku 50. Surkeen pieni luku :(


m_a, 20.9.2007 16:11:
ei mua se sähkö häirinny. sillä saa viimeistään muiden huomion.
mutta laske monta henkilöä siinä on pidättämässä, ja monta asetta pidätetyllä.

aste

Posts: 102

#14 • • Edited aste Nu-who?
Just niin tota jenkkitouhua. Näillä toveruksilla tosin läikähtää viel enemmän yli... *whaat*

http://www.youtube.com/watch?v=t1rRCGWKcoY

..talking about vähimmän haitan periaate. *joo*

--
Aito on just se real thing.

vanhus

Posts: 889

#15 • • vanhus
eix tää kuuluis vähän niin ku tonne youtube puolelle/topicciin ???????????????????*joo*
m_a

Posts: 1,017

#16 • • Edited m_a

vanhus, 20.9.2007 17:17:
eix tää kuuluis vähän niin ku tonne youtube puolelle/topicciin ???????????????????*joo*


luuletko ettei tää tule muihin tiedotusvälineihin?
Jago

Posts: 4,039

#17 • • Jago un-trained monkee

%, 20.9.2007 16:37:
Ei vaan tainnut saada rautoja tyypin käsiin ja siksi sähköä.


Mä olin kanssa kattovinani että eikös sille laitettu raudat? unohdin kysyä siitä. Ajattelin että jos ne raudoissa olevalle laittaa viellä sähköö ni on jo aika törkeetä(tosin oli toi siitäkin huolimatta).

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

vanhus

Posts: 889

#18 • • vanhus

m_a, 20.9.2007 17:22:
---
vanhus, 20.9.2007 17:17:
eix tää kuuluis vähän niin ku tonne youtube puolelle/topicciin ???????????????????*joo*

---

luuletko ettei tää tule muihin tiedotusvälineihin?



vieläkin tääl on you tube topicc *pahis*
Timce

Posts: 5,381

#19 • • Timce
Tuskin tälle omaa ketjua tarvitsee vääntää. Eiköhän tuolta löydy joku yksilön oikeudet-topic johon tämän voi pistää.

Lukko voittoon!

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#20 • • Edited Aziz Combat Fighter

aste, 20.9.2007 17:13:
Just niin tota jenkkitouhua. Näillä toveruksilla tosin läikähtää viel enemmän yli... *whaat*

http://www.youtube.com/watch?v=t1rRCGWKcoY

..talking about vähimmän haitan periaate. *joo*



Miten niin? Ihan normaali kiinniottotilanne, jossa poka pistää aggressiivisesti ja voimalla vastaan.

Jos kuulit äänet tosta, niin toi poliisi joka sen kaulassa oli kiinni sanoo kokoajan "He's bitin my arm!" jonka takia se ei päässy siitä irti. Ne iskut kylkiin oli tarkotettu sitä varten, että se hellittäis otteensa tosta konstusta, jolla oli loppupeleissä nenä auki ja todennäkösesti pirtee puremavamma kädessä.

Onhan toi ruman näköstä, mutta niin se aina on ku miestä viedään.

edit: eääärägh tää oli sit vika postaus tähän topikkiin, nään taas sieluni silmin mihin suuntaan ollaan menossa...

-> OVER AND OUT.