M: Ikean Mikael tietokonepöytä

13 posts, 1 page, 22,614 views

Xer

Posts: 261

#1 • • Edited Xer Bassosankaritar
Eli myydään pois muuton alta Ikean Mikael tietokonepöytä. Pöytä ei ole sama kuin kuvassa, väriltään VIOLETTI ja hyvässä kunnossa. Ei naarmuja tms. Hintana tällä olis 10e(maksetaan käteisellä noudettaessa). Ainoastaan nouto Helsingin Kalliosta. Ja noudon tulis tapahtua ennen 27.09.
75865_PE195024_S4.jpg
thomas

Posts: 5,618

#3 • • thomas
violetti wtf :)
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#5 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Muuten olis ollut just sellanen mitä olisit kaivannutkin ja olisin maksanutkin ihan mielellään, mutta...

VIOLETTI??? Omg :D no thanks

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Cloud

Posts: 2,162

#6 • • Cloud Game Freak

Steven Hoaks, 23.9.2007 11:09:
Muuten olis ollut just sellanen mitä olisit kaivannutkin ja olisin maksanutkin ihan mielellään, mutta...

VIOLETTI??? Omg :D no thanks

'

Maalaa joku muu väri tilalle =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

lostgone

Posts: 2,493

#7 • • lostgone
Mäkin voisin oikeastaan huolia ostaa ton, mut voiko ton varmasti maalata? Ettei tarvi hioa tai tehdä muuta remonttireiskamaista toimintaa?

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

clupipeipe

Posts: 323

#8 • • clupipeipe
Mulla oli tollanen, kun asuin yksiössä. Yllättävän hyvä ergonomia tollaisekseksi ulosvedettävä-näppäintaso-ratkaisuksi ja muutenkin oikein pätevä ja kompakti. Suosittelen *joo*
Syce

Posts: 1,649

#9 • • Syce

lostgone, 23.9.2007 11:55:
Mäkin voisin oikeastaan huolia ostaa ton, mut voiko ton varmasti maalata? Ettei tarvi hioa tai tehdä muuta remonttireiskamaista toimintaa?



mielellään hieman karhentais pintaa kevyesti ja sit maali päälle. mut kyllä tuon päälle voi suoraankin maalata. Jos silmää on niin tuosta saa ihan hienonkin kun alla on normista poikkeava väri ;)
lostgone

Posts: 2,493

#10 • • lostgone

Syce, 23.9.2007 13:46:
---

mielellään hieman karhentais pintaa kevyesti ja sit maali päälle. mut kyllä tuon päälle voi suoraankin maalata. Jos silmää on niin tuosta saa ihan hienonkin kun alla on normista poikkeava väri ;)

Kiitos.*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#11 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

lostgone, 23.9.2007 13:49:
---
Syce, 23.9.2007 13:46:
---

mielellään hieman karhentais pintaa kevyesti ja sit maali päälle. mut kyllä tuon päälle voi suoraankin maalata. Jos silmää on niin tuosta saa ihan hienonkin kun alla on normista poikkeava väri ;)

---

Kiitos.*joo*



Jaa no enpä tiiä... Kyllähän ton päälle voi suoraan maalata, mutta jäljestä en ole varma. Toihan ei ole puuta vaan ohutta viilua. Itse säästisin itseäni siltä mahdollisuudelta että menee päin vittua ja kävisin vaan ostaa sen värisen kuin itse haluan *hih*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Syce

Posts: 1,649

#12 • • Syce

Steven Hoaks, 23.9.2007 14:04:
---
lostgone, 23.9.2007 13:49:
---
Syce, 23.9.2007 13:46:
---

mielellään hieman karhentais pintaa kevyesti ja sit maali päälle. mut kyllä tuon päälle voi suoraankin maalata. Jos silmää on niin tuosta saa ihan hienonkin kun alla on normista poikkeava väri ;)

---

Kiitos.*joo*

---


Jaa no enpä tiiä... Kyllähän ton päälle voi suoraan maalata, mutta jäljestä en ole varma. Toihan ei ole puuta vaan ohutta viilua. Itse säästisin itseäni siltä mahdollisuudelta että menee päin vittua ja kävisin vaan ostaa sen värisen kuin itse haluan *hih*



Niin siis eihän siitä mitän sileetä jälkeä saa pensselillä... mut sehän juuri idea onkin että siinä näkyy kädenjälki eikä mikään tukkukama. vähän niinku tauluissa siveltimen jälki eikä painomuste x) ja maalatahan pystyy lähes mille pinnalle tahansa kunhan kestää vesiohenteista väriä. tuo muovisekoite (mitälie)materiaali sitä kestä vallanmainiosti