Caro², 6.9.2007 16:15:
Vastauksena kysymykseen, oma päivittämätön raideri näyttää tältä. Melko yksityiskohtainen, muttei missään tapauksessa yliampuva Tuo on imho melko hyvä pohja bilejärjestäjälle siitä millainen soittopiste täyttää 99.5% dj:den toivomukset
---
Jago, 4.9.2007 22:23:
12 vuotias poika ja aasi
---
Kummalla ratsastaisit ja kumpi kantais levyt?
---
JussiS, 2.9.2007 16:52:
Laadukas stereomonitorointi (JBL Eon EI ole laadukas monitori)
---
Gotta love. NIIIIN samaa mieltä!!
---
Juhgu, 2.9.2007 16:17:
Harrastelulinjalla kun mennään, niin yleensä kelaan että omassa asenteessa on jossain vaiheessa mennyt joku huolestuttavasti pieleen, jos tuntuu siltä että pitää alkaa tämmöisissä asioissa diivailla.
---
Ei miun mielestä ole kyllä mitään diivailua, että ilmottaa millasen soittopisteen toivoo saavansa keikkapaikalle. Kaikeksi onneksi soittopiste on melkosen standardikamaa joka paikassa: korkeus noin 100cm, pioneerin cd-vispilät, ruuvaamattomat teknarit ja vähintään se pioneerin sotkusekotin.
Silloin kun itse olen toiminut järjestäjänä kekkereissä, niin pidän sitä kunnia-asiana, että se soittopöytä ja kamat on niin tiptop kun vaan voi olla. Jos deejiillä ei o hyvä fiilis soittaa, se näkyy ja kuuluu pitkin bileitä. Valitettavan harvoin dj:t antavat raideria - yleensä on mennyt tieto toiseen suuntaan mitä bileissä on ja mitä ei. Jotkut ovat ilmoittaneet haluavansa esm pioneerin 800/1000 soittimet, ja ne on sitten hommattu - eikä siinä kyllä mistään diivailusta ole kyse
Melko usein soittajien raiderit on suuntaa-antavia ja neuvoteltavissa. Ihan pari hassua kertaa olen kuullut dj:n ilmoittavan, ettei tule paikalle jos kamoina ei ole x-y-z..
on tossakin kyllä jotain perää..