Lafkoja kuin Anjunabeats

7 posts, 1 page, 2,056 views

Aki Antila

Posts: 220

#1 • • Edited Aki Antila
Olen itse addiktoitunut Anjunabeats-lafkan levyihin, joten päätin kysellä, mitä muita lafkoja on olemassa kuin Anjunabeats?

Itse en ole löytänyt montaa samantapaista lafkaa.
Avatar
#2 • • opmdevil Guest
Azuli on täyttä rautaa. Hallitsee maalla, merellä ja ilmassa.
villelope

Posts: 2,846

#3 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Aki Antila, 13.9.2007 15:23:
Olen itse addiktoitunut Anjunabeats-lafkan levyihin, joten päätin kysellä, mitä muita lafkoja on olemassa kuin Anjunabeats?

Itse en ole löytänyt montaa samantapaista lafkaa.


Suunnista Audiojellyyn ja Beatportiin ja ala käymään tuoreimpia julkaisuja läpi, tai "if you like this, you would propably like these too" -osastoa.

pari lafkaa jotka voisi olla samaan suuntaan.
- Alter Ego
- Captured
- Five AM
- Monster Tunes
Mick Elsa

Posts: 375

#4 • • Mick Elsa Macarize Records
Tällä hetkellä Anjunabeats on varmaankin johtava melodisen trancen label maailmassa (mutu-tuntumalta). Tossa nyt kuitenkin ensihätään muutamia labeleita, joiden musiikillinen linjaus on aika samanhenkinen Anjunan kanssa: Euphonic, Armada (alalafkoineen), Captured, Lost Language, Vandit, Five Am, Flashover, Fundamental, Enhanced, Alter Ego...
Mick Elsa

Posts: 375

#6 • • Mick Elsa Macarize Records

Loopy, 13.9.2007 15:32:
---
Suunnista Audiojellyyn ja Beatportiin ja ala käymään tuoreimpia julkaisuja läpi, tai "if you like this, you would propably like these too" -osastoa.


Kyllä. Juurikin noin löydät muitakin, kuin Anjunan raitoja kuunneltavaksesi. Kun hyvä biisi löytyy, ni pistät tekijän ja labelin nimen mieleen ja etsit niiltä muita julkaisuja jne. Noin löytyy biisejä toisensa perää ja trancen maaginen maailma aukeaa. *hymy*
villelope

Posts: 2,846

#7 • • Edited villelope Lope of Lope & Kantola

Mick Elsa, 13.9.2007 15:37:
Euphonic, Armada (alalafkoineen), Captured, Lost Language, Vandit, Five Am, Flashover, Fundamental, Enhanced, Alter Ego...


... Afterglow, Blackhole, Deepblue, Intuition, Lange, Adjusted, Fraction, KYR,...

Tänäpäivänä DJ:n pitää pystyä löytämään itse omat levynsä/kappaleensa isosta "suosta".

Superstar-DJ:den soittolistojen kyttääminen on ohi, oma musiikkimaku FTW!


Aki Antila, 13.9.2007 15:23:
Itse en ole löytänyt montaa samantapaista lafkaa.


Sillä ei nyt ole mitään väliä miltä lafkalta biisi tulee pihalle jos se on vaan hyvä.