MAYHEM teaser part 2 : "back to back" 17.11.2007 @ Turku

63 posts, 4 pages, 12,866 views

nuance

Posts: 1,963

#41 • • nuance cov ops, combat, sunrise
epic megafail.
Meke

Posts: 2,083

#42 • • Meke GT Digital, BCN Records
Ilta pyörähti nopeasti *pahis* ja näin *sydän*

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

Avatar
#43 • • astaroth Guest
tsiissus jussi mitä biisejä laitoit!

tosi huba reissu, nutille ja yleisölle kiitos setistä. vastaavaisuudessa vaan pikku pyyntö: olkaa varovaisia soittopöytään nojatessanne, ettei satu vahinkoja :P

terkkuj hirmusti kaikille, uudestaan any day :)
Kasuli

Posts: 79

#45 • • Kasuli vanhempi ja viisaampi
Lähdin epäilevällä asenteella, ku en oo vuosiin käynyt polkkakemuissa.
Mutta oli tosi positiivinen kokemus kyllä *joo*

Paikka näytti ihan kivalta, hieman muuttunu niiltä Puuteriajoilta
ku oon tuolla käynyt...
Musa "pää"areenalla oli tod. makoisaa, kiitos!
Ja se pirteä tanssityttö, Hanne??, oli hymyilevä ja ilonen *jiihaa* Piristi iltaa
niin kivasti!
Avatar
#46 • • Edited Fuzzy Guest
Ihan nyt joutuu sanoo, että Ikinä en oo ollu paremmissa bileissä musan suhteen! Miten helvetissä pitäis voida päättää, että missä huoneessa sitä jumittaa, ku joka puolella tulee sellasta ääntä, että morjes!! Verrattavissa viiden tunnin nirvanaan! Ja etenki poikien hooceet uppos kyllä niin täysillä!!
Ja Eewöli on kyllä niin stara sen omien biisiensä kanssa. Vissiin soitit melkeenpä pelkästään omia! Superb!!
Ja edelleen visuaalit saa erikois maininnan*super*
Kiitoskiitoskiitos på alla!! *pus*........ZZZZzzzzzz*nukkuu*

ainii: Panee panee*nauru*
track08

Posts: 7

#47 • • track08
Missasin part ykkösen ja vannotin että tonne oli päästävä. Ja voi hitto että oli hyvää musiikkia. Ei sitä tiennyt miten päin olla ja missä tanssia. Parhaat bileet Turussa missä olen käynyt! Kolmosta odotellessa.. ;)
SASHA  F

Posts: 1,722

#48 • • SASHA F
oli upee meno taas Hyvä et hc maistu*pahis**pepsodent*
prinsessa__

Posts: 59

#49 • • prinsessa__
oli kyl super kivaa...aivan loisto musaa joka huonees... *aplodit* äkkiä uudestaan..*jiihaa**jiihaa*

panee,panee...*lmao*
Verottaja

Posts: 1,174

#50 • • Verottaja no-life / luuviulu
Huh huh, olipahan taas <3
Ikinä en oo hymyillyt niin paljon kuin eilen, kiitos hyvän musiikin <3
Monta tuttua biisiä <3

HC maistuu aina, samoin hardstyle, mutta tällä kertaa täytyy
myöntää, että hardtechno uppos meikäläiseen parhaiten.

Kaiken kaikkiaan _todella_ mainiot kemut, kiitos.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Sin_nombre

Posts: 203

#53 • • Sin_nombre
herkkua herkkua *plur* tahtoo lisääääää!!
harmittavasti jouduin lähtemään aikaisin korvatulppien puutteesta johtuen...meinas korvat tippua päästä..mutta kyllä, aivan mahtavaa. seuraavia jo kuumeisesti odotellen korvatulpat kädessä.
mange

Posts: 1,913

#55 • • mange Terrorcraft
Iso kiitos jälleen kerran järjestäjille näistä bileistä. Oli ilo paukutella taas kunnon pärisevää kovis teknoa kansalle. Hieman miinusta on kuitenkin annettava siitä että loppuillasta äänentaso nousi Stage 1:ssä niin pahasti että Stage 2:ssa meni saundit aivan sekasin. Parasta antia kuitenkin tuli alhaalla jossa Tommi veti aivan törky maukasta nostalgiasettiä. Aij että kuinka herkkua! *nauru*
anniharha

Posts: 1,937

#56 • • Edited anniharha
Kähmijät, kuosaajat ja muut kusipäät: kiitos hetkistä jotka sain viettää lähietäisyydessänne *dissaa*

Mut onneks tuli taas nannaa korvien täydeltä, unohtui kaikki muu kun pääsi tanssilattialle. Ihan mieletöntä mättöä <3 Vähän kovallahan se oli joo, mut onneks mun kuulo on mennyt jo moneet bileet sitten :F


Nnnnniii plus Sande ja Hanne ootte mun idoleita, miten hitossa te kaks voitte jaksaa niin hyvin tunnista toiseen! *plur*

--
and though my words could save the world they never come out right

eewol

Posts: 1,125

#57 • • Edited eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP
Jees!! Olo rupee normalisoituu!!

Kiitos turkuun ja immeisille ketkä jakso tamppailla menee!! *jiihaa*

Kaikki toimi jälleen kerran ja visuaalit oli taas hienot!

Ja Antille supermegatattis hyvästä soittoseurasta! Uusix anytime! *joo*

Ja PANEE, PANEEEEEE!!! *nauru*
Sand3

Posts: 1,157

#58 • • Sand3 satuolento

anniharha, 18.11.2007 22:16:
Nnnnniii plus Sande ja Hanne ootte mun idoleita, miten hitossa te kaks voitte jaksaa niin hyvin tunnista toiseen! *plur*



Emmä tiedä. Lopussa oli kyl taas niin poikki ettei varmaan löytynyt yhtään lihasta mikä ei olis krampannut.

Ai niin IIISO KIITOS tritonille *hali*

Niin ja jos joku ihmetteli miksi mä kaivoin korvaa aina jossain välissä niin mun uudet tulpat ei tahtoneet oikein istua.

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Sin_nombre

Posts: 203

#59 • • Sin_nombre
jep esitanssijat oli aivan ihania...mietiskeltiin että onko niissä jotkut vaihtopatterit*pepsodent*
muutamat sekoilijat ois voinut jäädä kotiin..ärsytti oikein nähdä sellaisia :/
Emma

Posts: 54

#60 • • Emma
oli aivan upeet bileet!!! kiitos kaikille *pihkassa*