Santutar, 12.9.2007 16:01:
Mellu:
P.s Kostille tergui*nauru*
Pitääki laittaa viestii Mä kyl niiin toivosin et pojat pärjäis ja yllättäs kaikki ja tää negiskansaki alkas aattelee toisel tapaa..tosin mites kävi euroviisujenki kaa..
34 posts, 2 pages, 7,282 views
Mellu:
Mellu-, 12.9.2007 16:07:
---
Mellu:
---
Pitääki laittaa viestii Mä kyl niiin toivosin et pojat pärjäis ja yllättäs kaikki ja tää negiskansaki alkas aattelee toisel tapaa..tosin mites kävi euroviisujenki kaa..
Santutar, 12.9.2007 16:11:
---
Mellu-, 12.9.2007 16:07:
---
Mellu:
---
---
On se hienoo ku aamulla ajoin töihn ja radiorockissa hehkuttivat kuinka lenttiksestä on tullu mediaystävällinen laji... eivät kuiteskaan tienny lajista mitää ja nauroivat nimityksille kuten libero,yleispelaaja,hakkuri... Lentopallo nouskoon kansan tietoisuuteen*aplodit*
Kolera, 12.9.2007 18:06:
liberosta tulee helposti mielee joku libresse mut onhan futiksessakin libero et ei luulis nyt NIIN tuntemattoman sanan olevan...vaikka käsite onki hakuses. Mullekki se on vaan joku alakeskikentän yleismies, hyökkäävä pakki =P
ja jotta nyt voidaan lisää nihkeillä nihkeilystä ni VITUIKS MENEE!
Miksan, 12.9.2007 22:23:
Kukas sieltä tulee välierissä vastaan?
Santutar, 12.9.2007 22:34:
Välieriin arvotaan lohkovoittajille vastustajat lohkokakkosista. Epsanja on jo selvittänyt tiensä. Lohkokakkonen ratkeaa torstain viimeisissä otteluissa.
Hasaaaa*jiihaa*
Miksan, 13.9.2007 07:47:
---
Santutar, 12.9.2007 22:34:
Välieriin arvotaan lohkovoittajille vastustajat lohkokakkosista. Epsanja on jo selvittänyt tiensä. Lohkokakkonen ratkeaa torstain viimeisissä otteluissa.
Hasaaaa*jiihaa*
---
Eikös toi toinen lohko oo ainaki paperilla vähän heikompi ku Suomen lohko?
Eli olis ihan realistiset mahikset päästä finaaliin asti?
Noh venäjä ei ihan kaatunut, mutta huibbu matsi pojilta toikin. Ja ettei nyt totuus pääsis unohtumaan ja ettei negailijat pääse taas avautumaan, niin suomi on hakannut kisoissa puolan, italian ja bulgarian. _kaikki_ mm mitalisteja aika huikee juttu. Johon tuskin kukaan kyllä uskoi.
Tää on mun mielestä kyl juttu mikä kaikkien pitäs huomioida! Mitaliduodikkeja järestää skalpeerattuna ja venäjänki kaato oli aika lähellä.. mutta kuten kuulin niin venäjä syötti todella taitavasti ,jopa 15 ässää kahteen erään (ja se on vitusti)
Itekkin oon ollut aina urheilu miehiä ja en kyllä ennen juurikaan lentipallosta ollut kiinnostanut, mutta kyllä nää kisat on nostanut henk.koht mielenkiintoa lajia ja suomen maajoukkuetta kohtaa kovasti
Tämä on hienoa,että jotku saa kiksei "uusista" laejista ja tietty kiinnostus edustusjoukkeen pärjäämisestä arvokisoissa
Lauantaina onkin sitten välierä matsi epsanjaa vastaan ja toivotaan, että pojat sen klaarais Sit oliskin jo kaulassa jotain kotiin tuomista. Mikä olis kyl ihan huikee temppu. Eipä tarvitse loppu vuodesta vuoden urheilija gaalassa paljoa pohtia, että mille joukkueelle annatetaan vuoden parhaan joukkueen palkinto. Ellei sitten myös fudiksessa tehdä vielä historiaa ja selvitä em kisoihin. Ei olis mahdottomuus sekään
Tsemii soomi
Joo, Toi epsanjaki on kyl aika paha, samassa tilanteessa ku venäjä -> ei oo hävinny viel otteluakaan koko turnauksessa ja eriäkin vissii vaan muutaman hassun Että jos la kaatuu epsanja on suomi finaalissa ja jos taas häviää on mahd pronssiin Mikä minusta ois kans ihan jees saavutus.Berrutto varmasti pitää kunnon palaveerit ennen epsanja peliä ja koulii poikie asenteen kohilleen*joo* on se sen verra hyvä valmentaja (lisää tälläsiä) !!1!1oneone
Ja mitä tohon "vuoden urheilija"- äänestykseen ni mun ääni menee ainaki suoraa tälle poppoolle Ei oo kellää muulla ees mahiksia mun simmuissa.. Toivottavasti saatas naistenki maajoukkue kasaan ja arvoturanuksiin..mutta aika heikolta näyttää :F