Infected Mushroom afterhours 6.10.2007 @ Helsinki

31 posts, 2 pages, 3,772 views

subu

Posts: 1,174

#1 • • subu Suski
Aika jees mut paska paikka aamuille! *uuh*
-neo-

Posts: 358

#2 • • -neo- indie
Official Infected Mushroom afterparty

program:

05:00 Dj Miazu
06:30 Surprise Dj TBC
08:00 Paul Easy aka Poliisi
09:30 N. Geselle
10:30 Idi - deep set

Sound from deep psy to twisted minimal & groovy progressive

7 with INFECTED MUSHROOM PRESALE ticket, others 10
a-licenced bar after 09am
age 18

KUVAUS JA NAUHOITUS KIELLETTY
Miazu

Posts: 815

#3 • • Miazu Päivänsäde
Toivottavasti saadaa tunnelma kattoon kuitenkin ;)
Avatar
#4 • • ikj Guest

Miazu, 4.10.2007 09:42:
Toivottavasti saadaa tunnelma kattoon kuitenkin ;)



kyl kyl :)

& suski äläs negaile!
murrinalle

Posts: 463

#5 • • murrinalle Transfixion Recordings, STOMP ,Vatican UG
*blush* tyhmä kymysys mutta mistä liput ovelta sitten aamulla vai täh... ? *ding*
Avatar
#6 • • ikj Guest

ketno, 4.10.2007 19:39:
*blush* tyhmä kymysys mutta mistä liput ovelta sitten aamulla vai täh... ? *ding*



ovelta saa esim joo.
unoha

Posts: 932

#7 • • unoha Lti-/UG Collective
Saapi nähää selviääkö tänne, toivottavasti kyllä*joo**hymy*

--
Never Quit !

-neo-

Posts: 358

#8 • • -neo- indie
Tunnelmia edellisestä Neo-tapahtumasta Heinäkuussa.
Kon-tiki

Posts: 1,936

#10 • • Kon-tiki The Unsinkable
Paul Easyn setti oli paras koko menneen bileillan ja -aamun kaikista seteistä (ml. Danceteria). Techhi se vaan jaksaa rulettaa, vai miksikös sitä musiikinlajia pitäis nimittää? Kiitos *hymy*
JR Ewing

Posts: 985

#11 • • Edited JR Ewing The Oil Men´s Clubber
Aika kiinnostavaa toi uus tsygä. Aika mahtavaa techiä koko ilta huh *kuolaa**aplodit*

edit: ei siis ilta vaan aamu *hikoil*
10-

Posts: 239

#13 • • 10- Sairaalan Miekka
oli kyl ihan hävyttömän hauskat aamut.. mun kokovartalovalkoset pysy kyl ihme ja kumma valkosina, mut siihen varmaan autto teknoterroristinitkuhuivin sporttaaminen tanssilattialla!

"ne jotka ei tiedä, niiden ei tarvii tetää ja ne jotka tietää ne ei haluu tietää!"

*nauru**lmao**nauru**lmao**sars**sars**sars*

--
Its like the rock´n roll lifestyle without the money

serotonot

Posts: 3,137

#14 • • serotonot Paul Easy

Kon-tiki, 6.10.2007 19:25:
Paul Easyn setti oli paras koko menneen bileillan ja -aamun kaikista seteistä (ml. Danceteria). Techhi se vaan jaksaa rulettaa, vai miksikös sitä musiikinlajia pitäis nimittää? Kiitos *hymy*


Hauska kuulla että maistui :)

Ja joo, kai se jotain techiä oli. Välillä housempaa ja välillä vähemmän. Tiiä sitte tarkemmin noista genreistä...
AdonisHercules

Posts: 596

#15 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Hauskaa kyllä oli, mutta odotin vähän enemmän psykeä näissä aamuissa... *pepsodent*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

gee202

Posts: 39

#16 • • gee202
Mulla meni näissä aamuissa bilettämiset ihan ohi :/ Alkoi jo studiossa ahinoimaan loppuvaiheessa niin pahasti et jatkoillakaan en osannu lopulta ku katsoa vierestä muiden menoa ja odotella, että poikaystävä sai tamppaamisesta tarpeekseen.. Oli mun ensimmäiset afterpartyt koskaan, että jäi kyllä harmittamaan se fiiliksen lasku pohjamutiin. Se kellarimainen mesta oli jännä, mutta siinä olotilassa se ympäristö ei tehny mulle hyvää - hämärässä haahuilevat, enemmän tai paljon enemmän kujalla olevat kuosaajat oli välillä vähä liikaa, esim se yks jäbä joka puhu itekseen koko ajan silmät puolitangossa tms, huhuhu..
Miazu

Posts: 815

#17 • • Miazu Päivänsäde
hihhihh mentii sit jatkoilee ja jatkot oli ihanat <3 Kiiiiitos kaikki :D Jopa se mämmäilijä :D haha
Mut juuups tanssia sai ja hymyt irtos :))))

Upeeta musaa jooops :)
murrinalle

Posts: 463

#18 • • murrinalle Transfixion Recordings, STOMP ,Vatican UG
jatkojen musiikki miazun setin jälkeen yllätti--> aika väsynyttä mun makuun, mutta jokainen tamppaa tyylillään... *tanssittel*

kaksi tyyppiä jäi mieleen,
no 1.
tämä ensimmäinen kulki taaimmaisessa huoneessa puhuen avaimeensa, etsi varjoaan ja otti mua kahteen kertaan polvista kiinni kun luuli että siinä on tuoli... *nauru*

no 2.

tämä oman elämänsä sankari heitettiin ulos baarista kahden järjestysmiehen voimin, oli poika pikkasen aineista sekasin, no, suuttuneena tapahtuneesta alkoi soittaa poliisille ja huutamaan puhelimeen sekopäisenä että täällä on kaikilla huumeita..*toktok* *eiei* en tiedä mitä sillä päässä liikku..
joku sit otti siltä kännykän ja nakkas sen seinään.. *hih*

muuten oli tosi mukavaa, itsellänikin ensimmäiset aamujatkot.. tapahtuman järjestysmiehille iso käsi, mukava tulla paikkaan jossa ovella vastataan hymyllä hymyyn!! *hymy*
gee202

Posts: 39

#19 • • Edited gee202

murrinalle, 8.10.2007 16:38:

kaksi tyyppiä jäi mieleen,
no 1.
tämä ensimmäinen kulki taaimmaisessa huoneessa puhuen avaimeensa, etsi varjoaan ja otti mua kahteen kertaan polvista kiinni kun luuli että siinä on tuoli... *nauru*



Haha :D Mahtoikohan olla juurikin tämä sama sankari jonka seikkailua seurasin taaimmaisen huoneen nurkasta.. Poltteli siinä ensin sytyttämätöntä tupakkaa, sitten nousi ylös ja käveli jonkun pöytäseurueen luo kai tarjoten tuota tupakkaa ja sitten pyöritellen sitä kädessään, jonka jälkeen tarjosi sitä lattianrajan tyhjyydelle, ja lopuksi huolellisesti tyhjensi röpöt tupakasta, irrotti filtterin ja asetti huolella ne pöydälle eri kasoihin. Mua ois kyllä kiinnostanu mikä kyseisen jäbän kuosi oli *tirsk*

Ja tosiaan, itsekin olin kiitollinen järjestäjien ystävällisyydestä. Ovimies ja narikkamies kumpikin pitivät mukavan asenteen ja vastasivat hymyyn, vaikka siellä varmasti sai nähdä jos jonkinlaista hiihtäjää illan aikana.
murrinalle

Posts: 463

#20 • • murrinalle Transfixion Recordings, STOMP ,Vatican UG
*joo* sama mies kyseessä!! *nauru* toi ainakin hilpeyttä mun aamutunnelmiin...