148 posts, 8 pages, 34,333 views
kuilun arvoitus, 6.9.2007 12:13:
Mun mielestä ignoren käyttö on AINA järjetöntä. Piste.
TOTTA KAI käyn yytsaamas sellasis konteksteis, mitkä mua kiinnostaa, myös nitten Iknorevillen tyyppien postaukset.
Mut näin olen ovelasti saanut jotkut spedet puolustamaan omaa vastaavaa käyttäytymistä.
Kuinka monta "aktiivikäyttäjää" saa laittaa ignoreen niin, et se on viel "järkevää"?
Ignore feature EI ole mule absoluutti. Jos jonkun laitan ignoreen, niin en poista häntä elämästäni?! =D
Paras, ainoa ja sekin aika tun kehno peruste ignoren käytölle on juuri ässäboxin selkiintyminen.
Laitan nykyään ignoreen lähes välittömästi, jos joku sanoo jotain joka saa mut huonolle tuulelle. Pyrin välttämään "huonoa tuulta", etten sitte lyttäis jotakuta, joka vaa sattu valitsemaan sanansa kehnosti.
Ja mistä tusta mä tiedän jostakusta nickistä, et onkse "aktiivikäyttäjä" vai ei? Onko nii, että "aktiivikäyttäjillä" tulisi olla eri säännöt? =D
Hierarkianilkit heräs!
Mun nore-listal on 55 nimeä. Aika monel tääl on koko vitun muu maailma nores, ja se sit on ok!? Jotkut norettaa neekereitä, jotkut homoja, jotkut hippejä tai tukareita. Mä en uskalla yleistää, joten koitan kohdistaa järjettömän käyttäytymiseni edes yksilöön! =D
mayah, 6.9.2007 11:39:
LÄLLÄLLÄLLÄ LIARUU, sää et tiiäkkään mitä täs lukeeee LÄLLÄ LÄLÄLLLÄÄÄ.
mikke, 6.9.2007 12:36:
---
kuilun arvoitus, 6.9.2007 12:13:
Mun mielestä ignoren käyttö on AINA järjetöntä. Piste.
---
Okei. Silti sä käytät sitä enemmän kai kun kukaan muu täällä ? Kuulostaa järkevälle.
Tuikkari, 6.9.2007 12:58:
Eipä ole ketään ignoressa yhtään missään ja ei ole koskaan ollutkaan. Oon vaan niin utelias, että mun on pakko saada tietää mitä muut miettii. Sohvapsykologi kuten mä, tarttee analyysiaan varten paljon analysoitavaa.
Sellasta tekstiä kukaan tuskin saa aikaa tai ei ainakaan ole tähän mennessä saanut aikaan, että olisin kärsinyt sitä lukiessa.
Mun puolesta saa kyllä kukin käyttää ignoree miten haluaa, ei se multa ole pois millään lailla.
akir0, 6.9.2007 12:26:
Vaikkei mulla ketään virallisesti ignoressa olekaan, niin tiettyjen tyyppien postaukset kierrän yleensä kaukaa tai ohitan scrollaamalla.
Jokatapauksessa, vaikka joku olisikin täys dorka, niin ei se ignoroimalla parane. Mutta jos sattuu sit joskus näkemään kyseiseltä henkilöltä vaikka jotain järkevääkin tekstiä niin suhtautuminen muuttuu.
Juhgu, 6.9.2007 12:45:
---
mayah, 6.9.2007 11:39:
LÄLLÄLLÄLLÄ LIARUU, sää et tiiäkkään mitä täs lukeeee LÄLLÄ LÄLÄLLLÄÄÄ.
---
MUT JOS MÄ LAINAAN SEN, NI SIT SUN KÄPSIT NÄKYY.
kuilun arvoitus, 6.9.2007 13:17:
Täs tää mun norelista:
kuilun arvoitus, 6.9.2007 13:17:
edit: http://klubitus.org/blog.php?blog=12724
-Fuzzy-, 6.9.2007 13:48:
Ps. Toivottavasti et tullu huonolle tuulelle tästä. Yritin välttää sitä.
Mark, 6.9.2007 13:06:
Samoin Epailijan tekstit on niin täynnä paskaa ja niin pitkiä ettei niitä kyllä jaksa lukee ikinä, joten ignore toimii huomattavasti paremmin ku aina skrollata kaks metrii alaspäin et pääsee saivartelusta eroon
kuilun arvoitus, 6.9.2007 13:46:
Mä itseasiassa haastan kaikki, jotka on muhun vähänkään ärsyyntyneiä, vittuuntuneita tjsp, laittamaan mut ignoreen.
kuilun arvoitus, 6.9.2007 13:46:
Jone sä "pääsit" sinne sen "ad-block" jubinan takia, eli koska sinulla oli eriävä mielipide! Ei sen kummempaa. =) Mut veikkaan, et se ei oo eka asia, mistä me jutellaa tavatessa? Toivottavasti ei oo.