148 posts, 8 pages, 39,565 views
kuilun arvoitus, 6.9.2007 09:55:
(Tän innoitti eilinen klubbarille tulo, ku mul ei oo autologia, ni näin ässäboksissa nillitettiin MUN "järjettömästä" ignoren käytöstäni! =D Ja kappas vaan, kitisijöinä oli just henkilöitä, jotka ON siel mun iknores! Sattumaa?)
Steven Hoaks, 6.9.2007 10:55:
Ajattelin kirjoittaa jotain fiksua vastausta kuilulle... Mutta huomasin että minäkin olen sen ignoressa <3
Osaan mä sinne porukkaa pistää omalta osaltani, mut ei hajuakaan mist näkyy oonko ite jonku noressa?kuilun arvoitus, 6.9.2007 09:55:
(Tän innoitti eilinen klubbarille tulo, ku mul ei oo autologia, ni näin ässäboksissa nillitettiin MUN "järjettömästä" ignoren käytöstäni! =D Ja kappas vaan, kitisijöinä oli just henkilöitä, jotka ON siel mun iknores! Sattumaa?)
Mark, 6.9.2007 11:08:
---
Ajattelin kirjoittaa jotain fiksua vastausta kuilulle... Mutta huomasin että minäkin olen sen ignoressa <3
---
Mistä näkee onko ignoressa?Osaan mä sinne porukkaa pistää omalta osaltani, mut ei hajuakaan mist näkyy oonko ite jonku noressa?
-M
kuilun arvoitus, 6.9.2007 11:18:
Onko ignore hyvä feature? Mikä on sen "järkevää" käyttöä?
Peace Out!
kuilun arvoitus, 6.9.2007 11:18:
Eli Markin postaus on eka, joka mul näkyy täs! =D
- - -
...Myös tästä toivoisin keskustelua

2la, 6.9.2007 11:33:
Miten tässä tuntuu olevan pienoinen ristiriita? Toivot keskustelua muttet kuitenkaan halua nähdä noita viittä muuta vastausta? :D
Mä en oikein ymmärrä ignoren käyttöä muutenkaan. Mulla on ollut siellä yksi tyyppi joka rikkoi s-boxin fonttitempuillaan. Jotkut laittavat noreen tyyppejä joiden keskustelutyyli ärsyttää tai jotka yksinkertaisesti ovat sinnikkäästi eri mieltä heidän kanssaan. Mitä vittua. Itse tuskin laittaisin ketään noreen vaan ärsyttävien juttujen takia - ainahan ne voi jättää lukematta jos siltä tuntuu, mutta voi mitkä monet naurut olisinkaan menettänyt.
Mut, ei sekään oikeesti tarkota ignoroimista missään tuottamuksellisessa mielessä. Kuhan vaan oon sellanen, vähän omissa maailmoissani tai jotain.
Steven Hoaks, 6.9.2007 11:10:
---
Mark, 6.9.2007 11:08:
---
---
Mistä näkee onko ignoressa?Osaan mä sinne porukkaa pistää omalta osaltani, mut ei hajuakaan mist näkyy oonko ite jonku noressa?
-M
---
Jos voit kommentoida käyttäjälle niin et ole ignoressa. Minä kokeilin... En voi kommentoida kuilulle... Olen siis ignoressa.
(toisaalta hän on voinut ottaa kommentoinnin kaikilta pois asetuksista)